Loading...
nl

De geschiedenis van aarde en de kosmische stralen

JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 11 '12
Graag wil ik jullie laten weten dat ik een nieuwe channeling heb doorgekregen over de geschiedenis van deze aarde en de kosmische stralen. Dit heb ik in een documentvorm in het Engels doorgekregen en daarom biedt ik dit nu ter download aan via:
http://www.merudi.net/en/cosmicrays/Earth%20History.pdf

Deze informatie zal de basis vormen voor het nieuwe Merudi dat als doel gaat hebben de verschillende rassen die op aarde zijn, te verenigen. Ik zal de tekst ook nog in het Nederlands vertalen tzt, maar ik wil jullie het niet onthouden.

Graag wil ik jullie mening / vragen en opmerkingen via dit topic horen, zodat ik deze nog kan verwerken.
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 11 '12
Wat een hoop info, NiMS...
Mijn Engels is eerlijk gezegt niet zo heel goed, dat ik het makkelijk kan lezen...
Ook de vertaler helpt me hier niet bij tongue

Ik reageer omdat het me wel interesseert!
en ik het topic ook onder de aandacht wil houden!
zodat de mensen die wel goed Engels kunnen hierop een eerlijke mening kunnen geven smile

groetjes Moonflowertje wink
Serenity
Serenity feb 11 '12
Ik zat net joetjube filmpjes te bekijken van de oorsprong van de rassen, ook toevallig!
niels
niels feb 11 '12
Ik moet zeggen dat het een heel interresante tekst is laughTerwijl ik aan het lezen was moest ik telkens aan dingen denken die ik ooit heb gelezen of die ik in school geleerd heb. Zoals bijvoorbeeld het moment wanneer de Haya's op aarde incarneeren deed me sterk denken aan de leer van Anaxagoras over hoe de aarde onststaan zou zijn.
Deze geleerde verkondigde dat de 4 elementen (aarde, water, lucht en vuur) in balans werden gehouden door liefde ( deed me denken aan de Lemurianen). Maar op een bepaald moment dringt haat ( de Haya's) de wereld binnen waardoor de balans word verstoord maar uiteindelijk neemt liefde weer de bovenhand en is alles weer in balans. Dit is wel kort gezegd maar als je het wilt zal ik het eens te goei opzoeken.
De laatste opmerking die ik heb gaat over het feit dat de mensen van een planeet afkomstig zijn en niet door een of andere god of goden geschapen zijn. Dat deed me weer denken aan het Keltische verhaal over de mensen.
Dit verhaal vertelt dat vooraleer er mensen op aarde kwamen de aarde was bevolkt door verschillende volkeren zoals bijvoorbeeld de Elfen en wat wij onder godheden zouden kunnen verstaan. Het verhaal concentreert zich vooral op de tuatha de danaan ( sorry voor mijn spelling van de naam) een groep waar de bekenste Keltische goden toe behoorden. Op een pebaalde dag kwam de mens op aarde terecht en ontstond er oorlog tussen de goden en de mensen omdat er voor beide blijkbaar niet genoeg leefruimte was. Het verhaal eindigt dat de mensen en de goden een verdrag sluiten. De goden beloven om onder het aardoppervlak te wonen terwijl de mensen boven het aardoppervlak mochten bewonen.

Heel veel liefs
Niels
admin
admin feb 11 '12
Ik vind het een zeer interessante tekst, geeft weer stof tot "nadenken". Je hebt het zelf gechanneld ?
Ik ga de info eerst nog even laten bezinken :-), maar het is zeker goed geschreven.
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 11 '12
Hmmm... een tijdje terug kwam mijn eigen vriend (die helemaal niets met het "paranormale" heeft) met een andere stelling die me vandaag de dag nog steeds een beetje bezig houd...
Namelijk: Wat als de mens nu gewoon uit de aarde is gekomen?
De mens is eigenlijk opgebouwd uit allerlei stoffen die je op en in de aarde kunt vinden...
(water, kalk, ijzer, enz)
Pfoeee, daar heeft hij inderdaad een punt...
Alleen zei ik (heel wijs) Het gaat niet om het aardse lichaam, het gaat om de geest die op de aarde in een mensen lichaam zit...
Zeer waarschijnlijk kan een geest overal de energie dragen, op iedere planeet...

pfff dit gaat me nog iets te ver boven met pet, zegmaar...
voorlopig kan ik me beter bezig houden met mijn menselijke lichaam, zo lang ik leef!
Mensen zeggen niet voor niets tegen me; je lijkt wel een filosoof shocked

groetjes moonflowertje
Sundance
Sundance feb 12 '12
geef je een 'gilleke', als het in het nederlands is vertaald NiMS? smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 12 '12
Origineel bericht van: Serenity
Ik zat net joetjube filmpjes te bekijken van de oorsprong van de rassen, ook toevallig!

Zeker toevallig. Herken je iets in het filmpje, in de tekst?
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 12 '12
Origineel bericht van: niels
Ik moet zeggen dat het een heel interresante tekst is laughTerwijl ik aan het lezen was moest ik telkens aan dingen denken die ik ooit heb gelezen of die ik in school geleerd heb. Zoals bijvoorbeeld het moment wanneer de Haya's op aarde incarneeren deed me sterk denken aan de leer van Anaxagoras over hoe de aarde onststaan zou zijn.
Deze geleerde verkondigde dat de 4 elementen (aarde, water, lucht en vuur) in balans werden gehouden door liefde ( deed me denken aan de Lemurianen). Maar op een bepaald moment dringt haat ( de Haya's) de wereld binnen waardoor de balans word verstoord maar uiteindelijk neemt liefde weer de bovenhand en is alles weer in balans. Dit is wel kort gezegd maar als je het wilt zal ik het eens te goei opzoeken.
De laatste opmerking die ik heb gaat over het feit dat de mensen van een planeet afkomstig zijn en niet door een of andere god of goden geschapen zijn. Dat deed me weer denken aan het Keltische verhaal over de mensen.
Dit verhaal vertelt dat vooraleer er mensen op aarde kwamen de aarde was bevolkt door verschillende volkeren zoals bijvoorbeeld de Elfen en wat wij onder godheden zouden kunnen verstaan. Het verhaal concentreert zich vooral op de tuatha de danaan ( sorry voor mijn spelling van de naam) een groep waar de bekenste Keltische goden toe behoorden. Op een pebaalde dag kwam de mens op aarde terecht en ontstond er oorlog tussen de goden en de mensen omdat er voor beide blijkbaar niet genoeg leefruimte was. Het verhaal eindigt dat de mensen en de goden een verdrag sluiten. De goden beloven om onder het aardoppervlak te wonen terwijl de mensen boven het aardoppervlak mochten bewonen.

Heel veel liefs
Niels


Interessant hoe de verschillende verhalen samenkomen tot een geheel smile. Ik ben wel benieuwd of het je iets zei en duidelijk is.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 12 '12
Origineel bericht van: Zilveren Spin
Ik vind het een zeer interessante tekst, geeft weer stof tot "nadenken". Je hebt het zelf gechanneld ?
Ik ga de info eerst nog even laten bezinken :-), maar het is zeker goed geschreven.

Ja ik heb het inderdaad zelf gechanneld. De informatie is afkomstig uit de energetische kristallen maya schedels die nu weer samen zijn.
Enigma
Enigma feb 12 '12
Wat interessant allemaal zeg.

Ik heb ook op youtube naar een paar filmpjes gekeken en het is alsof ik het allemaal al weet of herken confusedsmileen alles een plek krijgt van wat je eigenlijk al weet. Heel vreemd .

Bedankt voor de informatie en ik ben benieuwd naar de info die hierop hierop volgt smile.

Enigma
Sundance
Sundance feb 12 '12
Origineel bericht van: PureLove
geef je een 'gilleke', als het in het nederlands is vertaald NiMS? smile
niels
niels feb 12 '12
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: niels
Ik moet zeggen dat het een heel interresante tekst is laughTerwijl ik aan het lezen was moest ik telkens aan dingen denken die ik ooit heb gelezen of die ik in school geleerd heb. Zoals bijvoorbeeld het moment wanneer de Haya's op aarde incarneeren deed me sterk denken aan de leer van Anaxagoras over hoe de aarde onststaan zou zijn.
Deze geleerde verkondigde dat de 4 elementen (aarde, water, lucht en vuur) in balans werden gehouden door liefde ( deed me denken aan de Lemurianen). Maar op een bepaald moment dringt haat ( de Haya's) de wereld binnen waardoor de balans word verstoord maar uiteindelijk neemt liefde weer de bovenhand en is alles weer in balans. Dit is wel kort gezegd maar als je het wilt zal ik het eens te goei opzoeken.
De laatste opmerking die ik heb gaat over het feit dat de mensen van een planeet afkomstig zijn en niet door een of andere god of goden geschapen zijn. Dat deed me weer denken aan het Keltische verhaal over de mensen.
Dit verhaal vertelt dat vooraleer er mensen op aarde kwamen de aarde was bevolkt door verschillende volkeren zoals bijvoorbeeld de Elfen en wat wij onder godheden zouden kunnen verstaan. Het verhaal concentreert zich vooral op de tuatha de danaan ( sorry voor mijn spelling van de naam) een groep waar de bekenste Keltische goden toe behoorden. Op een pebaalde dag kwam de mens op aarde terecht en ontstond er oorlog tussen de goden en de mensen omdat er voor beide blijkbaar niet genoeg leefruimte was. Het verhaal eindigt dat de mensen en de goden een verdrag sluiten. De goden beloven om onder het aardoppervlak te wonen terwijl de mensen boven het aardoppervlak mochten bewonen.

Heel veel liefs
Niels


Interessant hoe de verschillende verhalen samenkomen tot een geheel smile. Ik ben wel benieuwd of het je iets zei en duidelijk is.


Ik vond de tekst super duidelijk neergeschreven daar is geen twijfel over mogelijk en het deed mij denken aan een astrale reis die ik ooit heb genomen. In een van die reizen kwam ik meer te weten over mijn echte oorsprong en zoals ik het heb begrepen in jouw tekst stuurde moeder aarde stralen naar andere planeten in hun zoektocht naar het andere gedeelte van Lemuria. Op het einde van mijn astrale reis zag ik de aarde met een pulserend netwerk van licht er omheen en ik voelde hoe de aarde mij riep en toen ben ik op de aarde gevallen. Dus dat vond ik het meest herkenbaarst .

Heel veel liefs
Niels
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 25 '12
Origineel bericht van: PureLove
Origineel bericht van: PureLove
geef je een 'gilleke', als het in het nederlands is vertaald NiMS? smile


Bij deze de gil! Het is nu helemaal vertaald in het Nederlands smile.
Marije22
Marije22 mrt 25 '12
Yeaahh laughtoch wat makkelijker! heb de tekst gelijk even doorgestuurd naar mijn moeder, zorgt die ook wel weer voor de nodige verspreiding haha.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 25 '12
Leuk! Is het niet te zware kost voor je moeder?
Marije22
Marije22 mrt 26 '12
Kwestie van proberen tongueze schrikt nergens meer van de laatste tijd haha. Ik laat nog wel weten wat ze ervan vond wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 26 '12
Ben benieuwd smile
Marije22
Marije22 mrt 26 '12
Mijn moeder vond het best ingewikkeld winkje denkt niet snel aan groep buitenaardse wezens bij het woord 'straal', had ik ook smileVerder beetje moeilijk voorstelling van te maken, staat toch nog best ver van haar af. Ze denkt dat het voor veel mensen nog moeilijk te geloven zal zijn..

Uiteindelijk zei ze: maar wij zijn van de goede soort he. tongue
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 28 '12
Is er een soort waarin zij zich herkent dan? smile
Pagina's: 1 2 Volgende
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki