Loading...
nl

Orbjes stadhuis Rotterdam

Marije22
Marije22 jan 26 '12
Je had gelijk Kalilka, ik maak wel even een ander topic aan smile

Wie kan me meer vertellen over deze bolletjes? Zou er zo graag wat meer over willen weten..het zijn er zoveel en ze bewegen echt, sommige ook in een andere richting. Ziet er heel mysterieus uit!
Delen:
Cialara
Cialara jan 26 '12
Ja, ik zie ze steeds vaker op foto's verschijnen smileleuk wel en lief ook soort van laugh
Petra
Petra jan 26 '12
Ik heb wel eens de indruk dat wij dit zelf zijn (eventueel met de andere dierbaren die om ons heen zijn op dat moment). Dus dat deze bolletjes ons eigen energie veld zijn. Wij zijn heden, verleden en toekomst tegelijk. En soms komt die energie samen op een soort matrix-punt en dan zien we onze eigen energie vanuit verschillende dimensies met onze fysieke ogen van dit moment. Lieve hemel vraag me niet dit verder uit te leggen, ik vind het concept van dimensies en tijd soms al zo moeilijk te bevatten. Toch is het er wel..
grin
Sundance
Sundance jan 26 '12
Rotterdam heeft (nog) zeer zware energie (alleen al te lezen/horen in het nieuws). en daar wordt door mensen hier op aarde en allerlei lichtwezens, hard aan gewerkt om alles te zuiveren.het heeft zijn tijd nodig maar de lichtbollen die jij mocht zien, zijn daar een bewijs van dat ze heel sterk bezig zijn met Rotterdam.
laatst zag ik (innerlijk) dat er dolfijnen aan kwamen zwemmen in wateren bij Rotterdam, het water was zwaar/stroperig maar ze kwamen er doorheen en schoten omhoog en spoten door hun luchtgat een grote fontein van vloeibaargoud. Daaruit begreep ik gelijk , dat de doorgang nu heel goed opgang komt. ik ben benieuwd of je op verschillende plekken in Rotterdam, ook orbs mag zien/fotograveren.
ik hoop dat ik een beetje duidelijk was in m,n uitleg?
Marije22
Marije22 jan 26 '12
Het komt dus wel vaker voor? Ik heb het nog nooit eerder gezien, en het zijn er ook zoveel. Ik vind ze er ook lief uitzien tongue

Nou Petra, ik probeer je verhaal te begrijpen maar het is wel heel ingewikkeld ja shockedsommige dingen blijven met het verstand moeilijk te vatten.. Maar ik vind het toch leuk om er een beetje half wat over te weten te komen winkdank je!

Wat lijkt het me prachtig om te kunnen zien wat jij ziet, PureLove smileJij bent er dus van overtuigd dat het lichtwezens zijn?

Ik heb alleen een paar foto's gemaakt van het stadhuis.. even snel tussendoor. Thuis dacht ik nog dat ze mislukt waren, maar ze zijn blijkbaar juist heel bijzonder!
Erg grappig dat als ik mijn vader probeer te overtuigen van de spirituele dimensie van die foto's, hij stug blijft vasthouden aan het idee dat het de waterdruppeltjes op de lens van de camera zijn geweest tongueMaar dat is echt onmogelijk, sommige zijn piepklein, en de bolletjes zijn de enige die in beweging zijn vastgelegd. Bovendien gaat het ene lichtbolletje duidelijk een andere kant op dan het andere laugh

Ik wou dat ik een heel groot formaat van mijn foto hier neer kon zetten, maar ik weet niet hoe..
Sundance
Sundance jan 26 '12
anders schrijf ik het niet he smile. wat ik schrijf is wat ik zie/ervaar.
maar mss begrijp je nu waarom het zo druk is onder andere daar . waar veel lichtbollen zijn, wordt veelal wat gedaan/gewerkt.
mss moesten ze zich wel aanmelden bij het stadhuis, whaha, grapje tussendoor.
Marije22
Marije22 jan 26 '12
Hahaha ja in de rij om het paspoort op te halen tonguemaar alle gekheid op een stokje..

Blijkbaar zag ik de bolletjes niet 'in het echt', alleen op de foto.. zie jij de bolletjes dan wel in het echt, PureLove? Of zie jij ze in een andere vorm?

Ik kan er nog steeds niet bij dat je lichtbolletjes kunt fotograferen.. heb duizenden foto's gemaakt in mijn leven maar nooit zoiets gezien! Dan zijn ze inderdaad vast erg nodig daar.
Leuk om te weten dat ze zich zo hard inzetten voor de Rotterdammers smile
Sundance
Sundance jan 26 '12
ik zie ze echt, met het blote oog, hahaha. maar ook wel eens alleen op de foto,s die ik heb gemaakt. dan heb ik ineens een behoefte de camera ergens op te spotten. en dan blijkt meestal ook dat er wat op staat.

inzetten doen ze niet alleen voor de rotterdammers he... het is belangrijk om het net van licht weer zuiver te maken. en dat in het belang voor ons allen en daarbuiten.

je kan ook praten/contact maken met orbs. robs/lichtbollen hebben allemaal hun eigen werk. sommigen zijn er om te troosten, anderen om zo iets groots te doen zoals in rotterdam, anderen willen met je contact maken enz.( net mensen wink)
je kan als je het gevoel hebt dat een orb aanwezig is die je kende, een test doen. voorbeeldje; stel een voorouder van jou is aanwezig(jij voelt sterk dat hij zij dat is), dan kun je een een foto uit een fotoalbum pakken, of mss een sieraad die de betreffende persoon toen toebehoorde. je legt het neer op de bank er naast leg je iets anders, boek van jou ofzo. dan pak je je camera en vraagt de voorouder zo en zo, om naar zijn toendertijd toebehorende foto of sieraad te gaan, zodat jij hem mag fotograveren.
dit kan. oefening baart kunst maar jij bent wel gevoelig ervoor, anders zou jij ze ook zo niet echt spotten.
Ariel
Ariel jan 26 '12
Echt een mooi gezicht zo en het voelt zo liefdevol aan.
Marije22
Marije22 jan 26 '12
Haha ja ik begrijp dat ze zich niet alleen op Rotterdam zullen richten winkmaar wel opmerkelijk dat ze in de buurt van het stadhuis zo druk zijn! Ik vind het erg leuk dat ik er getuige van mocht zijn smileen nu jullie ook!

Ben wel benieuwd naar je oefening! Misschien probeer ik het binnenkort wel eens uit.. als het lukt plaats ik de foto hier wel (als de persoon in kwestie dat toestaat).

Ik weet niet of ik er gevoelig voor ben hoor.. lijkt dat mijn camera er gevoeliger voor is dan ik! tongueAangezien ik ze ook niet in het echt kan zien..misschien wel voelen maar dan zou ik dat vast eerst beter moeten ontwikkelen.

Bedankt voor je uitleg en tips PureLove!

@Kalilka: liefdevol is zeker het juiste woord!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki