Loading...
nl

Halloootjessss

Dammi25
Dammi25 feb 19 '12
Hoiiii

Mijn naam is Damaris en ik kwam toevallig op deze site en ik vond het zo interressant dat ik mezelf moest aanmelden!.
Zelf ben ik spiritueel en heb best wat meegemaakt op dat gebied maar ik weet niet zo goed hoe ik overal mee moet omgaan!

Daarom zijn tips altijd welkom!

Groetjessss
Delen:
Nimueh84
Nimueh84 feb 19 '12
Hoi Damaris,
leuk dat jij ook lid bent geworden hier!

Je zegt dat je niet zo goed weet hoe je overal mee om moet gaan. Zijn er specifieke dingen/gebeurtenissen waar je tips voor wil of meer over wil weten?
Hikari
Hikari feb 19 '12
Hoi Damaris smile

Welkom smile

Liefs
Dammi25
Dammi25 feb 19 '12
Hoiii


ik kan soms.moeilijk tegen energieen van mensen ik voel dat altijd en heel vaak als ik dus een persoon spreek of ze krijg ik van alles te horen over de persoon of droom ik erover.

ik ben gewoon super gevoelig en ik wil het onder c
ontrole krijgen En proberen mijn eigen energie stabiel en positief te houden is heel moeilijk!

groetjesss
Marije22
Marije22 feb 19 '12
Hoi Dammi25!

Welkom op het forum laugh
Je kan je eigen energie stabiel houden door te mediteren, ben er zelf nu ook mee aan het oefenen smile

Groetjes, Marije
Enigma
Enigma feb 19 '12
Hoi Dammi25 :),

Welkom.
Dammi25
Dammi25 feb 19 '12
Haaaayy haha

bedankt voor de tip ga ik proberen!
Nimueh84
Nimueh84 feb 19 '12
En je kan na of tijdens de meditatie ook visualiseren dat je je afsluit voor de energieen van andere mensen. Je staat er dan minder open voor!
Of een wit veld om je aura heen visualiseren, waardoor je beschermd zal worden. Dat kan ook erg goed helpen. Hoop dat je er iets aan hebt smile
Petra
Petra feb 19 '12
Welkom! grin
Solaria
Solaria feb 19 '12
Welkom Dammi25 smile

Inderdaad mediteren, spirituele hygiëne, goed aarden en een beschermende schild van wit/goude licht om jezelf plaatsen.

Dat zou allemaal moeten werken.

Groetjes.

Solaria
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 19 '12


Welkom op Merudi, Dammi

groetjes moonflowertje smile
Isebell
Isebell feb 19 '12
Hoi en welkom Dammi,
Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben en veel kennis zult mogen ontvangen.

Misschien een goed idee voor bescherming is een stukje bergkristal bij je dragen, als hangertje of een stukje in je broekzak.

Liefs Isebell
Natalie1986
Natalie1986 feb 22 '12
Heeeyyy,

Leuk dat je lid geworden bent meis!? Hopelijk krijg je antwoorden op je vragen.

Welkom ieder geval!


Liefs natalie
Dammi25
Dammi25 feb 23 '12
Dank jullie wel voor het welkomen en de tips laugh!

Ik ga er zeker wat mee doen!

Liefs Damaris

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki