Ik ben fout geweest, ik heb fout in dit leven gestaan met sommige dingen. Ik besef me dat nu. En ik heb al een hoop aan dit forum gehad. Ik wil verder, ik wil doorleren, en ik wil dingen achter me laten.
Ook ik maak fouten, ook ik heb domme dingen gedaan. Dingen die ook ik vergeten wil.
Misschien is het uitleggen als arrogant en boven mensen staan dan eigenlijk wel een compliment van die mensen want die konden dat dan niet zien.
Die wie mijn andere kant niet willen zien verdienen die ook niet.
Ik zit hier niet om spelletjes, ik hoef niets te weten wat ik niet eens weten zou willen, maar dit forum helpt me wel.
Ik lees dingen als bewust in het leven staan en dit deed ik ook eigenlijk niet. Zelfde als met dat zwaaien... ja waarom niet. Maar omdat ik dat nooit deed betekend niet dat ik dat niet kan leren. Mezelf aan te wennen opener en vrolijker te zijn.
Ik weet van mezelf dat ik in dit leven sta als iemand die andere best wilt helpen, helemaal omdat ik ook hulp nodig heb. Alleen red je het niet of wel maar dan moeilijker dan nodig.
Achteraf weet ik dat ik een hele verkeerde bodem onder mij had waarvan ik dacht dat die heel sterk was. En nu ik door die bodem ben heen gezakt zie ik dat.
Ik hoop dat die mensen wie dan niks meer met mij hebben mij met rust laten en waarvan ik weet dat ik ze ken laat ik met rust.
Nogmaals ik ben hier om verder te komen net zoals iedereen. Maar ik ben hier om te blijven.
edit: En ik dacht door bepaalde invloeden, en de reden dat ik dit forum vond ook dat dit zwaar seks forum was hahaha, nu vrees ik dat facebook knopje ook niet meer. Merudian is iets om trots op te zijn.