Loading...
nl

Op zolder

Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 23 '12
Delen:
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 23 '12
Commentaar vergeten............
Wat zien jullie op bovenstaande foto?
Mijn dochter heeft deze gemaakt met haar mobiel op haar werk.
Ariel
Ariel feb 24 '12
Kun je de foto ook plaatsen zonder de omcirkeling.
Ik word er altijd zo van afgeleid.
Alsof ik niet verder mag kijken dan dat.
Beschermengel
Beschermengel feb 24 '12


Het lijkt mij een vrouwspersoon die zich vasthoud aan een laddertje van/ aan een stapelbed. Het kan ook een man zijn met iets langer haar ik kan het niet zo goed zien ...het is in iedergeval grijs haar.
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 24 '12
Dochter en ik zien er een persoon in met een soort van lang "kleed", in zijn/haar handen een stok/speer of iets dergelijks.
Op het hoofd zie ik een soort "verentooi". Mijn eerste ingave was een soort van Indiaan.
Zij werkt in een winkel in een heel oud gebouw.
Hoorde vaker iets op de zolder en bovendien was het haar al vaker opgevallen dat dozen zomaar van plaats veranderden.
Dochter is ook spiritueel dus had al zo haar vermoedens.
Haar baas (een man nota bene)had ook geluiden gehoord maar stuurt haar, een meisje van 20, naar de zolder om polshoogte te nemen. Omdat daar geen licht is nam ze haar mobiel mee omdat deze een zaklamp functie heeft. In dit licht zag ze van alles en is spontaan foto's gaan maken.
Mooi vind ik dat op alle foto's die ze gemaakt heeft een orb staat, links of rechts naast haar en gedeeltelijk in beeld, duidelijk om haar te beschermen.
Plaats de foto nogmaals zonder lijntjes.

Petra
Petra feb 24 '12
Man, baas en ouder, wat een 'schijterd'! grin
Toch wel goed dat je dochter juist is gegaan, want niets voor niets heeft zij dit vastgelegd. Misschien kun je samen met haar de communicatie aan gaan. De kans is groot dat deze verschijning iets wil delen.
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 24 '12
Ja, dat gaan we zeker doen.
Ik mag in dat gebouw niet komen (vanwege de winkel) maar dit is al eerder voorgekomen in een ander gebouw. Ook toen zijn we in contact getreden en dat heeft een heleboel informatie opgebracht.
Ik heb die foto's helaas niet meer. Mijn laptop is destijds gecrasht en toen ben ik ze kwijtgeraakt.

Dochter is echt een soort tussen kanaal tussen "entiteiten" en mij.
Maar we werken er altijd samen aan omdat ik natuurlijk meer ervaring heb dan zij. Maar door het samen te doen leert zij (en uiteraard ik ook altijd) weer bij.
Petra
Petra feb 25 '12
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat en wat jullie vorige ervaring is geweest, wat mooi dat jullie dit samen kunnen delen, dat is echt goud waard.
Enigma
Enigma feb 25 '12
Ik ben ook benieuwd naar het vervolg laugh.
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 25 '12
Ik heb dit weekend weinig tijd en de vorige ervaring vraagt wat uitleg. Komende week zal ik hier posten dan.

Het contact met de entiteit op de foto doe ik samen met mijn dochter dus dat moet gebeuren als we beiden "tijd" hebben.
Maar als het zover is zal ik ook dat plaatsen.
Enigma
Enigma feb 25 '12
Ik wacht rustig af... smile.
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc mrt 9 '12
Ondanks dat ik het momenteel echt heel druk heb (2 van mijn dochters gaan op 1 april uit huis. Eentje heeft een mooi appartement gevonden vlakbij haar werk en de ander gaat samenwonen met haar vriend) ben ik toch nog even spiritueel bezig geweest met bovenstaand verhaal.

In de bovenste stukjes bedoelde dochter is bij haar vriend en belt mij op. Mam, zegt ze, ik heb het idee dat me iets achtervolgt.
Altijd als zij bij haar vriend is springt vanzelf de TV aan en uit (ook 's nachts). Is zij er niet dan gebeurd dit ook niet. Dit zijn ze inmiddels gewend. Maar vorige nacht was ze opgestaan om een glas water te drinken in de keuken en bij het binnengaan van de keuken zag ze de entiteit van de zolder reflecteren in het raam.
Ondanks bekend met de situatie voelde het toch niet prettig.

Dus vraagt ze om samen te pendelen en de entiteit eventueel over te brengen naar het Licht.
Ik vraag haar op tijd thuis te komen omdat ik geen zin heb om 's avonds laat nog te gaan pendelen. Ik ben dan moe en meer beïnvloedbaar dus dat vermijd ik liever.

Zodra ze thuis is verteld ze haar verhaal en zegt ook telkens jonge vrouwen te horen zingen in koor. Zij had het gehoord in bed maar haar vriend hoorde niks. Gisteravond thuis, vlak voor het pendelen, hoorde ze het weer. Ik hoorde ook niks en het verbaasde haar dat ik het niet kon horen. Misschien moet ik dit een apart op het forum zetten (?)
We zijn gaan pendelen en de entiteit meldde zich direct.
Ik zal het kort houden hier: hij was geen indiaan zoals ik dacht te zien maar wel een priester. Zodoende het gewaad, de haartooi en de speer in zijn handen. Hij hoorde niet bij mijn dochter maar wist dat zij hem had kunnen waarnemen en was meegelift in haar aura.
Hij besefte niet dat hij dood was en begreep ook niet dat noch ik noch mijn dochter hem niet behandelde met hetzelfde respect (of verafgoding) zoals hij in zijn tijd gewend was.
Ik heb hem uitgelegd dat hij overleden was, dat we inmiddels vele honderden jaren verder zijn en dat hij over moest gaan naar het licht. Met tegenzin stemde hij toe en het duurde ook vrij lang voordat de pendel aangaf dat hij over was. De koude die wij voelden in de kamer was ook ineens verdwenen.
Afgesloten dus zonder bijzonderheden.

Het eerdere verhaal dat ik nog altijd moet uitleggen is een andere story. Meer ingewikkeld en meer verbonden aan mijn eigen leven of dat van mijn gezinsleden. Dat volgt dus nog. Onderstaand plaatje sluit mooi aan bij de "outfit" van de entiteit.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki