Loading...
nl

Lieve mensen

Archolm
Archolm jan 23 '12
Ik ben fout geweest, ik heb fout in dit leven gestaan met sommige dingen. Ik besef me dat nu. En ik heb al een hoop aan dit forum gehad. Ik wil verder, ik wil doorleren, en ik wil dingen achter me laten.

Ook ik maak fouten, ook ik heb domme dingen gedaan. Dingen die ook ik vergeten wil.

Misschien is het uitleggen als arrogant en boven mensen staan dan eigenlijk wel een compliment van die mensen want die konden dat dan niet zien.
Die wie mijn andere kant niet willen zien verdienen die ook niet.

Ik zit hier niet om spelletjes, ik hoef niets te weten wat ik niet eens weten zou willen, maar dit forum helpt me wel.

Ik lees dingen als bewust in het leven staan en dit deed ik ook eigenlijk niet. Zelfde als met dat zwaaien... ja waarom niet. Maar omdat ik dat nooit deed betekend niet dat ik dat niet kan leren. Mezelf aan te wennen opener en vrolijker te zijn.

Ik weet van mezelf dat ik in dit leven sta als iemand die andere best wilt helpen, helemaal omdat ik ook hulp nodig heb. Alleen red je het niet of wel maar dan moeilijker dan nodig.

Achteraf weet ik dat ik een hele verkeerde bodem onder mij had waarvan ik dacht dat die heel sterk was. En nu ik door die bodem ben heen gezakt zie ik dat.

Ik hoop dat die mensen wie dan niks meer met mij hebben mij met rust laten en waarvan ik weet dat ik ze ken laat ik met rust.

Nogmaals ik ben hier om verder te komen net zoals iedereen. Maar ik ben hier om te blijven.

edit: En ik dacht door bepaalde invloeden, en de reden dat ik dit forum vond ook dat dit zwaar seks forum was hahaha, nu vrees ik dat facebook knopje ook niet meer. Merudian is iets om trots op te zijn.
Delen:
Marije22
Marije22 jan 23 '12
Mooi gezegd, Anotherchance smile
Ook ik heb hier al een hoop over mezelf mogen leren.

Iedere dag als ik opsta heb ik zin om met de dag te beginnen, wat me het ook brengen moge. Om te mogen ervaren, leven, daar ben ik dankbaar voor. Anderen helpen, al is het alleen maar een stukje makkelijker maken voelt voor mij als een verrijking van het leven. Ik heb het geluk gehad dat mijn ouders mij deze visie hebben meegegeven.
Let maar eens op de vogeltjes buiten, hoe mooi ze zingen. En hoe mooi de zon opkomt! Elk moment van de dag heb je zelf de keuze de pracht van dingen te zien, dat heel bewust in je op te nemen. Dan zul je liefde voelen, en ook weer door kunnen geven. En neem de tijd die je nodig hebt om tot bezinning te komen. Probeer narigheid achter je te laten, en de dingen die je ervan hebt geleerd in te zien. Willen leren zorgt ook voor zin in het leven smile

Liefs, Marije
Archolm
Archolm jan 23 '12
Je bent een zonnestraal lieve Marije smile
Ariel
Ariel jan 23 '12
Heel mooi gezegd AnotherChance.
Weer een stukje verder in je zoek tocht zo te zien
En je zult merken als je steeds verder komt je ook steeds blijer en gelukkiger word.
Hikari
Hikari jan 23 '12
Mooi dat je dit bericht hebt geplaatst Another Chance smile
Ik heb het dan wel niet allemaal gevolgd (de berichten) maar vind het goed dat je dit zo kan zeggen.
Ik heb hier ook al veel hulp gehad op dit forum en ben daar erg blij mee.
Leren hoort bij het leven en daar ben ik zelf heel druk mee bezig smile

Liefs,
Archolm
Archolm jan 23 '12
Lessen vervliegen soms snel voor mij. Zoals nu ook. Ik voel me lekker. Ik ben stabiel om zo mooi te zeggen, maar ik moet leren die lessen vast te houden als ik in situaties kom waar ik naar de oude gewoontes terug grijp.

In ieder geval bedankt.
Hikari
Hikari jan 23 '12
Fijn dat je je nu stabiel voelt, en je lekker voelt dat is ook erg belangrijk. Lessen vasthouden vind ik zelf ook een van de lastigste dingen. Dan voel je je fijn en dan gebeurt er weer iets en dan weet je het gewoon niet meer. Maar dan spreek ik voor mijzelf smile
Enigma
Enigma jan 23 '12
Ik vind het fijn dat je blijft AC smile.

Natuurlijk kan je niet alles ineens veranderen frown.
Dat is een leerproces.
Maar je bent hier niet voor niets.
De afgelopen tijd heb ik mij een beetje op de achtergrond gehouden omdat ik er helemaal niks meer van begreep.

Wat ik heel positief aan jou vind is dat je iedere keer als er iets negatiefs gebeurd je een soort van inzicht krijgt.
En dat je dan toch weer terug komt om je hierover uit te spreken en te excuseren op je eigen manier. Je gaat obstakels niet uit de weg maar probeert ze steeds op te lossen. smile.
Dat heeft een grote betekenis voor mij AC.
Daar kan menigeen nog wat van leren, en daarvoor compliment smile.

Bij jezelf blijven.
Mensen gaan te vaak mee in het negatieve van een ander.
Daar word je heel moe van en kom je in een neerwaartse spiraal.
Probeer niet op het negatieve te reageren al is dat af en toe best moeilijk.
Als iemand negatief tegen iemand anders is zegt dat vaak al genoeg over de persoon zelf.

Je hoeft ook niet met iedereen op te kunnen schieten.
Iedereen bepaald toch wel voor zichzelf wat ze van je vinden smile.
Dus je hoeft niet op alles te reageren.
Communiceren , intoneren en gevoelens overbrengen op internet zijn toch al moeilijk genoeg.
Daar ontstaan vaak ook misverstanden door.

Verder ben ik het eens met alles wat door andere hierboven is gepost.

Ik hoop niet dat ik te belerend overkom.
Ik ben hier om iets van elkaar te leren.
En dus ook van jou AC smile.

Tot forums en lieve groetjes


Archolm
Archolm jan 23 '12
Origineel bericht van: Enigma

ik er helemaal niks meer van begreep.


Ik schaam me er niet voor om toe te geven dat ik dat ook niet wist Enigma. Ik dacht iedere keer dat ik wist hoe mensen waren en telkens kwam ik nieuwe laag uit en ging ik in mee... ik ben al best lang opzoek naar wat ik wil... en misschien dat ik daardoor wel een beetje me eigen ik kwijt geraakt.

En ik kan nu inzien dat met iemand zoals ik was, of in ieder geval niet meer wil zijn het erg moeilijk is een dialoog aan te gaan. Daarom wil ik ook niet doorslaan daar in maar echt gaan leren van websites en boeken om opzoek te gaan naar hoe je die kern stabiel maakt. Ik denk dat ik sommige dingen opgeef al heel goed bezig ben.

Origineel bericht van: Enigma

er iets negatiefs gebeurd je een soort van inzicht krijgt.


Ik denk als ik geen hamer heb dat ik me voorhoofd gebruik...

Origineel bericht van: Enigma

om je hierover uit te spreken en te excuseren op je eigen manier. Je gaat obstakels niet uit de weg maar probeert ze steeds op te lossen.


Ik wist echt niet waarin ik hier kwam Enigma. Alleen kun jij je ook voorstellen als nooit iemand over zoiets begint, echt nooit, dat ik daar dan ook compleet anders tegen over sta?

Maar dan lees ik dingen als, zielloos, en ervaar ik dan zo als vals en gemeen, want dat ben ik toch niet?!
En ik denk ook dat dat niet op mij van toepassing is maar misschien dat je ziel gefragmenteerd raakt op een gegeven moment dat kan heel goed. En ik kan zien dat dat klopt en niet om hoe het gelopen is ofzo, maar ik voel dat gewoon. Toen ik 16 wist wist ik heel goed wat ik wou!

Origineel bericht van: Enigma

Bij jezelf blijven.
Mensen gaan te vaak mee in het negatieve van een ander.
Daar word je heel moe van en kom je in een neerwaartse spiraal.
Probeer niet op het negatieve te reageren al is dat af en toe best moeilijk.


Ophouden met het spel van een ander mee te spelen. Mijn eigen spel. Of niet spel, maar doel misschien wel. Wat is mijn doel? Hoe bereik ik dat? En met bepaalde dingen jaag ik nu al zo lang dat me soms erg moe maakt.

En dan had ik iets, en werd ik in me kop helemaal uitgeput door dat iets.

En ik liet dat toe. En daar zit een grote fout van mijzelf in.

Origineel bericht van: Enigma

Bij jezelf blijven.
Mensen gaan te vaak mee in het negatieve van een ander.
Daar word je heel moe van en kom je in een neerwaartse spiraal.
Probeer niet op het negatieve te reageren al is dat af en toe best moeilijk.


Ik word er beter in Enigma. Daarom vond ik dat forum plaatje zo leuk, Pinky and the Brain omdat het alle twee wel beetje in mij zit. "Tonight we take over the world Pinky!"

Origineel bericht van: Enigma

Ik hoop niet dat ik te belerend overkom.
Ik ben hier om iets van elkaar te leren.
En dus ook van jou AC smile.

Tot forums en lieve groetjes


Nee hier kan ik wel wat mee. Misschien beter om te zeggen nu kan ik er wat mee. Geloof is mooi, en geloof is leuk... maar het is zo moeilijk te bevatten. En ik heb wel eens geprobeerd in de bijbel te lezen maar... en het idee van een soort boeddhistische monnik die dan zichzelf kalmeert maar wel alert blijft spreekt mij erg aan. Bewaar dat vuur. Bewaar die losse schoten en zet het om in een kanon. Maar alleen als dat nodig zou moeten zijn.
aquarel
aquarel jan 23 '12
moeten we opeens allemaal echt op de einstein gedachte met elkaar communiceren, ik kan dat ook maar ik weiger er aan toe te geven of mij zo uit te drukken omdat het leven een kunst is niet wat je er van maakt.
aquarel
aquarel jan 23 '12
en jij another change jij leeft in een plastiek verhaal waar alleen siencefiction gevoelens jou nog doen leven jij voelt geen echte gevoelens meer aan zoals mensen omdat je verslaafd bent aan coke
Archolm
Archolm jan 23 '12
En zonder daarmee af te breken wat ik zei, ik heb ook oog voor kunst. En sommige tekeningen spreken mij meer aan dan andere.

edit: Maar ik kan zelf ook heel goed tekenen hoor!
Emuca
Emuca jan 23 '12
Aquarel, serieus.. doe normaal en stop met verwijten maken. Als jij niet op 'einsteinniveau' wil meepraten, dan doe je dat toch lekker niet, maar dan moet je ook niet gaan zeuren als mensen dat wel doen.
aquarel
aquarel jan 23 '12
het gaat nog goed met jou komen anotherchange maar volgende keer moet je me met rust laten ik ben niet jouw sletje waar je mee kan masturberen zodat je mijn gedachten manipuleerd en denkt dat ik een meisje ben van 8 jaar, want jij ben een..
je moet blij zijn dat ik me daar niet over uitspreek want jij hebt het hele forum in een chaos verworpen de laatste dagen daarom dat jij deze keer de schuldebok bent omdat je eerst superieur nadacht over alles moet ik je nu niet aanvaarden en denken dat alles weer goed met jou komt omdat ik jouw soort ken, daarom dat ik denk dat je omgekeerde psychologie misbruikt zodat je alle geheimen van het leven te weten komt zodat je in actie kan schieten met je fantasietjes waar je de mens aan wilt onderwerpen.
aquarel
aquarel jan 23 '12
ik weet dat je van mij houdt en ja mss heb ik mezelf laten leiden in dit destructief verhaaltje om mijzelf zoet te houden dat kan ja, maar vergeet niet waar je van komt..
Archolm
Archolm jan 23 '12
Ik weet alleen dat ik voor uit wil.
aquarel
aquarel jan 23 '12
nu gaan we praten en je stopt met je invloed op mijn gedachten ik voelde je naderen en je probeerde mijn gedachtenkracht te analyseren en dat is niet gelukt, daarom dat ik weet en jij denkt
Enigma
Enigma jan 23 '12
Ik heb niet echt een geloof AC smile.

Ik geloof wat ik zeker weet en wat bevestigd word.
Verder laat ik het gewoon over mij heen komen wink.
Ontwikkeling en veranderingen gebeuren wanneer je er aan toe bent.

Dat betekent niet dat ik alles wetend ben.
Voor mij is het ook een mooi leerproces dat nooit ophoud wink.

Je moet je laten overspoelen maar wel met beide benen op de grond blijven staan wink.

Liefs Enigma
Archolm
Archolm jan 23 '12
Ik begin me dat heel goed te beseffen Enigma, ik vind ook niet erg dat er zo terug houdend over word gedaan.

Ik hoop ook dat mensen kunnen begrijpen ik over zoiets nog even zelf moet denken...

Zijn er regels achter die regenboog? Of is vrijheid het hoogste goed? En nee ik snap nu waarom het laatste jaar beetje "lonely" was.

Ik hoop dat je snapt ik met een hoop vragen zit.

Maar ook bij mij rijst er zeker wel iets als ik er over nadenk! laugh
Enigma
Enigma jan 23 '12
Ik heb er alle begrip voor AC winksmile.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki