Loading...
nl

Wie zou mijn foto willen lezen

suzanne30e
suzanne30e feb 17 '12
Ik doe dit normaal bij anderen en wil wel eens horen wat mensen over mij kunnen vertellen?
Delen:
Ilona83
Ilona83 feb 17 '12
Sterk, stil, zelfverzekerd...klein hartje en op gevoel (intuwitief) goedhartig.

Een vertelden achter de rug waarbij mannen (zacht uitgedrukt) misbruik van je namen (Ontving je klappen???)

Of je hebt het gevoel dat je niet helemaal in je lichaam staat...of je hebt het sterke gevoel dat er iemand (als steun) achter je staat.

(Ik ben er echt zo slecht in om dingen goed te raden omdat ik pas echt kan oefenen sins ik hier op deze website zit)

Je geeft een glimlach naar buiten...maar je bent onzeker van jezelf.

Okee...en nu mag jij vertellen hoeveel van mijn halfgebakken poging klopt.
(Zie ik ook een zeer negatiege ervaring met je vader die ik beter hier niet kan neerzetten???)
Novi
Novi apr 2 '12
Hallo Suzanne, ik ga eens een poging wagen bij je.

Zachtmoedig, mooi. Open voor reacties, woorden maar ook emoties van anderen.
Je lijkt ook een beschermlaagje om je heen te hebben. Heb je pijn gehad of gekwetst geweest?
Ik heb bij je foto het gevoel dat je liefde mag ontvangen.
Positiviteit van je omgeving.
Kan moeilijk zeggen of men je lief heeft op dit moment, of dat het meer iets is waarvoor jij mag kiezen. Bijvoorbeeld dat je tegen jezelf mag zeggen dat je open mag staan voor het ontvangen van liefde en niet alleen de 'harde kant'. Zie je veel? Of heb je veel gezien? Ik heb het gevoel dat er veel bij je voorbij komt.

Ik heb het gevoel dat je echt kan stralen, maar dat iets je soms kil maakt.

Heb je iets met oosteuropa/ oud-azie ofzo? Ik kreeg een beetje een beeld over een andere cultuur? Ik zou me bijna afvragen of je wel uit Nederland komt.

Misschien ben je wel beter in dit fotolezen. Ik ben nog maar een beginner, maar hoop dat je iets kunt plaatsen. Hopelijk heb ik niet je buurman zitten lezen ofzo.

Groetjes

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki