Hey
Ik heb al een paar keer gehad dat ik bezig ben met elektronisch materiaal zoals een stofzuiger. En dan ben ik volop bezig doet dat materiaal ineens beu of wil het niet meewerken. tot 3 keer toe. En dan ben ik het zat en dan komt er uit m'n diepste uit dat ze moeten stoppen. Het is iedere keer int meervoud da ik het zeg en het komt precies uit m'n onbewust zijn want pas nadat het gezegd is hoor ik het m'n eigen herhalen in m'n hoofd en dan vraag ik mij af waarom ik nu tegen materiaal begin te roepen dat ze moeten stoppen met beu doen terwijl ze niet eens kunnen denken enzo.
Een concreet voorbeeld
Ik was deze morgen ijverig aan het stofzuigen, ik trek aan de draad dat hij verder uitrolt, hij valt op z'n zij. OKé niks mis mee draad was ten einde, tis zo'n klein ding dus kan makkelijk gebeuren. K'zet stofzuiger weer goed, k'doe verder, nog draad genoeg over, boem, valt weer omver stofzuiger valt uit. K'zet hem weer goed en aan en kdoe weer verder met nog draad over. Valt hij weer omver. Krijg ik ineens uitval tegen niemand (was alleen thuis) "dat ze moesten stoppen". Met m'n hoofd naar de hang gericht terwijl de stofzuiger voor m'n voeten stond en in de hang was der niemand. Heb ook geen aanwezigheid gevoeld op dat moment maar ja de laatste tijd sluit ik mij ook meer af voor geesten of entiteiten maar toch. Dan vraag ik mij af, weet mijn diepste ik hier misschien meer over dan ik besef of is er wat anders aan de hand? Weet iemand van jullie hier meer over of hoe denken jullie hierover.
Met vriendelijke groeten
Lovlywoman