Loading...
nl

foto lezen 6 dagen overtijd

Gesina
Gesina jan 23 '12
hoi hoi

partyflock

wie zou mijn foto willen lezen
ik ben nu inmiddels 6 dagen overtijd
en ik wil graag weten of ik zwanger ben testen blijven negatief namelijk of dat iemand mij kan vertellen wanneer ik positief test

dank je wel

Liefs Gesina
Delen:
Gesina
Gesina jan 23 '12
Niemand??
Gesina
Gesina jan 23 '12
Gesina
Gesina jan 23 '12
Geen probleem doet deze foto het wel ??
aquarel
aquarel jan 23 '12
volgens mij ben je niet zwanger
omdat je intelligent bent
daarom dat ik me zo uitspreek

ik zie aan je ogen dat je iemand mist
waarvan je graag wilt houden
maar steeds in die onzekerheid leeft
je bent strak
en daarom zie ik niet goed wat je zelf wilt
maar je bent niet zwanger, denk ik

je hebt een gevoel nodig niet die plastieke maatschappij
daarom dat je je laat leidden door andere invloeden
Gesina
Gesina jan 23 '12
dit is ook een oude foto ik probeer ff een andere foto van nu!

Moment
Gesina
Gesina jan 23 '12
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 23 '12
Gesina...

Toen ik ging nadenken over het jaar van de draak (China)
en tot de conclusie kwam dat dit nog wel eens een heel vruchtbaar jaar zou kunnen worden, moest ik meteen aan jou denken...
Ik heb je foto niet gezien, hoor
Maar ik zou er niet raar van staan te kijken als je dit jaar nog zwanger zal worden wink
Jou lichaam is er zich in ieder geval voor aan het klaarmaken wink
Vanuit mij (als persoontje) is het je van harte gegund wink

groetjes moonflowertje wink
Gesina
Gesina jan 23 '12
Dank je wel moonflowertje smile

hopelijk is er nog iemand die mij kan vertellen of ik nu zwanger ben ja of nee??.. omdat ik namelijk 6 dagen overtijd ben en altijd regelmatig ben !
Gesina
Gesina jan 23 '12
laat maar ben ongesteld geworden net!!
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 23 '12
Hoi Gesina,

Ik kreeg even een ingeving om op jouw foto aanvraag te reageren. Ik vroeg mij af wat ik jou door zou kunnen geven: Toen kwam het volgende in mij op;

Neem rust en de tijd voor jezelf om een diepere connectie te maken met jouw lijf en jouw kern. Als je namelijk zwanger wilt worden, dan is je baarmoeder/bekkengebied heel belangrijk; het is jouw centrum van innerlijke kracht en creativiteit. Ik heb het gevoel dat je in dat gebied van jouwzelf, zonder dat je je daar bewust van bent, jouw 'creativiteit' onderdrukt, of in ieder geval iets onderdrukt waardoor je niet zwanger raakt.

Vraag die opkwam; hoe voel jij je in jouw omgeving. Ontvang je steun of heb je te maken met mensen die jou conditioneren, in die zin dat jij niet volledig in al jouw kracht en zijn, jezelf kunt zijn en uiten? En wat voor invloed heeft dat op jouw lijf?

Ik heb het gevoel dat je op dit moment zegmaar nog (gedeeltelijk) buiten jezelf staat en nog niet de volledige connectie met je zelf hebt gemaakt. Mijn gevoel zegt dat het belangrijk is om de weg naar binnen te maken. Bijvoorbeeld door contact te maken met jouw bekkengebied en om eens te kijken wat daar eigen speelt. Zodat je meer bewustzijn krijgt op jouw reis en jouw proces.

Ik heb sterk het gevoel dat je in deze periode begeleid wordt door jouw gidsen, etc. En dat zij jouw tekenen zullen geven om je meer bewust te worden van jouzelf.

Bewustzijn, begeleiding, nieuwe visie, make up your mind. Dat was even wat binnen kwam vallen en met je wil delen.

Ben benieuwd of je hier wat mee kunt.

Grtjs, l'arbe de vie
Petra
Petra jan 23 '12
Hè meid wat jammer voor je, ik weet dat je dit heel erg graag wilt. Moet je de afspraak nu donderdag ook afzeggen of kun je misschien toch gaan en zowieso eens overleggen met de gyn hoe nu verder? De tijd staat nu toch voor jou gepland.

MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 23 '12
het feit dat je 6 dagen later bent dan normaal... terwijl je toch een regelmatige cyclus hebt...
verteld mij heel duidelijk dat jou lichaam bezig is om jou baarmoeder klaar te maken, zodat er een kindje in kan gaan groeien...

groetjes moonflowertje wink
Lepeltje
Lepeltje jan 24 '12
Beste Gesina,

Voor mijn gevoel ben je er teveel mee bezig. Misschien is het goed voor je om 'de zeven spirituele wetten van succes - Deepak Chopra' een keer te lezen.

Hij zegt dat je eerst moet loslaten en dan komt het vanzelf op je pad, op het moment dat jij daar klaar voor bent. Jij focust je teveel op het zwanger worden, waardoor je gestresst en gefrustreerd raakt. Is niet goed voor je lichaam.

Ik voel wel dat je uiteindelijk gezegend gaat worden met een kind. Ik wil je meegeven dat je het ECHT moet loslaten. Op het moment dat je dat doet, gaat je grootste wens in vervulling. Hoop dat je er iets mee kunt smile
Gesina
Gesina jan 24 '12
Bedankt voor jullie reacties!!

ik moet zoieso donderdag nog naar de gynacoloog omdat ik een kijkoperatie heb gehad voor controle!

klopt ik ben er ook te veel mee bezig maar afgelopen maand dus helemaal niet maar ja dan raak je overtijd en dan begin je idd te stressen en zenuwachtig te worden...

we zitten nu inmiddels alweer in ronde 11 nog 1 maand en dan al een jaar bezig!!.. mocht het in april nog niet gelukt zijn moeten we ons laten onderzoeken..

Hopelijk is dat niet nodig

Bedankt voor jullie lieve berichten om me te helpen
amor
amor jan 24 '12
Kan het niet zo zijn, dat zodra je overtijd raakt je zoveel spanning en stress in je lichaam opbouwt dat het vruchtje weer wordt afgedreven?
Gesina
Gesina jan 24 '12
Zou kunnen maar ben net gebeld door de gynacoloog dat het normaal is dat ik nu zo heftig ongesteld ben en dat het idd kan door de operatie dat ik overtijd ben gaan lopen we gaan nu gewoon voor mijn Verjaardags kado haha smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 24 '12
Aha... een kijkoperatie... in de baarmoeder neem ik aan?
Tja das inderdaad wel ff flink bloeden, en ontzettend veel pijn!
kramp... pfff ... sterkte meissie!
Ook jou cyclus is nu ff van de wijs...
de bloeding houd ook langer aan dan normaal...

...
Ik heb hetzelfde gehad, omdat ik ook een kinderwens had...
Ik heb me er bij neergelegt inmiddels...
Mijn gids heeft me uitgelegt dat alle kinderen van mijn moeder geen kinderen zouden krijgen shocked
(mijn zus, ken ik niet, maar is 39 inmiddels,)
en wat ik heb begrepen van een contactpersoon van trosvermist heb ik gehoord dat ze geen kinderen heeft...
ik ben nu 34... gelukkig met mijn partner,
(mijn partner kan geen kinderen verwekken doordat er iets niet goed was ingedaald, toen hij nog jong was)
En om hem nu te laten vallen omdat ik graag een kind wil, dat zou wel heel erg "niet Cindy" zijn!
Ik ben zelf soms nog een kind, en heb nu 2 lieve katers die ik beschouw als kinderen smile
mijn zusje is christelijk geworden en gelooft in dat ze eerst zal moeten trouwen, voordat ze aan kinderen kan gaan denken.. heeft nog steeds geen relatie doordat ze borderline heeft, waarvoor ze ook medicijnen slikt... en het wordt haar ten strengste wordt afgeraden om aan kinderen te beginnen, ze is nu 32...
Mijn broertje is 23, wordt streng onder toezicht gehouden in een pleeggezin, omdat hij (behoorlijk) schizofreen is, en ook zware medicijnen slikt...
Dus ja... waarschijnlijk heeft mijn gids wel gelijk...

Is jou man al getest, als ik vragen mag?
Want straks ligt het aan hem?
op internet zijn er testen te koop om hem te testen zegmaar wink

Heel veel sterkte, Gesina...
groetjes moonflowertje wink
Gesina
Gesina jan 24 '12
Okeej ja klopt in de baarmoeder bij de eierstokken maar alles is goed bij mij smile

ik krijg als het goed is 3 kinderen en zoieso dit jaar is mij verteld!

dus het nog afwachten over hoe ofwat en wanneer
mijn man is nog niet getest we moeten van de gynacoloog wachten tot maart dan zijn we een jaar bezig en mogen we een onderzoek aan gaaf waaronder mijn man dus ook!

ik hoop alleen dat die onderzoek niet hoeft maar goed ik heb het niet voor het zeggen hoop alleen dat het snel komt want ja een jaar wordt je het toch wel zat en ongeduldig

ik probeer het naast me neer te leggen om er niet meer mee bezig te zijn maar dat lukt me steeds niet !!

mijn eigen gids heb ik geen contact mee kan ik niet mee praten ofzo zal maar zeggen heb hem/haar wel half gezien als een soort rookwolk!
Lepeltje
Lepeltje jan 24 '12
Gesina,

Wie heeft jou vertelt dat je 3 kinderen krijgt dit jaar? Je moet je nooit vastpinnen op toekomstvoorspellingen.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki