Hoi Ilona,
Dank je voor je lezing. Ik zal op je beide reacties reageren.
hoge energie (veel energie..mischien adhd?)
Klopt, ik heb heel veel energie, maar geen last van Adhd omdat ik goed weet te aarden. Er ontstaat in mij dus geen overschot dat niet weg kan.
adrealine-junk...(doe je veel radicale sporten?)
Nee zeker niet. Ik doe ook geen radicale sporten. Ik doe wel aan snowboarden, maar dat vind ik niet radicaal. Zeker omdat ik ook niet spring enzo.
Ik ben wel blij met mezelf, ik weet niet of je dit er mee bedoeld.
jou're way or the hiway...(jou manier of de snelweg)
Zegt me niets.
overprikkeld ergens door..(weet alleen niet wat)
Zegt me ook niets.
Aandachtvrager...of iemand die veel bevesteging nodige heeft omdat die niet helemaal zeker is van zichzelf.
Nee dat heb ik niet.
je staat niet helemaal in je lichaam.
Volgens mij valt dat reuze mee. Ik ben me zeer bewust van mijn lichaam en wat het heeft.
Nee dat herken ik niet.
Jij bent een type persoon waarbij ik altijd een stap terug neem omdat je enorm veel energie heb.
Dit heb ik vaker met mensen, en dan blijken ze sterke ADHD te hebben.
En vaak zelfs een beetje negatieve ADHD...oftewel ze hebben een hyperaanval of ze zijn toch wat stiekem onzeker.
Nee ik heb geen Adhd, maar wel veel energie.
Je bent erg druk in je hoofd...ik krijg een WAAAAAAAAAAA gevoel...een mentale draaimolen waarbij emotie's zeer heftig doordraaien.....OF je hebt 1000 verschillende dingen te doen waarbij je met je gedachten van de hak op de tak moet springen en echt OVERAL rekening moet houden.
Tijdens je werk?????
Dat klopt, ik heb een zeer actieve baan waar ik veel dingen in de gaten houd en coördineer. Maar het voelt voor mij niet als druk en onhoudbaar omdat ik alles goed kan overzien. Daarnaast doe ik ook veel dingen naast mijn werk.
Je staat toch sterk in je schoenen, maar overrompeld mensen ermee.
Dat zou kunnen. Niet iedereen kan makkelijk met mij overweg gaan. Maar ik let daar wel op, en laat ieder in zijn / haar proces.
Van de andere kant.....sta je niet helemaal in je lichaam.
Ben je op het moment dat deze foto genomen werd, veel bezig met uittreden? O f iets anders waarbij je ''zweeft''?
Nee, ik was op wintersport. Uittreden doe ik niet, en ook niet het gevoel dat ik erg zweef.
Ik blijf bij jou gewoon hyper....
Veel mensen ergens om je heen??
Opdrachten geven??
Is jou bureau in een ruimte waarbij meer bureau's staan?? (een groot open kantoor??)
Ja dat klopt ik werk in een kantoortuin zoals dat heet. Open en met veel mensen om mij heen.
Doe je iets met sporten waar je touwen bij gebruikt?? (Indoor klimmen bv)
Nee.
Okee..vertel me nu maar hoever ik er naast zit.
Zie hierboven. Bedankt voor je lezing. Groetjes Julien.