Loading...
nl

poging tot creatief zijn hahah

Delen:
Cialara
Cialara feb 4 '12
Wauw wat mooi zeg, ik zie de aardemoeder in je nieuwe avatar ook.... wat goed dat je dit doet laugh
Solaria
Solaria feb 4 '12
Origineel bericht van: Cialara
Wauw wat mooi zeg, ik zie de aardemoeder in je nieuwe avatar ook.... wat goed dat je dit doet laugh


ow wat leuk, hij is dus wel zichtbaar. ik zie het zelf nog niet. leuk, dat je dat er in ziet. ik teken eigenlijk al jaren. heb zelfs een paar jaar op les gezetten toen ik kind was. maar doe t eigenlijk te weinig, zo af en toe doe ik nog. Nu weer wat vaker.
Sundance
Sundance feb 4 '12
je tekeningen zien er uit als geleidegidstekeningen. alsof je er op voorbereid wordt goed te luisteren, waar de lijnen horen te zitten en ook het kleurgebruik.
heel mooi! je kan er veel in zien.
Solaria
Solaria feb 4 '12
Dankje laugh, zo heb ik nog helemaal niet naar mn tekeningen gekeken. Het gaat als vanzelf. Soms sluit ik mn ogen en dan zie ik een vorm voor me en dan weet ik hoe ik moet beginnen, maar meestal beging ik gewoon. Ik hou van kleuren en ik kies voor ik een begin een paar kleuren uit, waar ik het dan mee moet doen. haha smile
amor
amor feb 4 '12
Ik vind het mooi hoe jouw tekeningen een heel verhaal vertellen. Zit veel gevoel in en ook al die kleuren vind ik prachtig laugh
Solaria
Solaria feb 11 '12
nog een paar tekeningen. een mandela en een creatie met houtskool een soort gezicht.
Sundance
Sundance feb 11 '12
heel mooi Solaria. vooral blijven delen jouw creativiteit. dat kleurt de wereld. Dankjewel!!
Enigma
Enigma feb 11 '12
Ik vind het ook heel mooi Solaria smile.

Ik zie een gezicht. Uit de kruin chakra komt een verbinding met het hogere. Ik zie een hart en onder het gezicht golven of bergen.

Ik vind het heel leuk om al die creatieve uitingen op Merudi te zien. Misschien ga ik het zelf ook ooit eens proberen.
Als ik het durf tongue.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki