Loading...
nl

kippenhok

aquarel
aquarel jan 24 '12
dit topic is bedoelt om te spammen

hier mag dat omdat ik mezelf soms niet in de hand heb

het spijt me lieve mensen dat ik nooit de regels van een forum lees omdat ik me niet graag aanpas
daarom dat ik mensen heb weggejaagd die ik niet op tijd kon aanvoelen en daarvoor mijn excuses
ik zal mijn best doen zodat dat niet meer gebeurd zodat andere mensen die hier aankomen 2 keer nadenken zodat ze dit kippenhok betreden op eigen risico en weten dat ik enorm veel gedachtengangen heb die ik niet kan plaatsen daarom dit spam topic
Delen:
aquarel
aquarel jan 24 '12
speciaal bedoelt voor mensen die psychoses hebben, krijgen en voelen
Petra
Petra jan 24 '12
Is er ook ruimte voor serieuze interesse zonder dat dit meteen in 'cartoon-mootjes' gehakt wordt? tongue

Ik had al even op de site die je noemde (illusies) gekeken. Die vond ik niet, maar wel andere artikelen over psychoses. Hoe is het om (soms) een psychose te hebben? Wat doet dat met je leven?
aquarel
aquarel jan 24 '12
ach soms is het glashelder
en soms is het stront

mss heb ik hulp nodig van mijn familie
aquarel
aquarel jan 24 '12
het gaat terug beter met mij lieve mensen, heb wat kunnen slapen en dat heeft me deugd gedaan.
aquarel
aquarel jan 24 '12
ach, ze weten toch wel wie ik ben moet de tomaternsaus niet verhitten
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 24 '12

Heb je geen medicijnen dan Aquarel? want zonder medicijnen wordt het dweilen met de kraan open... een grote warboel... en heftige emoties enzo shocked
Petra
Petra jan 24 '12
Origineel bericht van: aquarel
ach soms is het glashelder
en soms is het stront

mss heb ik hulp nodig van mijn familie


Lijkt me best moeilijk soms.
Maakt het je wel eens bang?

Misschien ligt daar wel inderdaad een belangrijke stap?
Familie is er altijd om een heel speciale reden en dan bedoel ik natuurlijk niet die roze wolk wink

Ik heb zelf ook ervaren dat het soms goed is bepaalde familie issues te doorwandelen en nee dat is/was helemaal niet gemakkelijk altijd.

Goed dat je dit hok heb geopend aquarel, dit zijn weer dingen waar ik van kan leren, dank je.

Liefs, Petra
Emuca
Emuca jan 25 '12
Mijn neef heeft pas nieuwe medicijnen gekregen die echt geweldig goed voor hem werken... hij had ook last van psychoses, maar heeft enorm veel rust gevonden zonder dat hij zichzelf kwijt raakt.
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 25 '12
Ik stuur je even een pb-tje Aquarel. Ik weet een persoon die jou verder kan helpen naar mijn gevoel, als je daar voor open staat;-)
Ariel
Ariel jan 25 '12
Heel eerlijk kreeg ik al het idee dat je dit had Aquarel.
Vandaar dat ik af en toe niet op jouw geschreven stukken reageerde.
En ik alleen reageerde als ik het idee had dat jijzelf het schreef om het zo te zeggen.
Ik hoop dat je goede hulp vindt en je ervan af gaat komen of in ieder geval dat het voor jouw binnen aanvaardbare grenzen zal blijven.
Dat je het erkent is al een hele stap in de goefe richting.
Serenity
Serenity jan 25 '12
OHW wat een leuk en gepast topic, de naam vind ik ook erg leuk!!

Helemaal toppie!!!!
Marije22
Marije22 jan 25 '12
Haha!! tonguetot nu toe is het nog niet erg vrolijk geweest
Ariel
Ariel jan 25 '12
Eigenlijk moeten we nu tegelijk gaan posten.
Net als kippen te gelijk kakelen tongue
Serenity
Serenity jan 25 '12
ja maar Marije dat is juist de bedoeling dus in dat geval is het een geslaagd topic! ^^
Petra
Petra jan 25 '12
Maar nu is de haan 'pleite' tongue
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 25 '12
De haan denkt: niet met de kippen op stok gaan
ofzoiets shocked
Marije22
Marije22 jan 25 '12
Haantje de voorste komt wel weer terug wink
aquarel
aquarel jan 26 '12
hoe je het draait of keert ik krijg terug opnieuw een kutleven zonder ooit nog te kunnen ademen als ik door ben kom ik terug opnieuw in zulke situaties terecht en hebben de rijken een donsdenken en ik een cactus
aquarel
aquarel jan 26 '12
wat is de zee toch een mooie plaats om tot rust te komen

wat is het wild leven en komt men tot rust in de wilde natuur vol fasinaties gevaren heksen monsters tovenaars en illusies

wat zijn de gebouwen in tilburg toch mooi vooral het station en al die mooie desing gebouwen waar we allemaal kracht uit putten

uiteindelijk wordt het zoals in japan geen feng shue meer maar mind control gebouwen en speciale gebouwen waar katten verblijven die eenzame mensen kunnen knuffelen

ik ben voorbereid !
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki