Loading...
nl

... tweede poging

Nati
Nati jan 12 '12
ik had net een heel bericht getypt en toen kreeg ik de melding "bericht bestaat al"... mmm... geen fijn begin.
Maar ik geef niet op!
Ik ben Anita, en noemde mezelf als 3 jarige altijd Nati dus vandaar. Ik word dit jaar 40 en vind dat wel lekker. Heb onlangs cursus reiki 2 gedaan en daar ben ik in mijn spaarzame vrije tijd mee bezig.

ga nu lekker verder lezen.

liefs
Delen:
Solaria
Solaria jan 12 '12
Hoi Nati,

Welkom!

Warme groeten,

Solaria
Nati
Nati jan 12 '12
Dank je Solaria! ;-)
Marije22
Marije22 jan 12 '12
Hoi Anita, welkom!

Bevallen je reiki-cursussen? Ik zit er zelf ook aan te denken om een eerste cursus te doen..

Liefs,

Marije
Nati
Nati jan 12 '12
Hoi Marije,
Ja ik vind Reiki geweldig!!! het heeft mezelf veranderd in positieve zin. Voel nog meer sfeer aan en hoor/lees wat mensen echt bedoelen in plaats van wat ze zeggen. Dat vind ik zo fijn. Ook is het heerlijk dat je niet meer machteloos hoeft toe te kijken maar je echt iets kan doen!! Ik kan het iedereen aanraden.
liefs
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 13 '12
Welkom Nati! Als het de eerste keer niet lukt, dan is er altijd nog een 2e keer. Misschien een mooie boodschap voor jou? Wil je dat alles altijd meteen in één keer goed gaat?
Enigma
Enigma jan 13 '12
Hoi Nati :),

Wat leuk dat je hier ook bent.

Liefs Enigma
Marije22
Marije22 jan 13 '12
Hoi Nati,

Leuk om te horen! Vooral dat je ook echt iets kan doen met je spiritualiteit.. Daar zoek ik ook al een tijdje naar.
Ook van anderen alleen maar positieve reacties over reiki gehoord eigenlijk! Dan ga ik de stap maar eens zetten. Alleen volgens mij heb je in Friesland vooral reiki-behandelingen, niet zoveel plaatsen waar je ook in de leer kunt bij een Reiki-master. Ik ga nog wel op zoek!

Liefs, Marije

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki