Loading...
nl

Welke pendel past bij mij?

Troplinake
Troplinake jan 14 '12
Hey hey

even een vraagje , ik heb een tijdje een pendel gehad en denk dat het een paarse 5 of 6 hoekige amatist of zo was weet niet of dit juist is wat ik zeg, maar ik ben deze verloren.
Dacht eerst misschien is het een rede waarom ik hem verloren ben maar in ieder geval ik zou een nieuwe willen halen maar vroeg me af of het zou kunnen dat misschien een andere beter zou zijn voor me als beginner?
De eerste 'paarse' pendel nam ik zo in 5sec ik zag die , en die wilde ik maar het lukte me niet hem te gebruiken misschien deed ik het fout of was hij de verkeerde, andere zeiden wel als ze hem vast namen dat de pendel duidelijk maakte en zei afblijven ik ben van mieke :-) of dat zeiden de mensen me toch :-)

Alvast bedankt
Troplinake / Mieke
Delen:
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc jan 14 '12
Ik heb mijn pendel puur op gevoel gekozen!
Je hebt ze in allerlei vormen, stenen of ander materiaal.
Ik heb eigenlijk een vrij goedkope, ik geloof iets van € 9,00 of daar omtrent.
De werking is niet afhankelijk van de kostprijs, dus gewoon kiezen op gevoel. Laat je niet verblinden door schoonheid maar laat het op je inwerken, voel met je handen boven het rekje en laat je leiden.
Je kunt trouwens ook een ring of hangertje aan een ketting gebruiken maar ik vond dat niet zo fijn werken.

Inderdaad is een pendel "verbonden" aan de gebruiker, dus nooit uitlenen. Ook altijd reinigen na gebruik.
Misschien heb je nog iets aan de volgende link:
http://home.wanadoo.nl/mdkeizer/paranormaalenzo/Pendelenoef.htm

Namasté
Elrian
Ariel
Ariel jan 14 '12
Ik heb zelf een pendel gemaakt.
Ik ben op zoek gegaan naar kralen die aan de functie voldeden.
Gewoon op mijn gevoel en kwam uit op dumorteriet met bergkristal.
En dat terwijl ik met de gedachten begon om amethist te gaan gebruiken met bergkristal.
Omdat ik Amethist "gekregen" heb van aartsengel Michael.
Toen ik ging invoelen kwam deze kombi er dus uit.
En het werkt geweldig.

Wat ik wil zeggen :ga een winkel binnen en voel de pendels in.
De juiste meld zich vanzelf.
Troplinake
Troplinake jan 14 '12
Dus de soort steen kan niet verkeerd zijn ofzo? Ik vond toen die amethist mooi maar hij sprak me vooral aan, de andere had ik zo het gedachte bij "nee deze niet"

Ik hoop als ik een nieuwe heb het me wel gaat lukken ik ben beginner dus hoop dat er dan toch beweging in komt tongue

Groetjes en fijne nacht
Troplinake / Mieke
Ariel
Ariel jan 14 '12
Als amethis goed voeld dan kun je die nemen inderdaad.
http://www.spiritualgarden.nl/winkel/contents/nl/p911.html
Wat vindt je hiervan?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki