Er is ook zoveel te doen en zoveel te leren, terwijl er maar 24 uren in één dag zijn!!
Stom he! Zo gaat het leerproces bij mij nu ook... het antwoord wordt me vaak al van alle kanten aangereikt. Laatst kreeg ik een kaartje van iemand met een 'leef in het moment'-spreuk er op, en werd me een boek kado gegeven dat ik zelf diezelfde dag had gekocht. Hoe dan ook was het de bedoeling dat ik het zou gaan lezen, volgens mij
Ben nu erg bezig met het proces van leren loslaten, en in het nu leven. Zoveel dingen die je eigenlijk al veel eerder had kunnen inzien, maar er gewoon stomweg overheen gekeken had..
Dus ik focus me nu op de kleine dingetjes
Wat voor anderen maar een orbje (of vlekje op de lens) is, lijkt voor mij dan weer een nieuwe kans om meer te weten te komen over dit interessante fenomeen
Ik heb aan mijn moeder gevraagd naar mijn beppe, maar die heeft volgens haar niet specifiek iets met Maria.. ze gelooft wel in engelen en hulp van bovenaf, ze bidt ook vaak. Ze is wel een echte moeder, ontzettend zorgzaam en lief voor de kinderen en kleinkinderen. Het zou dan toch wel haar eigen energie kunnen zijn geweest
Of het staat helemaal los van beppe dat kan ook! Er liepen nog meer mensen de trap op