Loading...
nl

wat te doen als je droomt, maar eigenlijk niet...

aquarel
aquarel jan 11 '12
vaak komt het voor dat ik al kan dromen vooraleer mijn echte diepe slaap in werking treed om echt te kunnen dromen.
die dromen zijn geen dromen maar wel mijn auralifter die me meeneemt naar zijn val..
de laatste 2 keer dat hij dat probeerde werd hij tegengehouden en werd ik redelijk brutaal wakkergemaakt, wat me ook doet twijfelen ook andermans intensies.
hoe kan ik dat afblokken, want hij doet me pijn als hij me meeneemt, en vaak lig ik dan nog weken achteraf erover te piekeren.
Delen:
aquarel
aquarel jan 11 '12
ook zou ik niet graag meer contact op deze manier willen hebben met andere mensen, want ze hebben me nooit geleerd hiermee om te gaan, en vaak krijgt die persoon in kwestie een verkeerd beeld van mij, waardoor er veel verloren is, vooral voor mij... dan bekijkt die persoon me bij het volgende bezoek niet meer aan en heeft hij angst van mij.
aquarel
aquarel jan 11 '12
ik ben zeker als het over mensen gaat dat ik wordt gemanipuleerd
admin
admin jan 11 '12
Beste aquarel,

auralifters kun je wegkrijgen op verschillende manieren,
zelf gebruik ik meerdere technieken,
want de ene situatie is de andere niet.
Zo is ook de ene auralifter de andere niet.

Mag ik vragen wat je zelf al geprobeerd hebt ?

groetjes
aquarel
aquarel jan 11 '12
wel, ik denk dat ik zijn simpele technieken nu eindelijk doorheb wat betreft de simpele psychologie die hij tegen mij misbruikt.
hij speelt de good-bad cop, en vergroot al mijn gedachten uit zoals iemand anders me zei hier op dit forum.
ik probeer mijn zinnen te verzetten en er niet meer aan te denken, wat niet zo gemakkelijk is.
eerst viel ik hem aan, door hem in de grond te boren als hij dacht dat ik meewas met zijn verhaal, deed ik alsof ik ook mee was en geloofde ik dat expres ook op die moment, waardoor hij bleef praten zonder er ook maar iets van door te hebben, dan na een tijdje zei ik ik ken ook verschillende psychologie technieken die jij nog niet goed genoeg kent omdat je me nog nooit zo benaderd hebt.
ik kan via verschillende lijnen denken, en hij weet zelden wie ik ben, maar nu ik al 2 dagen op dit forum zit geef ik mezelf vrij en dat kan door hem misbruikt worden in de toekomst, want hij is echt niet zo simpel als ik eerst dacht.
admin
admin jan 11 '12
je gaat met hem in gesprek.. denk je dat dat verstandig is ?
Emuca
Emuca jan 11 '12
Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je jezelf niet neerzet alsof iemand perse misbruik van je wil maken... Hierdoor stel je je enigszins vijandig op, en dit is juist voeding voor een auralifter. Een auralifter voedt zich zogezegd op dit soort aanvallende emoties... dus natuurlijk lokt hij dit uit.
aquarel
aquarel jan 12 '12
nee, ik denk dat het niet verstandig is om met hem in gesprek te gaan.
aquarel
aquarel jan 12 '12
ik hoor de laatste tijd vaak in mijn gedachten, het zijn maar woorden...
aquarel
aquarel jan 12 '12
ff een andere vraag waar ik soms mee zit, kan het zijn dat ik af en toe ook mensen aanvoel, hoor en voel in mijn gedachten.
feit : het is al meer dan 1 keer gebeurd dat ze me helpten, via de vorm van telepathie, zo noem ik het toch.
Ariel
Ariel jan 12 '12
Dat kan naar mijn inziens wel.
Het kan onbewust zijn bij die persoon
Ik heb ook weleens te horen gekregen dat ik mensen geholpen heb op zo'n moment.
En als ik dan ga denken waar ik dan was ;sliep ik.
Dus blijkbaar wordt ik dan ingezet terwijl mijn lichaam uitrust.
aquarel
aquarel jan 12 '12
leuk om dat te weten kalilka
aquarel
aquarel jan 12 '12
als je slaapt
aquarel
aquarel jan 12 '12
ik heb vroeger harry potter dromen gehad, en ik beleefde dat samen met andere mensen, toen dacht ik, iedere dag opnieuw mag iemand het verhaal kiezen, en beleven we dat samen met andere mensen, neeje, ik zweef niet :-)
aquarel
aquarel jan 12 '12
ik weet ook veel door de ervaringen die ik reeds heb gehad, lees mijn artikel eens over de 5de dimensie...


vandaag gaat het goed met mij, ben al wakker van 5 uur, maar ben gisteren wel om 19 uur gaan slapen.
aquarel
aquarel jan 12 '12
en in de diepe slaap wanneer je droomt heeft die auralifter geen toegang heb ik al gemerkt.
gelukkig maar.

dat is mijn grootste rust moment voor mij om te herstellen
Emuca
Emuca jan 12 '12
Gedurende de diepe slaap kan het lichaam rusten, maar is de ziel heel erg bezig met 'andere zaken'. Een ziel heeft namelijk geen slaap nodig.

Maar omdat een auralifter rond het lichaam zit, en de ziel niet aantast of aan kan raken, heeft het gedurende die diepe slaap inderdaad geen enkele kans om iets te doen.
Ariel
Ariel jan 12 '12
Ik heb weleens met mijn dochter dezelfde "droom" gehad.
We zwommen in de zee met de dolfijnen en 1 dolfijn leidde ons naar een rif en toen kwamen alle vissen te voorschijn die ik ooit gehad heb.
Ik heb al jaren sluierstaarten.
1 vis was net een jaar dood en mijn dochter wilde graag weten waar het heen was gegaan.
Het was echt mooi om dit mee te maken.

Ik moest hieraan denken aan de hand van je Harry Potter verhaal
aquarel
aquarel jan 15 '12
muziek is ook een goed medicijn
aquarel
aquarel jan 15 '12
kalilka : mooi, dat jij ook zo'n droom ooit hebt ervaren :-)
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki