Stille wateren diepe gronden, wees niet bang, nergens voor en spreid je vleugels om te vliegen alle ronden....
(kwam in me op als een soort rode draad in jouw leven nu)
Je hebt moeite gehad om je los te maken van het gezin waar je opgroeide, dan bedoel ik de weg naar je eigen leven op je eigen manier. Je switcht wel eens tussen wat anderen van je verwachten en wat je zelf wilt, je bent daar wel eens in strijd over met jezelf. Ik zie bemoeienissen en sterke omlijnde ideëen die jou in een aantal dingen afgeremd hebben en nog steeds wel eens zwaar op de maag liggen voor je. Toch wilde jij ooit voor je incarnatie op die plek geboren worden om te leren wat je nu aan het leren bent. Misschien helpt het als je dat in je achterhoofd houdt?
Je bent een denker, er gebeurd heel erg veel in jouw hoofd, je denkt over veel dingen na en vind het soms lastig die knop even uit te zetten omdat het je ook wel eens uit je slaap houdt. Yoga, Tai Chi of meditatie passen goed bij je. Ze geven je technieken om je denken af en toe ook uit te schakelen en niemand te hoeven zijn, maar gewoon te zijn.
Je houdt van goeie gesprekken, gesprekken met diepgang en met mensen die ergens over gaan. In die zin heb je ook brede interesses, je bent in staat je in anderen te verplaatsen en oprechte en zonder enig oordeel aandacht voor ze te hebben.
Je hebt iets met keltische gebruiken en runen bijvoorbeeld, maar ook met indianen en de rituelen die ze gebruiken, beter kun je niet roken, het is niet goed voor je (als je begrijpt wat ik bedoel).
Het lijkt wel of je tot nu toe veel observerend bent bezig geweest, jij bent typisch iemand die leert door naar anderen te kijken en te ervaren ondertussen zoekend naar jezelf.
Belangrijk is wel dat je zelf bepaalde keuzes gaat maken over hoe je jouw lever verder vorm wilt geven. Je weet ondertussen welke dingen goed voelen en welke niet. Jij hebt zelf ook veel te bieden ook op spiritueel vlak, maar dan is het belangrijk dat je jezelf wel helemaal op nr.1 zet in je leven en al die lessen ook zelf toepast, zodat je weer een ervaring verder komt. Die processen gaan onze hele leven door, nooit ben je klaar, dat zou aan de ene kant verontrustend kunnen zijn maar probeer misschien daarom ook rust te vinden in het feit dat je goed bent zoals je bent en het goed is wat je voelt en wilt als het van binnenuit komt. Trek je niets aan van mensen die dan vinden dat je wel eens van koers veranderd, alleen als je van koers veranderd kom je weer nieuwe lessen tegen.
Je bent gek op dieren, dieren geven jou het gevoel van onvoorwaardelijke liefde. Nemen jou zoals je bent en dat zoek je nog steeds een beetje om je heen, mensen die jou nemen zoals je bent.
Ik heb de indruk dat je goed bent in technische dingen en snel door hebt hoe techniek en systemen werken. Ook analyseren ligt je goed. Doe je ook iets technisch? Of is dat je oorspronkelijke opleiding? Ik twijfel want ik zie je ook veel rondlopen en dan heb je pakketjes en andere dingen in je handen (binnen en buiten). Moest ook aan bezorgen denken.
Kun je hier iets mee?