Loading...
nl

de 5de dimensie

aquarel
aquarel jan 12 '12
nog eens opnieuw ter geheugensteuntje...
en ook omdat ik die tekst belangrijk vind.



http://oth-channeling.com/nederlands/zielsgroep-5de-vijfde-dimensie.htm
Delen:
aquarel
aquarel jan 12 '12
wat ik weet over de 5de dimensie...


2012 is een belangrijk jaar voor ons, iedereen kijkt nu al uit naar de datum 21 december 2012, dan begint de maya kalender terug opnieuw zal je denken,.. mispoes :-)
nee, op die datum zal er een overgang gebeuren, en gaan vele mensen hier op aarde eindelijk psychotisch worden :-)
opgelet een psychose is geen ziekte zoals velen denken, nee, het is een bewustzijnproces..
nu op de 21ste dec. kunnen het overgrootste deel van de mensen interdimensionale reizen maken, ik bedoel maar dan kunnen we de gedachten van iedere mens lezen, en zullen we met elkaar praten via de vorm van telepathie, wat al bij vele mensen NU gebeurd.
de slechterikken, zullen dit nooit kunnen, dus denk niet dat er dan rampsenarios zullen komen, nee, lieve mensen er gebeurd niets dan goed, goede zaken, goede emoties, goede mensen, die met elkaar praten, maar pas op het is geen select clubje, waar je zomaar bij kan, velen praten niet met elkaar omdat dat beinvloeding is, beinvloeding van gedachten is niet goed, en er zijn velen die hier nog niet mee kunnen omgaan, maar geen nood, de mensen die hier nog niet klaar voor zijn, wel, die kunnen nog niet genieten van de gedachten krachten die we allen met ons meedragen, zo zijn wij mensen uitgerust in dit leven met deze bagage, om later als we oud genoeg zijn of juist niet,.. we kunnen er pas gebruik van maken als we het aan kunnen, lees ; de 5de dimensie van odt - channeling, en alles zal je beter begrijpen, kunnen vatten, en er zal je veel duidelijk worden, vooral de gedachten van andere mensen die het nog niet weten en complottheorieën spuien op het net.

veel succes met het begin van een nieuw tijdperk, waarin alles beter wordt, en lieve mensen... het proces is al bezig, je kan het voelen, waarnemen en weten, als je natuurlijk al zover bent.
aquarel
aquarel jan 12 '12
heeft er iemand vragen over de 5de dimensie ?
Marije22
Marije22 jan 12 '12
Ja.. kun je zelf behalve er voor openstaan nog meer doen om het proces van voelen, waarnemen en weten te versnellen? Of is het vooral belangrijk om geduld te hebben?
aquarel
aquarel jan 12 '12
dat is bij iedereen anders, er voor openstaan is goed, maar er klaar voor zijn.. die beslissing is niet voor jou maar meer voor jouw gidsen.
en je moet met je beide voeten op de grond blijven staan en niet gaan zweven anders worden jouw krachten afgenomen of ontoegankelijk gemaakt voor jouw eigen bescherming en de bescherming van anderen, want het is een te grote kracht waar je meer kan mee vernietigen dan opbouwen als je geen weet hebt hoe het werkt.
maar geen nood nu dit jaar op het einde gaan vele mensen het voelen..
ook jij mss, dat weet ik niet dat hangt ervan af hoe je in elkaar zit.
Marije22
Marije22 jan 12 '12
Ik geloof dat ik het begrijp! Misschien moet ik het dan toch rustig afwachten. Ik voel wel dat er van alles staat te gebeuren, waar ik me voor honderd procent zou willen inzetten, maar weet niet goed hoe. Het is net alsof ik de laatste tijd weer met kinderogen naar de wereld kijk, alles lijkt intenser en dingen die eerst zo belangrijk leken, zijn dat nu niet meer. Ineens, vanuit het niets. Dat gun ik iedereen! Hoe prachtig is dan het nieuws dat deze nieuwe periode er staat aan te komen..

Vertel iemand die leert vliegen maar eens om weer te gaan zitten.. maar je hebt gelijk, misschien moet ik er niet teveel mee bezig zijn..
aquarel
aquarel jan 12 '12
je bent op goede weg zie ik marije22.
je zei zojuist dat je terug alles met kinderogen bekijkt, en de dingen die eerst zo belangrijk leken...

zo is het ook bij mij begonnen, maar nu ben ik 15 jaar verder.
Emuca
Emuca jan 12 '12
Ik denk dat iedereen precies datgeen op zijn of haar bord krijgt wat hij of zij nodig heeft om de ontwikkeling door te maken. De ene heeft al een begin van die ontwikkeling gemaakt om een begeleidende en steunende functie voor degene die gaan volgen.

Ik merk persoonlijk dat veel meer mensen interesses tonen en gevoeliger voor prikkels zijn geworden.. Het is fijn om mensen daarmee te kunnen begeleiden.
Marije22
Marije22 jan 12 '12
Ja, en die ontwikkeling staat dan vast los van je wil, hoe vurig ook.
Apart om te weten dat mijn enthousiasme me hierin misschien juist tegenwerkt.
Emuca
Emuca jan 12 '12
Je kan inderdaad niks afdwingen. Het heeft dus bijvoorbeeld geen zin om keihard te gaan zitten proberen om Aura's te leren zien.. Zoiets moet groeien en komen. Zich langzaam ontwikkelen.
Marije22
Marije22 jan 12 '12
Haha daar was ik inderdaad mee bezig tongueDan laat ik het maar los.. en vertrouw op het grotere geheel!

Toch erg mooi om te weten dat het allemaal 'echt' is wat me overkomt :)ik zou het graag doorgeven aan anderen. Maar dan zou ik er alweer teveel mee bezig zijn haha
aquarel
aquarel jan 12 '12
ik kon het niet beter verwoorden emuca
Emuca
Emuca jan 12 '12
Origineel bericht van: Marije22
Haha daar was ik inderdaad mee bezig tongueDan laat ik het maar los.. en vertrouw op het grotere geheel!

Toch erg mooi om te weten dat het allemaal 'echt' is wat me overkomt :)ik zou het graag doorgeven aan anderen. Maar dan zou ik er alweer teveel mee bezig zijn haha


Enthousiasme doorgeven is geen slecht iets.. sterker nog, het zou je kunnen helpen bepaalde dingen die je overkomen zijn beter te begrijpen of een plek te geven, waardoor je gemakkelijker in gaat zien wat je veranderingen zijn.

Ik doe dat persoonlijk met mijn blog.. als een soort reflectie van wat me overkomt.. Is voor mijzelf heel erg leerzaam vooral.
aquarel
aquarel jan 12 '12
marije22, ik heb het ook proberen te verwoorden tegen buitenstaanders marije, maar die begrepen het niet.
mss is het beter om het juist los te laten, en zoals emuca al reeds zei, het komt wel, en als je denkt dat je aura's kan leren zien, mijzelf is het nog niet gelukt, dus zweef niet weg he marije, het zou te zot zijn als je moest opgenomen worden omdat je begint te flippen.

just in case, dat ik zoiets zeg, verder moet je er geen aandacht aan besteden.
amor
amor jan 12 '12
hoezo zou je dan opgenomen moeten worden. Ik heb nog nooit geaard kunnen raken, maar dan hoef je toch nog niet opgenomen te worden? Je moet gewoon de juiste mensen vinden laugh.
aquarel
aquarel jan 12 '12
da's waar, maar ik ben beginnen flippen omdat ik begon te zweven zo'n 11 jaar geleden... maar dat is te persoonlijk, heb al spijt dat ik erover begon.
Marije22
Marije22 jan 12 '12
Ja dat klinkt als een goed plan, Emuca.
Met schrijven kan ik dingen ook beter een plek geven. Misschien begin ik wel weer eens met een dagboekje en/of ook een blog. Het is voor mij alleen soms lastig te bepalen hoeveel tijd eraan besteden nog 'gezond' is, en wanneer je precies zou beginnen te 'zweven'. Ben ik teveel op zoek of hoort dat erbij? Ik kan soms moeilijk mijn grenzen bepalen, dat speelt vast ook mee. Als mijn hart ergens ligt, wordt het al gauw een obsessie en dan is de balans ver te zoeken..
Marije22
Marije22 jan 12 '12
Ja dat klinkt als een goed plan, Emuca.
Met schrijven kan ik dingen ook beter een plek geven. Misschien begin ik wel weer eens met een dagboekje en/of ook een blog. Het is voor mij alleen soms lastig te bepalen hoeveel tijd eraan besteden nog 'gezond' is, en wanneer je precies zou beginnen te 'zweven'. Ben ik teveel op zoek of hoort dat erbij? Ik kan soms moeilijk mijn grenzen bepalen, dat speelt vast ook mee. Als mijn hart ergens ligt, wordt het al gauw een obsessie en dan is de balans ver te zoeken..
aquarel
aquarel jan 12 '12
dat is alleen zo op het begin, dat is normaal marije..
als je het verwerkt hebt en een zekere plaats hebt kunnen geven komt het allemaal wel goed met jou emuca
Marije22
Marije22 jan 12 '12
Oeps tongue2 x
Pagina's: 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki