Loading...
nl

wat voor gave is dit?

Dammi25
Dammi25 feb 21 '12
hoiii

ik heb een vraagje en hoop dat iemand hier wat meer over weet.
Als ik met een persoon praat of gewoon heel ff zie,krijg ik een bron van informatie binnen over die persoon.

en 9 van de 10 keer heb ik gelijk,op afstand heb ik dat ddus ook ook met fotos,....

wie weet wat dit precies is en hoe ik het kan controleren en het best ermee kan omgaan??

groetjes dammi
Delen:
Petra
Petra feb 21 '12
Rap gaan fotolezen hier grin

Gewoon laten stromen en je hart laten vertellen wat je wel en niet wilt delen met de ander. Niet overal hoef je iets mee, het mag wel natuurlijk, maar voel wel goed door wat wijsheid is te vertellen en wat niet. Sommige dingen zijn alleen voor jou bestemd.
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 21 '12
Het ligt eraan hoe je de info binnen krijgt?

als je beelden ziet, noemen ze het helder-ziend
als je het gewoon weet, ( zoals ik vaak meemaak)
heet het helder-weten
( iets wat jou gids je als het ware via je onderbewuste laat weten)
het grappige bij mij is altijd, dat als ik zoiets binnen krijg... dat ik meteen zeg tegen mezelf: nee joh...
Dit bedenk ik zelf!! op de 1 of andere manier blijkt het vaak wel te kloppen...

groetjes moonflowertje
Dammi25
Dammi25 feb 21 '12
JUIST zoo bedoel ik hettt!!!!

zoo gekk en indd dan denk ik neee ik verzin het.
maar dan blijkt ik echt bijna altijd gelijk te hebben.

en dit is maar 1 van de dingen die ik zegmaar kan.

overweldigend hoor
Solaria
Solaria feb 21 '12
ow wat leuk, wat kan je dan nog meer?
Dammi25
Dammi25 feb 21 '12
Hoii

Ik kan ook pijn weghalen maar op een een of andere manier krijg ik dan ook last van pijn,dus dat doe ik niet meer.

En ik kan ik denk entiteiten horen praten.

Bijv: elk jaar tegen kerst komen familyleden die overleden zijn langs en dat merk ik altijd en dan kan ik met hun praten.

soms ga ik naar hun toe in mn dromen maar dat vind ik eng dus dat doe ik niet.
Solaria
Solaria feb 21 '12
wow, wel mooi dat je dat allemaal kan
Ariel
Ariel feb 21 '12
Origineel bericht van: Dammi25
Hoii

Ik kan ook pijn weghalen maar op een een of andere manier krijg ik dan ook last van pijn,dus dat doe ik niet meer.

En ik kan ik denk entiteiten horen praten.

Bijv: elk jaar tegen kerst komen familyleden die overleden zijn langs en dat merk ik altijd en dan kan ik met hun praten.

soms ga ik naar hun toe in mn dromen maar dat vind ik eng dus dat doe ik niet.


Als jij de pijn dan hebt neem je het dus over.
Misschien is reiki of quantum touch iets voor jou?
Dan leer je meteen dat jij die energie niet overneemt.

Verder wat geweldig dat je het allemaal kan.
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 21 '12
Heel herkenbaar, zo ervaar ik het ook.
Ik kan wel goed onderscheid maken tussen wat mijn Gids mij ingeeft en mijn eigen "ding".
Zo kwam ik vorige week in aanraking met een serveerster in een zaak. Ik voelde een hele "vervelende" energie van haar afstralen en mijn eerste gedachte waren: "pfff, die is ook niet al te vriendelijk!" Vrijwel direct kwam ook binnen: "weet jij wat die vrouw allemaal moet meemaken?" Ik moest mij inderdaad verontschuldigen t.o.v. mijn Gids voor mijn snelle conclusie.
Later heb ik mijn man hierover verteld en hij wist dat deze vrouw een huwelijk heeft waarin vaak klappen vallen.
Zo zie je maar weer, Ze (Gidsen) tikken je ook op de vingers als dat nodig is!

Ik heb het gevoel dat je nog vrij jong bent maar dat spiritueel wel een mooie toekomst voor je in het verschiet ligt.
Het kan jaren duren, soms gaat het snel, soms gebeurd er tijden niks. Dat hoort er allemaal bij. Uiteindelijk kom je er wel!
Dammi25
Dammi25 feb 21 '12
Wauw wat bijzonder zeg!!
en ja klopt ik ben 24 en het begon ongeveer tegen mijn 18e veel duidelijker te worden ik zag al vaak dingen die anderen niet konden,dat heb ik nogsteeds maar minder als voorheen misschien omdat ik mezelf ook ervoor afsluit want ik vind het niet fijn.

verder wil ik wel wat meer met mijn gaves doen heb ze niet zomaar gekregen neem ik aan.

Groetjess
Isebell
Isebell feb 21 '12
Hoi Dammi,

Ik neem ook vaak pijntjes weg bij mensen, en wat jij beschrijft heb ik ook een hele tijd gehad.. Dus ik behandel nu alleen nog maar mensen die mij vertrouwen en die ik vertrouw, ik schud regelmatig als het ware de negatieve energie uit mn handen als ik iemand behandel en ik houdt mn handen na de behandeling minstens 10 min onder lauw/warm water om alle negatieve energie weg te laten spoelen met het water, heb ik nergens meer last van.

Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt.

Liefs Isebel
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 22 '12
^^ dat wilde ik gaan vertellen, Isebell laugh
De pijn die je overneemt, zal je echt (letterlijk) af moeten kloppen...
Anders worden deze klachten alleen maar erger!
Ook is het goed om vanuit al de chakra's ( bundelen) de energie door je armen te laten vloeien ( als het ware)
(dmv Meditatie)
wink

Ook wil ik je laten weten dat iedereen over deze gaves beschikt...
Het enige wat soms in de weg staat is inzicht
( trots, niet willen, schaamte, onzekerheid, te druk met andere dingen, angst, enzovoorts )
bij een hoop mensen komt het pas na hun 30ste eruit...
Omdat ze dan iets meer rust vinden in hun leven
( verliefd, trouwen, kinderen --> kinderen ongeveer 10 jr)
pas als het rustiger wordt, komen ze tot zichzelf
Uiteindelijk is dit de bron... ( jezelf)

groetjes moonflowertje smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki