Loading...
nl

orb

Ariel
Ariel jan 25 '12
Ik heb het idee dat ik steeds weer bij mijn Hazelaar(staat rechts op de foto) en op/bij de schommel wat waarneem.
Steeds zie ik in mijn ooghoeken iets en ik heb in november foto's gemaakt van onze tuin die verbouwd werd en ik bekeek de foto's eergisteren voor het eerst en mij viel bij de onderstaande foto een orb op die toch naar mijn idee een gezicht bevat.
Als ik uitvergroot zelfs 2.
Ik beschrijf de gezichten even niet om jullie niet te beïnvloeden ,maar wat zien jullie?

Delen:
Sundance
Sundance jan 25 '12
als jij nou eens op die plek gaat staan, daar in je tuin en even in jezelf gaat? heb zo,n idee dat het een krachtplek is.de orb voelt voor mij als een connectie met een zonneschijf.
Petra
Petra jan 26 '12
Ik heb em even vergroot op de orb, ik zie inderdaad ook meerdere gezichten. Zonder het verder in te vullen zie ik linksboven een 'aliën' achtig gezicht en rechtsonder en onder allebei een mannen-gezicht.
HeiligHart
HeiligHart jan 26 '12
ik kreeg een beetje een waterspuwer idee erbij. maar dan met meer geitachtige vormen??
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 26 '12


Kalilka ik heb jou orb iets duidelijker geprobeerd te maken shocked
Ik zie er sowieso een oude man in, en een jong meisje...
De oude man kijkt niet echt blij...
maar dit kan ook zo lijken.
(mijn fantasie slaat weer op hol laugh)


Ik vind deze orb wel een beetje creepy eerlijk gezegt shocked
De waas die erom heen hangt is dat stof van de grond die er om heen hangt?


groetjes moonflowertje smile
Ariel
Ariel jan 26 '12
We waren de tuin compleet aan het verbouwen.
Dus tegels snijden struiken en bomen snoeien dus er werd genoeg stof gemaakt inderdaad.

Die plek bij die boom voeld voor mij ook als krachtplek.
Als er iets paranormaals gebeurd is het onder die boom.
Ook engelen verschijnen daar.

Ik heb zelf ook het idee dat ik een aliën gezicht zie in de orb en nog een ander gezicht.
Sundance
Sundance jan 26 '12
als jij ook het gevoel hebt dat het een krachtplek is, dan mag je hem openen. (met behulp van je engelen).

(ik zeg dit uit ervaring, heb er al aardig wat mogen openen).
Ariel
Ariel jan 26 '12
Dat klinkt heel mooi sundance..
Ik zou nog niet weten hoe het moet ,maar dat kan ik samen met de engelen uitzoeken laugh
Ariel
Ariel jan 26 '12
Moonflower: kun je dat meisje en die meneer beschrijven? Of zie je daar te weinig details voor.
Mijn dochter heeft een tweelingzusje die volgens haar geregeld op de schommel zit.

Die oude man ben ik ook benieuwd naar of je die kan beschrijven.
Marije22
Marije22 jan 26 '12
Ik heb een heel aparte foto gemaakt en ik vraag me af of die 'rondjes in beweging' misschien orbs zijn? Ik dacht eerst de camera te hebben bewogen, maar het gebouw op de achtergrond is wel scherp..

(sorry Kalilka dat ik er even tussendoor storm shockedmaar kan mijn nieuwsgierigheid niet in bedwang houden..)
Petra
Petra jan 26 '12
Origineel bericht van: Kalilka

Ik heb zelf ook het idee dat ik een aliën gezicht zie in de orb en nog een ander gezicht.


Die zie ik volgens mij ook, heb ze even omcirkelt, maar uitvergroot zie je het veel beter als nu.
Het aliën gezicht zie je linksboven en rechtsboven een man met een baard en een hoed, zijn gezicht heeft ook iets aparts. Hoewel ik het verder niet kan 'invullen', kom het i.i.g. niet vervelend over verder.
Emuca
Emuca jan 26 '12
Kalilka, bij jou foto krijg ik een beetje een triest gevoel...

Bij die van Marije word ik naar dat gebouw getrokken... dus ik denk dat die daarbij horen. smileHeel veel krijg ik er vandaag niet uit.. vanmiddag misschien. smile
Marije22
Marije22 jan 26 '12
(voor de duidelijkheid nog eventjes een ingezoomde foto)
aquarel
aquarel jan 26 '12
ik zie af en toe ook orbs maar heb nog geen fototoestal om te fotograferen

waar zijn jullie mee bezig

illusies.be

alles heeft een vakje bij jullie
wolfke
wolfke jan 26 '12
Het inzoomen lukt maar wazig bij mij. Dan zie ik eerst het gelaat van een kwade man. Als ik nog eens kijk, zie ik een hoofdje met vleugels, een soort vogel. Doet me wat aan een vredesduif denken. Teveel fantasie zou mijn familie zeggen wink. Die illusies.be kan ik blijkbaar (momenteel) niet openen.
Ariel
Ariel jan 26 '12
Marije22 anders open je je eigen topic?
Gewoon voor de duidelijkheid voor iedereen wink
Sundance
Sundance jan 26 '12
Origineel bericht van: Kalilka
Dat klinkt heel mooi sundance..
Ik zou nog niet weten hoe het moet ,maar dat kan ik samen met de engelen uitzoeken laugh

klinkt niet alleen mooi, het is ook mooi...plus het is belangrijk dat deze krachtige plekken aan het netwerk worden aangesloten.
het openen is niet zo moeilijk. als je toch vragen hebt, dan stuur maar een pb, als je wil. smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 26 '12


ik hoop dat je het zo kunt zien?
Ariel
Ariel jan 26 '12
Waar jij de man ziet zie ik dus alien achtige verschijning en dat meisje dus niet.
Daarom vroeg ik of je de personen wilde beschrijven.

Ik laat net de foto aan mijn dochter zien en zegt heel enthousiast dat dat Lydia het elfje is dat in de tuin woont. laugh
Sundance
Sundance jan 26 '12
mss is het onder andere ook een krachtplek die jouw mannelijk en vrouwelijke energie bij elkaar brengt, omdat anderen er man/vrouw in zien. Even kleine tussengedachte.


ik was even in Cialara,s tekentopic(heerlijke topic Cialara!)
daar in zag ik ook de tekening en tekst van jou Kalilka. ik heb er een stukje uitgekopiet. vondt het wel passen.

***Rechts boven staat een soort van staf met een spiraal en een lichtbol erboven op. Die bol van licht mag naar aarde komen en geplant worden. Ze bedoelen daarmee, dat je jouw bloem jouw werk en jouw liefde nu ook nar buiten mag brengen en mag manifesteren. De tijd is er rijp voor.

Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki