Loading...
nl

Interessante boeken om kaartencombinaties te leren

nina30
nina30 jan 30 '12
Hey iedereen,

Ik ben nog volop aan het leren kaartleggen (enkel Lenormand) en heb al het boek "Werken met de waarzegkaarten van Lenormand" van Christiane Renner gekocht. Hierin staat een duidelijke uitleg per kaart en een paar soorten kaartleggingen.

Weten jullie een goed boek waarin een duidelijke uitleg staat over de verschillende combinaties van de kaarten? Want dat ligt momenteel nog moeilijk voor mij om de combinatie van meerdere kaarten te begrijpen en te verklaren...

Ik las over het boek van Erna Droesbeke of Sonja Vervoort. Heeft iemand deze boeken gebruikt voor het kaartleggen te leren? Zijn deze interessant?
Alvast bedankt.
Groetjes,nina
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 30 '12
ik heb wel een site voor je misschien ...
http://www.catharinaweb.nl/tarot/lenormand-krt.htm

groetjes moonflowertje
Troplinake
Troplinake feb 4 '12
ik ben begonnen met het boek van Sonja Vervoort - Cursus kaartleggen volgens het principe van Mile Lenormand
http://www.sonja-vervoort.be/boek.html

en moet zelf zeggen dat ik via dit het heel ver geleerd heb smilein dit boek staan ook leuke kaartleg methodes om te oefenen enzo :-)

Succes nog smile

Groetjes
Troplinake / Mieke
spiri
spiri feb 10 '12
@ Nina,

Ik begrijp goed wat je bedoeld. Ik ben ook bezig met het leren van de Lenormand en kan ook moeilijk linken leggen tussen de verschillende kaarten. Misschien moeten we samen oefenen..... :-)
wolfke
wolfke feb 11 '12
Ik denk er aan mij kaarten aan te schaffen en vraag me af of er idd goeie boeken bestaan, over de kaarten zelf kan je veel online terugvinden maar ik heb het meer over combinaties van kaarten. Hmmm misschien is interpretatie van combinatie iets wat je moet leren door ervaring en aanvoelen ...?
Solaria
Solaria feb 11 '12
wat dat betreft heb ik geen idee. ik ga af op mn gevoel en intuïtie zowel bij de aanschaf van de kaarten als de manieren van leggen. En naar mate mijn band sterker wordt met de kaarten en mn spirituele begeleiders heb ik het begeleidende boekje steeds minder nodig. En wat ik de afgelopen week heb gemerkt, is dat ik steeds beter contact maakt met de ander en zijn of haar omgeving. Dus het is een groeiproces.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki