Loading...
nl

dieren !

aquarel
aquarel jan 19 '12
plaats eens meer foto's van dieren ide depri zijn of zich ongelukkig in hun vel voelen, wel sta ik erop dat als je een hond of kat in huis neemt dat je het niet mag zien als je bezit.

en dat een kat buiten kan, als ie er angst van heeft moet je hem dat aanleren..

en honden mogen niet aan de leiband lopen, meer en meer mensen doen dat in geel merk ik, als ze op de juiste manier zijn afgericht en vooral als je hebt leren luisteren naar hun gevoelens dan weet je dat je geen angsten moet hebben dat ze overreden worden omdat een dier juist dezelfde gevoelens heeft als een mens, en dat wordt wel eens vaak vergeten.

als je hier geen rekening mee houdt, dan ben je te egoïstisch en hou je vaak geen rekening met het dier in kwestie en ben je het niet waard om ooit nog dieren te houden puur voor jouw gezellschap wat dat is een verkeerde benadering om dieren in huis te halen.

zeg nooit "dat is mijn kat of hond"

dieren zijn geen bezittingen !
Delen:
aquarel
aquarel jan 19 '12
en probeer eens te oefenen om veganistisch te leren eten !!!
probeer het zo nu en dan eens een maandje vol te houden zo ga je beseffen dat wij de mens die in de oertijd een carnivoor was omdat we hoektanden hebben vandaag de dag achterhaalt is en niet van dieren houdt omdat we achter onze rug ons eigen dieren die we in huis hebben opeten.

bv. een koe is ook een dier, en een goed dier, dat wordt vaak vergeten..
mocht het kunnen en was de wereld anders gevormd dan aten we geen dieren in dit heden, je kan genoeg voedingsstoffen binnenkrijgen krijgen die essentieel zijn voor je lichaam en halen uit noten, en andere zaken, maar als jullie geen moeite doen om dit te begrijpen mensen vraag ik mij af wat jullie hier komen doen ?
want wij blijven niet aangenaam als we weten wie je "echt" bent.

en eet zeker geen zaken als kalf, lamskotteletten, enz.. omdat dat babies zijn die meestal alleen maar moedermelk hebben gekregen en daarna ongenadelijk afgeslacht worden.
eieren, mag je ook niet eten, en kaas en zuivel..
heb je ooit al eens een legbatterij gezien ?
ik wel..
en die heerlijke kippen aan het spit op de markt ?
ik walg soms van mijn eigen kunst.
aquarel
aquarel jan 19 '12
mijn computer was zojuist gecrast; ze hebben angst van mij

ik voel me goed :-)

ik kan nog iedere dag naar de bib om daar online te geraken om op merudi te geraken, kraak daar maar eens alle computers,
veel succes hacker hahaha, zielepoot, te weinig aandacht gekregen als kind ?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki