Loading...
nl

Ik zie... ik zie....

Witte_lelie
Witte_lelie jan 17 '12
De laatste tijd neem ik steeds vaker 'lichtjes' en 'figuren' waar die anderen om mij heen niet kunnen zien...
Ik voel me dan net een kind. (Ik zie ik zie wat jij niet ziet...)
Ik neem iets waar maar heb geen flauw idee wat het is. Dan weet ik dat ik geduld moet hebben.. de antwoordeen komen vanzelf wel. Net als bij een kind kijk ik en geef er -als dat mogelijk is- betekenis aan.
De lichtjes kunnen strepen, bollen (deze kunnen ook energie doorgeven weet ik uit ervaring) witgele sterretjes of vurige vlammetjes zijn. Gisteren zag ik een figuur: een rode spiraal boven iemands kruin. Mijn eerste ingeving was dat het iets met het kruinchakra te maken heeft... maar wat???
Soms zou ik willen dat iemand me kon zeggen .. dat wat je ziet nou... dat is:

Heb ik alleen geduld nodig en komen de antwoorden dan vanzelf?
Ik hoop het maar.
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 17 '12
Hoi witte lelie,

Wat een mooie gave! Streepjes-Bolletjes zijn inderdaad energie. Kleuren hebben te maken met het auraveld en de chakrapunten daarin; een chakra is een energiepunt, daarvan heeft je lichaam er 7.

Rood (1ste charka, zit bij je stuit),
oranje (2de chakra onder je navel),
Geel (3de chakra, boven je navel),
groen (4de chakra, je hart),
blauw (5de chakra, keel),
paars (6de chakra, tussen je wenkbrauwen/derde oog),
wit (7de chakra, je kruin).

Soms komt het voor dat kleuren van de chakra's niet op de juiste plek zijn, waardoor ze uit balans raken. Dat is in ieder geval wat ik erover geleerd heb en uit ervaring ook kan delen.

Je bent je vast bewust dat deze tijd veel mensen gaan 'ontwaken', dus ook dit soort gaves komen ineens terug in herinnering. Dat is heel normaal. Omarm je gave en leer er mee te werken, het is niet voor niets dat jij dat kan vanuit jezelf. Super mooi en leuk.

Geniet van jouw ontdekkingsreis!
Witte_lelie
Witte_lelie jan 17 '12
Dank je L'arbe de vie voor je reactie en informatie.
Heel leerzaam! grin

De laatste paar weken/ maanden (eigenlijk vanaf eind November) is dit aan de gang. Daarvoor voelde ik soms pijn bij mensen en had af en toe eens een ingeving die bleek te kloppen en daarnaast voelde ik -soms- energieen. Nu ga ik ze dus zien. Hoewel... er zijn energieen die nog maar nét zichtbaar zijn. Daar hoort een heel fijn gevoel bij en een 'hoge' trilling (Sorry kan het niet anders omschrijven) Ik koppel deze energie aan het woord Elohim. Maar deze energie voel ik meer dan dat ik hem zie. Voelt wel heeeeel erg goed.
Het klinkt misschien vreemd maar in een meditatie hoorde ik dat ik met Elohim samen mag werken. Geen idee wat het inhoudt.. dit was het enige dat ik hoorde.

Grappig dat je reactie dit verhaal 'losmaakt'
Het voelt wel goed dit te delen.

Nogmaals bedankt voor je reactie. Het is fijn eens te lezen dat lichtjes zien als anderen ze niet zien niet zo gek is wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 18 '12
Als je met energieen gaat werken, let dan wel goed op je eigen gronding en aarding. Je staat hiermee een stuk steviger en loopt niet het risico dat je omhoog getrokken wordt in de energie. Je kunt dan veel beter energetisch werken als je goed geaard bent.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki