Loading...
nl

antwoorden

eefje
eefje aug 2 '06
ik heb gister een medium thuis gehad
ik had aan haar gevraagd of ze langs wilde komen want ik hoor allemaal geluiden in me huis en ik wilde graag weten wie of wat het was
ze is door het hele huis gelopen en we zijn erachter gekomen dat er 4 mensen met regelmaat aanwezig zijn bij mij thuis

we begonen in de keuken we kregen allebij kippevel
de vorige bewoner van dit huis is hier nog
hij heeft hier 40 jr gewoond en ook zijn vrouw is hier gestorven van de buuf gehoord was zij al een tijdje terug overleden
hij is nog hier omdat hij het huis zo mooi vind
hij zelf heeft er 40 jr niks aan gedaan allen hoog nodige
wij hebben alles verbouwd echt alles niks is meer in orginele staat
hij blijft hier net zolang tot dat het hele huis klaaar is hij is erg benieuwd hoe het eruit komt te zien als alles gedaan is
ik merkte hem op omdat ik in de keuken elke keer een geluid hoorde hij liet mij een geluid horen van een keuekenkastje dat dicht ging
het was niet hard maar ik hoorde het wel
hij moest toen zijn vrouw nog leefde stiekum een koekkie pakken want het mocht niet van haar vandaar dat hij het keukenkastje laat horen

in de gang zit mijn opa
hij heeft meerdere keren me wc deur open gezet
ik zag dat de wc deur open stond en vond dat vreemd wist zeker dat ie dicht moest zijn
ok heeft hij een keer op het raam geklopt om aan te geven dat ie ff langs kwam
gisteren zat ik met medium ff lekker te babbelen en ineens ging me wc deur weer met een bons dicht terwijl hij in het slot zat dus dat had niet gekund
ik zat verstijfd op de bank
medium zei o das opa weer ff aangeven dat hij er weer is


in me slaapkamer zit een meisje van een jr of 7,8
ze is een jr of 20 ,22 geleden overlden ze is verdronken
ze is hellemaal gek van me hondje en komt met regelmaat langs om te spelen met hem
ze had zelf ook een hondje maar die was over reden
ik merkte haar op door dat ik een gebonk hoorde boven als ik beneden achter de pc zat
het leek net of er wat op de grond viel maar er was niemand boven
medium heeft gevraagd wat voor geluid het was aan haar en ze zei dat ze een balletje op de grond laat vallen als ze kenbaar maakt dat ze er is
ook is zij de persoon geweest die me heeft aangeraakt smorgens
ik kreeg 3 tikjes op me benen en de volgende dag voelde ik een vinger over me voet gaan
ze wilde ff laten weten dat ze er was

en me moeder die is met regelmaat hier aanwezig maar dat wisten jullie al

en er zat een negatieve in me kleine slaapkamer boven die heeft medium weg gestuurd

zo das een hele kluif voor jullie om te lezen
ik lees graag jullie reatie

xxx eef
Delen:
jo
jo aug 2 '06
zo dat is wel ff een gezellige boel daar!! dan kan je nu een keertje gaan vragen of ze wat rustiger doen als je er last van hebt ;)wel goed iig dat je nu weet wie het zijn en dat geen kwaad willen.

gr Jo
eefje
eefje aug 2 '06
ja is idd een gezellige boel jo

alleen 1 nadeel, vannacht dat ik op bed lag begon het meisje aan me dekens te trekken
ik schrok er heel erg van en heb haar gevraad me kamer uit te gaan
ze was ff weg maar zat te spoken op zolder was een hevig kabaal daar
heb haar gevraagd er mee op te houden
toen was ze weer terug in me kamer elke keer als ik net sliep zat zij weer aan de dekens te sjorren om me weer wakker te maken
ik heb haar toen bevolen om me kamer uit te gaan
dit was ook weer het geval maar weer die herrie op zolder
ben toen wel een beetje boos geworden en gezegd dat ze nu echt moest stoppen omdat ze anders niet meer terug hoeft te komen als ze zo blijft doen
ik heb daarna heerlijk geslapen dus ik denk dat dit wel heeft geholpen

maar overdag heb ik er eigenlijk geen last van hoor ik hoor afentoe iets niet de hele dag door hoor en ook niet elke dag dus ze hoeven ook niet zachter te doen


xx eef
mause
mause aug 2 '06
wat goed dat je nu in ieder geval weet wie of wat er allemaal is. en dat je nu ook weet welke geluiden er bij wie horen. best gezellig zo. zolang je er geen last van hebt.
eefje
eefje aug 2 '06
ja idd is ook best gezellie

als het me te gortig word kan ik ze altijd nog weg laten sturen
dus we gaan er het beste van hopen he :D

liefs eef
mause
mause aug 2 '06
groot gelijk, zolang je er geen last van hebt, hoef je er ook verder niets mee te doen.
Anne
Anne aug 3 '06
Zozo een heel verhaal..wel fijn dat je nu precies weet hoe het zit.
In ieder geval je bent nooit alleen haha.
Maar sterkte met alles hoop dat je er niet teveel last van hebt.
Kusjeez aNNe
Kiwa
Kiwa aug 5 '06
Zou wel leuk zijn, als je een beetje bang bent alleen (zoals ik) en je kent de geesten, kunnen ze altijd komen om je gezelschap te brengen :).

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki