Loading...
nl

Michael van Dijk vermist

MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 2 '12
LUTTELGEEST - De politie heeft woensdagavond een Amber Alert uitgestuurd voor de 10-jarige Michael van Dijk uit het dorp Luttelgeest (gemeente Noordoostpolder).

Foto: ANP Eerder op de dag zette de politie onder meer een helikopter in om het knulletje te vinden. Hij droeg op het moment dat hij voor het laatst werd gezien een rode jas en een spijkerbroek.

Hij is 1 meter 20 lang en heeft blauwe ogen. Om 18.00 uur 's avonds werd hij als vermist opgegeven.

Michael heeft aan het eind van de middag de woning van zijn opa en oma in Luttelgeest verlaten en is sindsdien spoorloos.
----------------------
''Alles is uit de kast getrokken, maar tot nu toe zonder resultaat'', aldus een politiewoordvoerder donderdag.

Politie, vrijwilligers en brandweer hebben tot half 5 gezocht naar de jongen. ''Het hele dorp is ondersteboven gekeerd en er is gezocht in het buitengebied.'' De politie vreest het ergste. ''Het was vannacht bitter koud.'' De zoektocht is donderdagochtend hervat.

De politie gaf een Amber Alert uit. Daarmee alarmeert de politie in korte tijd miljoenen Nederlanders.



http://www.nu.nl/binnenland/2730463/vermiste-jongen-nog-niet-terecht.html

Het is erg koud geweest vannacht en nog steeds...
zodoende wil ik vragen om positieve en warme energie naar deze jongen te zenden...

groetjes moonflowertje
Delen:
Marije22
Marije22 feb 2 '12
Ik doe mee.. wat verschrikkelijk shocked
Sundance
Sundance feb 2 '12
ik las het net op het internetnieuws.
Michael lieverd, ik stuur je alle liefde en warmte die je nodig hebt en ik hoop gauw dat we wat van je mogen horen.
Beschermengel
Beschermengel feb 2 '12


Ja vreselijk, ik las het daarnet ook in de krant. Ik hoop en bid dat je snel gevonden word lieve Michael.
Marije22
Marije22 feb 2 '12
http://nieuwsuit.com/2012/friso-wouda-vermist/

Ook Friso Wouda uit Groningen is vermist, al 2 dagen..

Laten we ook aan hem denken..
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 2 '12
Ik ben zo bang dat het kleine mannetje het ijs op is gegaan...
frown
Ariel
Ariel feb 2 '12
Jeetje.

Ook hier warme liefdevolle energie naat beide toe.
Petra
Petra feb 2 '12
Een kaarsje en energie in gedachten voor Michael, Friso, Michelle Stefanie Drost en andere kinderen/volwassenen die vermist worden.
Opdat ze maar snel goed terecht zullen zijn.

niels
niels feb 2 '12
van mij ook veel liefde en licht toegewenst aan die kleine michael en andere mensen die vermist zijn. Maar laten we niet alleen aan hem denken maar ook aan zijn ouders en zijn naaste familie. Die zullen zeer donkere dagen meemaken , ook aan hen veel liefde en licht. Ik hoop echt dat ze hem levend vinden en laat ons hopen dat hij niet in de handen gevallen is van een of andere gek. Ik zit hier bijna in tranen achter mijn computer frown

Heel veel liefs
In liefde en licht
In liefde en licht
In liefde en licht
Niels
Witte_lelie
Witte_lelie feb 2 '12
Ook van mij een lichtje voor Michael.

(De eerste eerste paar keren dat ik zijn foto zag kreeg ik overal kippenvel. Nu ik een berichtje voor hem typ en zijn foto zag was dat eerste keer dat er geen kippenvel meer was...) Ik hoop zo dat het goed komt....
gast
gast feb 2 '12
Ik had bij het zien van zijn foto wel gelijk zo iets van; die is door het ijs gezakt!
Ik hoop dat dit niet zo is en dat ie snel gevonden wordt, levend.
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 3 '12
Dat kreeg ik ook door mijn gedachten!^^

en het blijft ook maar door mijn hoofd gaan...
Ik zal een kaarsje aansteken voor Michael en zijn familie...
Beschermengel
Beschermengel feb 3 '12

Ja ook voor Friso Wouda!

En de familie, wat vreselijk dat niet weten waar je kind is...die onzekerheid.
Serenity
Serenity feb 4 '12
Friso Wouda's zoek actie word gestaakt: www.nu.nl-zoektocht-vermiste-agent-gestaakt.
Michael van dijk is nog steeds niet gevonden: zoektocht-michael-gaat-weer-verder.
Marjanne
Marjanne feb 4 '12
*Stuurt liefde en licht naar Michael en zijn naasten*
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki