Loading...
nl

Wie zou mijn foto eens willen lezen

Sbabe
Sbabe jan 18 '12
Hallo

Ik ben wel eens benieuwd wie mijn foto kan lezen. En wat jullie er in kunnen zien.


Alvast bedankt.

Liefs Sbabe
Delen:
Marjanne
Marjanne jan 18 '12
Af en toe voel ik dat ik wil invoelen op een foto, zoals de jouwe. Ik voel en 'zie' een enorme innerlijke wijsheid waarbij gelijk de vraag in me opkomt: 'laat je die wel zien aan de buitenwereld? Of verstop je dat liever om niet wijzer als een ander over te komen? Vele levenslessen heb je al ondervonden, en ja je kunt ze zo ook werkelijk zien al heeft je dat strijd gekost. Een diep spiritueel bewustzijn is bij jou aan het ontwaken, je durft voor mijn gevoel ook meer het te laten zien aan mensen die jij vertrouwd. Met dat bewustzijn bedoel ik o.a. dat je helderziende gaven zich ontwikkelen of ontwikkelen gaan. Net als je heldervoelendheid. En voor mijn gevoel 'zoeken' overgegane zielen jou op, ook een overleden dierbare. Je krijgt in ieder geval veel signalen van Boven, ook iets met kaarsen die spontaan uitgaan of flikkerende lampen.. in ieder geval iets met licht is mijn ingeving. Maak jij je op zakelijk en/of financieel zorgen? Zakelijke situatie krijg ik door. Maak je geen zorgen, affirmeer positief.. gedachten zijn krachten die niet te onderschatten zijn.
Lief lief mens, je straalt, maar je kunt nog meer stralen als je maar durft :-) Je koestert je geliefden, het liefst wil je ze altijd bij je in de buurt hebben. Ook al is er een besef dat je ook hen de vrijheid mag geven van het zelf ontdekken en 'fouten' maken.
Jij hebt zelf de ervaring dat je veel zelf hebt moeten oplossen en ontdekken, veel ondersteuning kreeg je vroeger niet volgens mijn gevoel.
Gaat het goed met je kindjes? .. waarom ik dit vraag weet ik niet. Communiceer je wel eens met hun zieltjes? Ze zijn bij je hoor, ook al is het niet in fysieke vorm. Als sterretjes stralen ze. Heb je ze een naam gegeven?
Lieve Sbabe, dit is veel wat ik van je doorkrijg, ik wil je niet overspoelen dus ik stop voor nu. Als laatste mag ik nog doorgeven: de engelen zijn ook dichtbij je, je hoeft ze alleen maar voor hulp te roepen smile
Sbabe
Sbabe jan 18 '12
Marjanne ik lees nu dit berichtje. En ik lees dit nu met tranen in mijn ogen zo bijzonder. Echt waar wat je schrijft klopt exact. Heb idd het gevoel dat ik meer met het spirituele kant kan. Voel dingen wat meer. Ben op dit moment ook erg bezig met het spirituele waarom, weet ik zelf niet. Het trekt mij eenorm. Misschien idd omdat het langzamerhand aan het ontwikkelen is. Met licht klopt idd. De laatste weken kan ik op kamers komen (in huis) dat begint te flikkeren. Maakt niet uit waar ik ben (kamer,badkamer en gisteren toevallig nog bij mijn zoon op de kamer). Ja maak me idd op dit moment erg veel zorgen qua bedrijf. We hebben namelijk een rundveebedrijf. En naast ons zit een bungelow park die het op dit moment ons erg moeilijk maakt. Met mijn kindjes gaat het verder wel goed. Heb idd wat ik zeker weet 4 zieltjes (mijn sterretjes) die helaas hier niet mochten zijn. Heb ze geen naam gegeven. Voor 4 weken terug heb ik te horen gekregen van iemand (die ook paranormale gave heeft) dat ik nog een dochtertje heb van 6 jaar (waarschijnlijk de tweeling zusje van mijn dochter). Vorige week woensdag heb ik nog geprobeerd contact te maken met haar toen ik onderweg was met de auto. 5 seconde na dat ik dit probeerde kreeg ik een hele rare pieptoon te horen in de auto die ik nog nooit gehoord had. Dit was voor mij een boodschap van haar. Meid heel en heel hartelijk dank voor je mooie uitleg en nogmaals het klopt als een bus. En als je nog wat doorkrijgt dan hoor ik het graag
Marjanne
Marjanne jan 19 '12
Lieve Sbabe, wat ik doorkrijg voor jou is ten eerste: Geef je zorgen aan ons' .. en dat zijn de engelen. Engelen staan te trappelen bij wijze van spreken om te helpen, alleen ze helpen pas als jij er om vraagt. Vraag heel concreet waar je hulp bij wilt. Als je daaraan toe bent voor je gevoel, geef je overleden kindjes een naam. Intuitief voel je welke namen; zo kun je beter met hen communiceren, ze weten al dat jij hun moeder bent. Hier Boven, in hun dimensie groeien ze door, en voor altijd zijn ze aan jou verbonden via je energetische navelstreng. Teken je wel eens hartjes voor hen? Ik zie je tekenen en zie hartjes. Meer zo krabbelen op papier zie ik je doen. Met je hand schrijven en/of tekenen is goed. Creatief ben je wel, ook wat betreft oplossingsvermogen. Stuur liefde, juist ook naar diegenen die je als vijand beschouwd; jij kunt dat. Je gaven zullen zich vanzelf meer en meer gaan ontvouwen, daar hoef je niets voor te doen. Vertrouw op jezelf smile

Lieve groetjes, Marjanne
Sbabe
Sbabe jan 19 '12
Hoi Marjanne. Nogmaals hartelijk dank. Ik blijf het heel bijzonder vinden dat je dit allemaal zo kunt lezen vanaf een foto!!!!. Ik zal mijn best doen met alles. Ikzelf ben niet zo van het tekenen van hartjes maar mijn dochter tekent ze alsmaar haha. Ik kan hier zeker wat mee. Nogmaals heel hartelijk dank!!!

Liefs Sbabe
Ilona83
Ilona83 jan 19 '12
ik heb expres geen andere reacitie's gelezen...
maar ik zie een zeer excusieve vrouw die zich gesloten houd voor mensen.
met uitzondering van echte intieme en goede vrienden.
aan die mensen laat je zien wie je echt bent.
een grote hartverwarmende en extreem helpende vrouw.
maar toch exclusief.
zelfs voor diepgaande vriendschap probeer je jijzelf af te sluiten.

zeer gesloten...bang om je hart te laten zien...je ware innerlijke wijze en zorgzame ik.

je houd van ketttingen met grote kralen??

een gespelten voortbrengen.
erg gesloten voor mensen.
maar voor intieme vrienden..familie en zeer kleine kinderen...probeer je warmhartig te zijn.
Sbabe
Sbabe jan 19 '12
Dag Ilona

Ook jij bedankt voor je fotolezing. Ook in jou punten kan ik me wel in vinden haha zo bijzonder. Ja klopt ben idd niet iemand die zich makkelijk openlijk uit. Alleen bij mensen waar ik me prettig en vertrouwd bij voel (dat voel ik dan ook zelf aan). Ben in het verleden zo misbruikt door zogenaamde vrienden. Dat ik me niet bij iedereen heel openlijk ben en zeker niet zomaar iemand als vriend noem. Dat moeten ze bij mij verdienen (als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ben ook idd (wat ik dan van anderen hoor haha ben ik een behulpzame mens die alles voor anderen over heeft en dan vooral mijn geliefden om me heen.
Ben idd gek op kettingen en dan vooral wat langere kettingen met wat grotere kralen hihi.

Ilona nogmaals heer hartelijk dank voor je lezing

Liefs Sbabe
Ilona83
Ilona83 jan 19 '12
wonderbaarlijk...je bent pas de 2de persoon die ik bewust probeer te lezen via een foto.
vandaar die vreemde omschrijving.
ik kan alles nog niet helemaal plaatsen en benoem daardoor alles op andere manieren.

ik vind het wel enorm jammer dat mensen zo misbruik kunnen maken van je goede gevoelens en dan zo over je heen kunnen lopen.
jammer dat mensen zo misbruik kunnen maken van een mens die alleen maar goede bedoelingen heeft zoals jij.

eigenlijk moet ik jou bedanken voor deze kans.
groetjes Ilona

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki