Loading...
nl

Angelplace, een tuin voor lichtwerkers

Petra
Petra feb 15 '12
Inmiddels alweer zo'n tien jaar kom ik op deze plek en iedere keer ben ik weer verrast. Henry en Jolanda zijn voor oorsprong nuchtere tuinders (en nog steeds). Toen Henry een hartaanval kreeg veranderde dat zijn leven, niet zijn gezondheid, maar hij realiseerde zich dat hij vanaf dat moment alleen nog maar zijn hart wilde volgen. Niet voor niets zijn ze op de plek terecht gekomen waar ze nu wonen, er zijn allerlei krachtplaatsen te vinden die met name heel prettig zijn voor lichtwerkers en mensen die al langer met energie werken en ook behoefte hebben om hun batterij weer eens op te laden en wat reflectie te krijgen. Iedereen die hier komt voelt zich direct thuis vanwege de rust, de eenvoud en de bijzondere energie die te zien en te voelen is, maar vooral ook omdat Henry en Jolanda waanzinnig lieve mensen zijn!

Ik heb hier al heel bijzondere dingen ervaren, te veel om nu op te schrijven, maar als je meer wilt weten mag je me altijd een pb-tje sturen.

Angel-place































Delen:
Cialara
Cialara feb 15 '12
Wat mooi smilekrachtplekken zijn fijn altijd.
Marije22
Marije22 feb 16 '12
Wow, zoveel orbjes bij elkaar heb ik nog nooit gezien! Dat moet je inderdaad wel voelen als je door de tuin loopt.
Ik ben wel benieuwd naar een mooi voorbeeld van je ervaringen daar, Petra laugh
Petra
Petra feb 16 '12
Licht~Liefde, het is een geweldige plek en erg druk bezocht, mensen hebben er veel aan en het is niet duur (vaak lopen consulten uit), daarom is het helaas noodzakelijk om een afspraak te maken. Het beste zijn ze bereikbaar op maandagmiddag. Hier staat het beschreven:
http://www.angel-place.nl/consult.html

In april lukt het meestal niet omdat Henry en Jolanda druk zijn met de sierkwekerij die gaat dan voor. Je staat daar energie op te laden tussen de sneeuwballen en hortensia's, het is zo geweldig.

Marije, dat zijn er zoveel. Maar ééntje was toen ik op de Lemurië plek stond. Ik was een bedelaar en was op zoek naar mijn huis en familie. Op dat moment was dat ook actueel n mijn leven en werd ik mij dat bewust. Ook heb ik er al inmens grote engelen gezien en energievelden. En op een keer stond ik op de DNA-plek en was iemand bij me die al klaar was en langs me heen liep. Ze keek naar me en riep stomverbaasd terwijl ze me aankeek, Jongens moet je kijken, dit moet je zien, ze heeft vleugels. Ja vleugeltjes en rode wangetjes smile. De allereerste keer was ook leuk, we waren met een groep en vlak voordat we op de engelenplaat gingen staan liet henry ons in de spiegel kijken. Op het moment dat de engelen healing was geweest, liet hij ons opnieuw kijken en we waren allemaal verbaasd hoe een andere aanblik dat was. Vrijer, opener en je voelde je letterlijk groter.

Het is echt een heel bijzondere plek, er is veel over te vertellen, maar de ervaring is zoveel boeiender, ik kan het iedereen die met lichtwerk, energie of ander spiritueel werk bezig is aan raden. Je voelt je energieker en wijzer als je er vandaan komt.

Liefs, Petra
Marije22
Marije22 feb 16 '12
Je hebt jezelf in een vorig leven gezien? Klinkt ontzettend mooi wat je allemaal vertelt...
Ik voel me altijd heel anders als ik een kerk, maakt niet uit welke, binnenloop. Er komt dan zo'n kalmte over me heen, alsof je vanzelf overschakelt naar meditatie-stand. Ik ben dan ook altijd erg nieuwsgierig naar engelen daar maar heb er nog nooit eentje gezien helaas smile

Dank je dat je je verhaal hier deelt, het idee van het bestaan van deze tuin krijg ik een heel goed gevoel van laugh

Liefs!
Petra
Petra feb 19 '12
Há net weer een afspraak gepland in maart, weer iets om naar uit te kijken. We zijn al eens met de hele familie geweest, dat was ook erg leuk om te doen. De kindern reden daar over het terrein met skelters en hebben zich prima vermaakt. Sommigen wilde ook op de krachtplekken staan, we hebben het vrij en open gelaten was echt leuk. Nu ga ik een keer samen met mijn zusje, we bestellen een zonnetje erbij en een mooie dag. Ik laat jullie weten hoe het was.
grin
Marije22
Marije22 feb 19 '12
Please do laugh

Ik wil ook wel eens mee winkhaha!
Solaria
Solaria feb 19 '12
klint intressant en wat een mooie bijzondere ervaringen. Wil ook wel mee. ben echt benieuwd hoe dat voelt.

Ben benieuwt naar je ervaringen in maart Petra...

laugh
Enigma
Enigma feb 19 '12
Ik ben het met solaria eens Petra smile.

Interessante site en hij staat nu bij mijn favo.
Jammer dat we dat niet op meerdere plaatsen in Nederland hebben frown.
Beetje ver van mijn bed.
Ik zou er ook graag eens naar toe willen om het te ervaren.

Ik ben ook benieuwd naar je verhaal smile.
Solaria
Solaria feb 19 '12
Er zijn volgens mij ook wel meer van dat soort plekken in Nederland, je moet ze alleen weten te vinden. en niet iedereen heeft er zoiets mooi's van gemaakt. Denk ik dan winkmisschien even zoeken op google, wieweet is er wat bij je in de buurt enigma smile

ik ga zelf ook even kijken haha voor iets hier in de buurt...
Petra
Petra feb 19 '12
Wat leuk dat jullie ook zo enthousiast zijn. Helemaal mee eens hoor Solaria krachtplekken zijn inderdaad op meer plaatsen te vinden en eigenlijk is de natuur, de aarde altijd een krachtplek, wanneer we ons verbinden met het hart van moeder aarde. Maart a.s. is voor mijn zusje en mij, we willen al zo lang saampjes eens, maar wie weet kunnen we er eens een (merudi) groep's-bezoek van maken, lijkt me best leuk een keer?
Ik zal weer eens foto's maken en proberen de energie vast te leggen.

Voor de orb liefhebbers:
Marije22
Marije22 feb 19 '12
Hiero orb-liefhebber! laughtongueben erg benieuwd naar de fotos die jullie gaan maken!

Voor groepsbezoek ben ik zeker van de partij smilelijkt me een ervaring om nooit meer te vergeten
Petra
Petra feb 20 '12
grin

Ik ben zelf nu wat druk met wat dingen, maar het lijkt me leuk dit eventueel in mei ergens te doen? Eventueel kunnen mensen tot G'chem komen, hier wat drinken en met mij verder rijden naar Breda (is 20 minuutjes met de auto). Wel iets om goed over na te denken, want het is voor sommigen misschien toch een eindje rijden en Henry vraagt wel wat voor de healing natuurlijk. Afmeldingen zijn altijd zo jammer, je kijkt er dan toch naar uit. Tenminste ik heb dat wel. Ik wil best aan Henry vragen of een beetje groep's korting mogelijk is als ik er in maart ben. Neem gerust ook zelf contact met hem op. Daarna volgt de zomer snel en lukt het vaak moeilijk. Zijn er eigenlijk nog meer liefhebbers?

Liefs, Petra

L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 20 '12
Wat een goede tip Petra:D Het trekt gelijk mijn aandacht, uhm interesting!
Marije22
Marije22 feb 20 '12
Het lijkt me prachtig.. smiletis jammer genoeg een behoorlijke reis vanuit het verre noorden.. en weer terug. Maar misschien woon ik in mei al iets dichterbij haha.

Ik laat het nog weten in ieder geval smile
Enigma
Enigma feb 20 '12

Goede tip Solaria google smile.

Was dat even vergeten en dat terwijl ik waarschijnlijk de grootste googler ter wereld ben tonguelaugh.
Maar ik heb wat gevonden hoor en het zijn er best veel.
Zeker 10 in een straal van 5 KM smile.
En van 1 wist ik het eigenlijk al, want ik ben er pas nog geweest.
Mijn kinderen vonden het ook een mooie ervaring.
Die zijn druk in hun hoofd en vertelden mij beide dat het in hun hoofd zo rustig werd grin.

@ Marije22 : tip van Solaria = ff google in je buurt winksmile.
Ik denk dat daar ook wel veel te vinden is, succes.

Maar naar Angelplace zou ik ook wel willen voor een mooie ervaring smile.
Marije22
Marije22 feb 20 '12
Op welk trefwoord tongueEngelentuin?

Denk niet dat ze in het hoge noorden zoiets hebben eigenlijk.. zo tussen de boerderijen in winkZou me verbazen als het wel zo was! Maar wil daarvoor best naar midden-Nederland afreizen hoor smileIs het vast wel waard..
Petra
Petra feb 20 '12
Ik wil toch graag even inspringen.
Krachtplaatsen heb je inderdaad overal ik ben de afgelopen 10 jaar op allerlei plaatsen geweest. Heb werkelijk hele mooie dingen ervaren die voor herhaling vatbaar zijn. Echter ik merk dat nu wordt aangenomen dat al die plekken hetzelfde zijn als de engelentuin in Chaam, maar dat is zeker niet het geval. Zonder andere plaatsen tekort te willen doen, de engelentuin is meer dan een krachtplaats alleen. Niet beter, niet minder, ánders. Als je twijfelt kun je op de site een kijkje nemen en het eens met elkaar vergelijken.

(Bijvoorbeeld)
Het labyrint van de nieuwe tijd is hier aangelegd. Voor sommige mensen een mooie ervaring om eens te lopen, voor anderen een transformatiepad. Men begint in de "oude" energie namelijk met de klok meedraaiend van het nu. Vervolgens gaat deze over in de nieuwe energie, linksdraaiend tegen de klok in van de nieuwe tijd na 2012. Dit is namelijk iets wat wij allemaal gaan meemaken. Op het pad kom je de meesters, meesteressen en nieuwe engelen van de nieuwe tijd tegen. Ze verrichten al werk en hebben een eigen plaats in het labyrint. Zij zorgen voor de nodige transformaties/healingen als men op hun plaatsen gaan staan. Je ziel bepaalt of er iets mag gebeuren. In de energie van de nieuwe tijd ga je door sterrenstelsels die een aantal zielen misschien ooit als eens hebben ervaren. Tevens kunnen er hier dan ook healingen plaats vinden door de lichtwereld. Soms heeft men hier iets achtergelaten wat weer geheeld kan worden.

In het hart bevinden zich verschillende kleurencirkels die ook een helend vermogen hebben. In het midden bevind zich een lichtpoort die met verschillende universums zijn verbonden. Er zijn er 4 op de wereld. Peru, Canada, New zeeland en in het plaatsje Chaam in Nederland. Het wordt door sommige mensen "gezien" als een fontijn van energie. Mensen ervaren de cirkel als heel positief waar rust heerst. De lengte van het begin naar het middelpunt bedraagt ongeveer 900 meter. Het is ook de bedoeling dat je de gehele weg weer terug loopt, dus totaal 1,8 km. Ervaar en loop het magisch labyrint zelf een keertje en voel de werking.
Marije22
Marije22 feb 20 '12
Ohh shockeddit maakt me nog nieuwsgieriger...
Ik denk dat het uiteindelijk wel een lange reis waard is..
Petra
Petra feb 20 '12
Op veel plekken zijn mooie krachtplaatsen en engelen-energieën of een combinatie te ervaren en de moeite van het bezoeken waard. Maar er zijn ook wel verschillen onderling, het is ook maar net een beetje wat je zoekt/nodig hebt. Dus volg in die keuze gewoon wel altijd je eigen gevoel.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki