Af en toe voel ik dat ik wil invoelen op een foto, zoals de jouwe. Ik voel en 'zie' een enorme innerlijke wijsheid waarbij gelijk de vraag in me opkomt: 'laat je die wel zien aan de buitenwereld? Of verstop je dat liever om niet wijzer als een ander over te komen? Vele levenslessen heb je al ondervonden, en ja je kunt ze zo ook werkelijk zien al heeft je dat strijd gekost. Een diep spiritueel bewustzijn is bij jou aan het ontwaken, je durft voor mijn gevoel ook meer het te laten zien aan mensen die jij vertrouwd. Met dat bewustzijn bedoel ik o.a. dat je helderziende gaven zich ontwikkelen of ontwikkelen gaan. Net als je heldervoelendheid. En voor mijn gevoel 'zoeken' overgegane zielen jou op, ook een overleden dierbare. Je krijgt in ieder geval veel signalen van Boven, ook iets met kaarsen die spontaan uitgaan of flikkerende lampen.. in ieder geval iets met licht is mijn ingeving. Maak jij je op zakelijk en/of financieel zorgen? Zakelijke situatie krijg ik door. Maak je geen zorgen, affirmeer positief.. gedachten zijn krachten die niet te onderschatten zijn.
Lief lief mens, je straalt, maar je kunt nog meer stralen als je maar durft :-) Je koestert je geliefden, het liefst wil je ze altijd bij je in de buurt hebben. Ook al is er een besef dat je ook hen de vrijheid mag geven van het zelf ontdekken en 'fouten' maken.
Jij hebt zelf de ervaring dat je veel zelf hebt moeten oplossen en ontdekken, veel ondersteuning kreeg je vroeger niet volgens mijn gevoel.
Gaat het goed met je kindjes? .. waarom ik dit vraag weet ik niet. Communiceer je wel eens met hun zieltjes? Ze zijn bij je hoor, ook al is het niet in fysieke vorm. Als sterretjes stralen ze. Heb je ze een naam gegeven?
Lieve Sbabe, dit is veel wat ik van je doorkrijg, ik wil je niet overspoelen dus ik stop voor nu. Als laatste mag ik nog doorgeven: de engelen zijn ook dichtbij je, je hoeft ze alleen maar voor hulp te roepen