Licht~Liefde, het is een geweldige plek en erg druk bezocht, mensen hebben er veel aan en het is niet duur (vaak lopen consulten uit), daarom is het helaas noodzakelijk om een afspraak te maken. Het beste zijn ze bereikbaar op maandagmiddag. Hier staat het beschreven:
http://www.angel-place.nl/consult.html
In april lukt het meestal niet omdat Henry en Jolanda druk zijn met de sierkwekerij die gaat dan voor. Je staat daar energie op te laden tussen de sneeuwballen en hortensia's, het is zo geweldig.
Marije, dat zijn er zoveel. Maar ééntje was toen ik op de Lemurië plek stond. Ik was een bedelaar en was op zoek naar mijn huis en familie. Op dat moment was dat ook actueel n mijn leven en werd ik mij dat bewust. Ook heb ik er al inmens grote engelen gezien en energievelden. En op een keer stond ik op de DNA-plek en was iemand bij me die al klaar was en langs me heen liep. Ze keek naar me en riep stomverbaasd terwijl ze me aankeek, Jongens moet je kijken, dit moet je zien, ze heeft vleugels. Ja vleugeltjes en rode wangetjes

. De allereerste keer was ook leuk, we waren met een groep en vlak voordat we op de engelenplaat gingen staan liet henry ons in de spiegel kijken. Op het moment dat de engelen healing was geweest, liet hij ons opnieuw kijken en we waren allemaal verbaasd hoe een andere aanblik dat was. Vrijer, opener en je voelde je letterlijk groter.
Het is echt een heel bijzondere plek, er is veel over te vertellen, maar de ervaring is zoveel boeiender, ik kan het iedereen die met lichtwerk, energie of ander spiritueel werk bezig is aan raden. Je voelt je energieker en wijzer als je er vandaan komt.
Liefs, Petra