Loading...
nl

Grote orb: kan iemand hier iets in zien?

Marije22
Marije22 feb 17 '12
Hoi allemaal,

vandaag na mijn buluitreiking, die overigens heel goed is verlopen :D, zag ik op deze foto een erg duidelijke orb staan (en een kleintje onderaan op de foto). Het lijkt wel alsof er een hartvormpje in te zien is.. Zien jullie misschien er misschien iets specifiekers in?

Liefs, Marije
Delen:
Petra
Petra feb 17 '12
Gefeliciteerd Marije, weer een mijlpaal in je leven.

Mooie orb, ik zie er zelfs een moeder met kind in. Mijn zoon ziet robs zonder camera. Hij heeft wel eens gezegd dat orbs ook vaker onze eigen energie (herinneringen, gevoelens) in zich dragen (niet altijd) en omdat je ook al aangeeft dat het om beppe gaat zou dat zomaar eens kunnen zijn. Het beeld wat ik zie lijkt een beetje hierop:

Marije22
Marije22 feb 17 '12
Woww wat bijzonder zeg!! Erg leuk om te horen! Prachtig toch, dat je zoon ze met het blote oog kan zien.. ik geloof inderdaad wel dat ie met mijn beppe/oma te maken heeft!

Zit ik hier iedereen maar te overtuigen dat het een orb is.. maar niemand wil luisteren frown

Gelukkig hier wel! laugh
Marije22
Marije22 feb 17 '12
Ohja en dank je voor de felicitatie! had er bijna overheen gelezen blusherg lief van je
Petra
Petra feb 17 '12
Graag gedaan hoor grin
Intuïtief moest ik net ook aan moeder Maria denken en het zou me eigenlijk niet verbazen als jou Beppe daar veel waarde aan hecht (geloof in heeft).
Marije22
Marije22 feb 17 '12
Ik zal haar eens vragen.. ben wel erg nieuwsgierig nu!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 17 '12
Ik vroeg me af, of je ook het gevoel had alsof er iemand bij was die overleden is?
Marije22
Marije22 feb 17 '12
Ik heb wel een beetje het idee dat mijn overleden oma (moeder van mijn vader) erbij was.. ik heb vandaag haar zilveren armband gedragen op deze speciale dag smilealsof ik haar op die manier een beetje uitnodigde om er ook bij te zijn. Qua uiterlijk lijk ik erg op haar.. dat fascineert me ergens wel.

Ik ken weinig overledenen, alleen mijn opa maar met hem had ik niet een sterke band.. verder zou het een meisje kunnen zijn die een jaar terug bij een auto ongeluk is overleden, de plek waar dat is gebeurd, zoek ik vaak op. Er is iets speciaals met haar maar ik weet niet goed wat..

Zie je dan iets in de orb, NiMS? laugh
Marije22
Marije22 feb 17 '12
Het zou trouwens wel gemakkelijk iemand kunnen zijn die mijn beppe/oma die daar de trap op loopt, heeft gekend... Bijna al haar vrienden en familie zijn al overleden frowndan wordt het nog een aardig moeilijke zoektocht..

Hoe dan ook is het een prachtige orb met mooie vormen en kleuren smilenu ik weet dat dit orbs zijn en geen vlekjes of drupjes op het scherm, heb ik spijt van het altijd gelijk verwijderen van zulke 'mislukte' fotos..
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 17 '12
Origineel bericht van: Marije22
Ik heb wel een beetje het idee dat mijn overleden oma (moeder van mijn vader) erbij was.. ik heb vandaag haar zilveren armband gedragen op deze speciale dag smilealsof ik haar op die manier een beetje uitnodigde om er ook bij te zijn. Qua uiterlijk lijk ik erg op haar.. dat fascineert me ergens wel.

Ik ken weinig overledenen, alleen mijn opa maar met hem had ik niet een sterke band.. verder zou het een meisje kunnen zijn die een jaar terug bij een auto ongeluk is overleden, de plek waar dat is gebeurd, zoek ik vaak op. Er is iets speciaals met haar maar ik weet niet goed wat..

Zie je dan iets in de orb, NiMS? laugh

Ik weet niet of ik iets in de orb zie, maar voel wel een energie uit de foto stralen alsof er iemand bij je was die overleden is. Als ik nu voel, voelt het als je oma.
Marije22
Marije22 feb 17 '12
Dus dan zouden ze er alletwee bij zijn geweest! laughwat een mooie gedachte..

En wie het ook was.. zij of hij wilde erg graag op de foto lijkt het, als je naar de grootte van de orb kijkt winkof stond degene die de foto nam misschien heel dichtbij?

Bedankt voor jullie reacties! smile
Solaria
Solaria feb 17 '12
Hee Marije,

Nog gefeliciteerd met het behalen van je diploma!!

Wat een duidelijke orbfoto, wel erg mooi. Ik zie inderdaad 2 rondjes met een hart er in. Dus dat kan alleen veel goeds en liefde betekenen van een dierbaren die naar mijn idee reeds is heengegaan.

liefs!!

Solaria
Marije22
Marije22 feb 18 '12
Dankjewel Solaria!! laugh
Dat zou heel mooi zijn..

Maar wat ik me afvraag... kun je eigenlijk altijd 'iets zien' in een orb, in de zin van een figuurtje? Want eigenlijk is dit niet zo logisch toch... wat NiMS zegt, dat je er iets bij kan voelen zoals ook bij foto's van personen, klinkt eigenlijk logischer. Uiteindelijk gaat het toch om een energie-bolletje.
Of het moet zo zijn dat de orb zelf bewust een vorm aanneemt zodat je die vorm later terug kan zien in foto's (of zoals Petra's zoon, met het blote oog), zodat je er een boodschap uit kunt halen?
Petra
Petra feb 19 '12
Het feit dát ze er zijn, in het moment zijn om dat samen met ons te 'delen' is de boodschap op zich denk ik. Liefs, Petra
Marije22
Marije22 feb 19 '12
Ja denk 't ook, Petra..

Toch wil ik dan verder 'graven' om te achterhalen wie of wat ergens bij aanwezig is geweest.. Maar je hebt gelijk hoor winkEcht zeker is het toch nooit, dus dan maar genieten van het idee op zich smile.

Liefs!
Petra
Petra feb 19 '12
Ik weet het lieverd ik ben ook zo'n nieuwsgierig mens, altijd in om te leren. Daardoor ligt het echte leermoment soms al even voor mijn voeten en kijk ik erover haha.. tongue

P.s. ik zie er nu ik opnieuw kijk weer meteen een moeder (Maria) met kindje in ; - )
Marije22
Marije22 feb 19 '12
Er is ook zoveel te doen en zoveel te leren, terwijl er maar 24 uren in één dag zijn!! wink
Stom he! Zo gaat het leerproces bij mij nu ook... het antwoord wordt me vaak al van alle kanten aangereikt. Laatst kreeg ik een kaartje van iemand met een 'leef in het moment'-spreuk er op, en werd me een boek kado gegeven dat ik zelf diezelfde dag had gekocht. Hoe dan ook was het de bedoeling dat ik het zou gaan lezen, volgens mij tongueBen nu erg bezig met het proces van leren loslaten, en in het nu leven. Zoveel dingen die je eigenlijk al veel eerder had kunnen inzien, maar er gewoon stomweg overheen gekeken had..

Dus ik focus me nu op de kleine dingetjes laughWat voor anderen maar een orbje (of vlekje op de lens) is, lijkt voor mij dan weer een nieuwe kans om meer te weten te komen over dit interessante fenomeen wink

Ik heb aan mijn moeder gevraagd naar mijn beppe, maar die heeft volgens haar niet specifiek iets met Maria.. ze gelooft wel in engelen en hulp van bovenaf, ze bidt ook vaak. Ze is wel een echte moeder, ontzettend zorgzaam en lief voor de kinderen en kleinkinderen. Het zou dan toch wel haar eigen energie kunnen zijn geweest smileOf het staat helemaal los van beppe dat kan ook! Er liepen nog meer mensen de trap op tongue

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki