Loading...
nl

Foto Lezen

Nathan
Nathan feb 11 '12
wie durft het aan? smile

Delen:
Petra
Petra feb 12 '12
Stille wateren diepe gronden, wees niet bang, nergens voor en spreid je vleugels om te vliegen alle ronden....

(kwam in me op als een soort rode draad in jouw leven nu)

Je hebt moeite gehad om je los te maken van het gezin waar je opgroeide, dan bedoel ik de weg naar je eigen leven op je eigen manier. Je switcht wel eens tussen wat anderen van je verwachten en wat je zelf wilt, je bent daar wel eens in strijd over met jezelf. Ik zie bemoeienissen en sterke omlijnde ideëen die jou in een aantal dingen afgeremd hebben en nog steeds wel eens zwaar op de maag liggen voor je. Toch wilde jij ooit voor je incarnatie op die plek geboren worden om te leren wat je nu aan het leren bent. Misschien helpt het als je dat in je achterhoofd houdt?

Je bent een denker, er gebeurd heel erg veel in jouw hoofd, je denkt over veel dingen na en vind het soms lastig die knop even uit te zetten omdat het je ook wel eens uit je slaap houdt. Yoga, Tai Chi of meditatie passen goed bij je. Ze geven je technieken om je denken af en toe ook uit te schakelen en niemand te hoeven zijn, maar gewoon te zijn.

Je houdt van goeie gesprekken, gesprekken met diepgang en met mensen die ergens over gaan. In die zin heb je ook brede interesses, je bent in staat je in anderen te verplaatsen en oprechte en zonder enig oordeel aandacht voor ze te hebben.

Je hebt iets met keltische gebruiken en runen bijvoorbeeld, maar ook met indianen en de rituelen die ze gebruiken, beter kun je niet roken, het is niet goed voor je (als je begrijpt wat ik bedoel).

Het lijkt wel of je tot nu toe veel observerend bent bezig geweest, jij bent typisch iemand die leert door naar anderen te kijken en te ervaren ondertussen zoekend naar jezelf.

Belangrijk is wel dat je zelf bepaalde keuzes gaat maken over hoe je jouw lever verder vorm wilt geven. Je weet ondertussen welke dingen goed voelen en welke niet. Jij hebt zelf ook veel te bieden ook op spiritueel vlak, maar dan is het belangrijk dat je jezelf wel helemaal op nr.1 zet in je leven en al die lessen ook zelf toepast, zodat je weer een ervaring verder komt. Die processen gaan onze hele leven door, nooit ben je klaar, dat zou aan de ene kant verontrustend kunnen zijn maar probeer misschien daarom ook rust te vinden in het feit dat je goed bent zoals je bent en het goed is wat je voelt en wilt als het van binnenuit komt. Trek je niets aan van mensen die dan vinden dat je wel eens van koers veranderd, alleen als je van koers veranderd kom je weer nieuwe lessen tegen.

Je bent gek op dieren, dieren geven jou het gevoel van onvoorwaardelijke liefde. Nemen jou zoals je bent en dat zoek je nog steeds een beetje om je heen, mensen die jou nemen zoals je bent.

Ik heb de indruk dat je goed bent in technische dingen en snel door hebt hoe techniek en systemen werken. Ook analyseren ligt je goed. Doe je ook iets technisch? Of is dat je oorspronkelijke opleiding? Ik twijfel want ik zie je ook veel rondlopen en dan heb je pakketjes en andere dingen in je handen (binnen en buiten). Moest ook aan bezorgen denken.

Kun je hier iets mee?
Nathan
Nathan feb 12 '12
Je hebt me voor 99% beschreven zoals ik ben (geworden).
Dank je wel, hier kan ik echt iets mee smile
Petra
Petra feb 12 '12
Fijn om te lezen dat je het herkent en dat je er iets mee kunt, een paar ingevingen kwamen van een man die aan de andere zijde is en erg met je begaan is (nu i.i.g.). Ik vermoed dat jij zelf weet welke dat zijn en wie dat is, hij is wel eens bij je en volgens mij voel je dat ook aan.
Nathan
Nathan feb 12 '12
Bedoel je met andere zijde dat het iemand is die is overleden?
Petra
Petra feb 12 '12
Hee Nathan, inderdaad, soms kunnen dat gidsen of andere zielen zijn, maar in dit geval is het iemand die je wel gekend hebt en daarna is overleden. Ik weet niet zo heel veel details over hem, maar het is wel familie (geweest) naar mijn idee.
Nathan
Nathan feb 13 '12
Opa is in december overleden, kan eigenlijk alleen maar hem zijn smile
Isebell
Isebell feb 15 '12
Lieve Petra,

Het is allemaal zo waar wat je over Nathan schrijft. Zo fijn en zo goed om eens een keertje iets te lezen wat Daecca en ik hem al een hele tijd duidelijk proberen te maken.. wink
Origineel bericht van: Petra
Fijn om te lezen dat je het herkent en dat je er iets mee kunt, een paar ingevingen kwamen van een man die aan de andere zijde is en erg met je begaan is (nu i.i.g.). Ik vermoed dat jij zelf weet welke dat zijn en wie dat is, hij is wel eens bij je en volgens mij voel je dat ook aan.
Toen ik dit las. Moest ik gelijk aan zijn opa denken. Deze man was een hele lieve en aardige man. Wat ik uit de verhalen van Nathan heb gehoord.

Liefs Isebell
Petra
Petra feb 15 '12
Ik zie dat ik jouw laatste reactie Nathan gemist had excuses. Wat mooi om te lezen dat het ook voor jullie op zijn plek valt. Deze meneer voelt inderdaad heel warm aan, bezorgd ook. Verder zie ik vooral (in dit geval vage) beelden en die vind ik wat moeilijker te interpreteren, dat wil zeggen ik ben er voorzichtig mee, want de dingen zijn niet altijd zoals ze lijken. Maar ik zal een beetje beschrijven wat ik zie en hoop maar dat het herkend wordt. Ik heb de indruk dat hij (opa) niet zo groot was, ik zie een gashaard en een groen/grijsachtige stoel waar hij wel eens in zat. hij hield van lekker eten, een 'goed stukkie vlees' hoor ik zeggen en een 'borreltje' of 'bitter' met mate. Hij verzamelde ook dingetjes, als ik het goed zie dingen die hij ooit gevonden of opgegraven had (van die witte pijpjes etc) en volgens mij liet hij die wel eens aan jou zien Nathan. Hij zegt er alleen bij, 'en die moet je niet gebruiken voor andere dingen'. Hij bedoeld het symbolisch en daar wil ik het op het forum even bij laten. Ook laat hij me dropjes zien, misschien was hij daar gek op of gaf hij jullie misschien vaker een dropje mee? Verder zie ik een keuken achter de stoel en het ruikt naar koffie in huis. En ook was er iets met zijn schuurtje daar was hij graag, ik zie van alles, allerlei hout, daar deed hij wat mee volgens mij misschien wel voor zijn werk ook, een fiets, gereedschap etc. Op het moment dat hij ging zie ik hem naar zijn borst grijpen, pijn bij de hartstreek (angina, hartklachten etc..) en ik heb zelf het idee dat het heel snel is gegaan, mogelijk thuis al, dat wilde hij iig wel. Nou ik hoop dat dit iets meer laat zien en ik de beelden goed gezien/geinterpreteerd heb, want dat is altijd maar afwachten natuurlijk. Dank jullie wel voor je reactie, super.
Liefs, Petra
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 15 '12
Nathan... elke keer als ik dit onderwerp open, dan worden mijn ogen naar de rechterkant van de foto getrokken
ten hoogte van de bovenste rits
Ik zal het ff in paintshop voor je eruit knippen om je te laten zien, waar ik als het ware naar toegetrokken wordt
Het gaat daarbij vooral om het paarse belletje
... Misschien dat je zelf een idee hebt?


groetjes Moonflowertje wink
Nathan
Nathan feb 19 '12
Damn, je beschrijft dingen die alleen hij kon weten, hij genoot van zijn "neut" (drankje) had een grijze stoel, hij verzamelde echt van alles, die man kon niks wegdoen.
die witte pijpjes herken ik ook.
Hij had inderdaad een schuurtje waar hij vooral fietsen deed maken, maar houtbewerking was hem ook niet vreemd.
Hij is overleden aan kanker, maar een jaar gelden is hij geopereerd aan zijn hart.
Nathan
Nathan feb 19 '12
Dat paarse is buiten, je kan net onder het gordijn door nog een stukje raam zien, weet niet waarom je daar zo naar toe getrokken word smile
wolfke
wolfke feb 19 '12
Ja, Moonflowertje, idd zo speciaal, dat klein paars belletje.
Petra
Petra feb 20 '12
Origineel bericht van: Nathan
Damn, je beschrijft dingen die alleen hij kon weten, hij genoot van zijn "neut" (drankje) had een grijze stoel, hij verzamelde echt van alles, die man kon niks wegdoen.
die witte pijpjes herken ik ook.
Hij had inderdaad een schuurtje waar hij vooral fietsen deed maken, maar houtbewerking was hem ook niet vreemd.
Hij is overleden aan kanker, maar een jaar gelden is hij geopereerd aan zijn hart.


Wat bijzonder om te lezen dat het klopt, dat is altijd afwachten natuurlijk. Volgens mij is dit dus wel jouw opa? grin

De dingen die hij je wilde laten weten zitten al in mijn reacties verwerkt en ik voel dat hij hoopt dat je daar verder mee werkt. Hij is heel blij zo een groet aan je te kunnen brengen, hij is vaker bij je en jij weet dat ook, alleen vertrouw je nog niet altijd op de signalen. Maar hij is het echt, meestal gaat je kruin kriebelen en voel je warmte op één van je schouders. Daar wil ik het graag bij laten, als je nog vragen hebt hoor ik het graag.

Liefs, Petra
Nathan
Nathan feb 20 '12
Tot op heden heb ik niks van een aanwezigheid gemerkt, geen gekriebel, en ook geen warmte. Maar tot nu toe heb ik altijd zelf contact moeten zoeken met mijn gids/begelijders, uit zich zelf zijn ze altijd 100% stil.
Pablo
Pablo feb 23 '12
Hoi Petra,

Ik zag dat jij fotolezingen doet en ik wil je vragen of jij mijn foto ook wil lezen? Een ander merudi lid raadde me jou aan.

liefs, pablo smile
Petra
Petra feb 23 '12
Pablo, allereerst dank je voor het vertrouwen, dat is meer eer dan me toekomt hoor, het is net een beetje hoe het loopt tijdens een lezing, soms komt er meteen iets op en soms ook helemaal niet. Daarom is het zo goed dat we dit hier met een heleboel mensen doen. De ene keer pakt de een iets op en de andere keer de ander. Ik ben steeds weer verbluft over hoe goed foto's hier door de foto-lezers gelezen worden en mensen verder helpen, daarom is het goed het even open te laten en te ontdekken wie wat aan reikt. Jij had je foto al geplaatst is het niet?
Liefs, Petra
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 23 '12
Klopt haar foto staat in het upload forum:

http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/galleries/131561.html

Dus voor iedereen die wil lezen smile.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki