wat eten jullie allemaal op een dag.
eten jullie rustig en nemen jullie rustig te tijd ervoor of gaat het vliegensvlug ?
eten jullie veel onatuurlijke suikers, vetten, enz..
of eten jullie fruit, groenten, een normale maaltijd waar je geen last van hebt in je maag.
sommigen zeggen dat af en toe iets vettig wel kan zolang je gevariëerd eet, niet dus, sorry lieve mensen dat is een illusie heb ik gemerkt aan mezelf en ook aan anderen.
hoe vettiger hoe prettiger ? ja en dan ga je jezelf neerslachtig, depressief en slecht in je vel voelen.
frisdrank af en toe ?
niet voor mij, ik hou het op water en thee.
soms wordt het ook moeilijk voor mij dat zeg ik omdat het niet allemaal gemakkelijk is zeker niet met wat je vroeger graag at.
maar je voelen, of je niet aan voelen doet mij beslissen dat wat ik nu eet met zeëen van tijd zonder ongeduldig te worden (omdat ik er de tijd voor neem) dat dat nog altijd het belangrijkste is.
en weet wel dat 3 maaltijden per dag tot je vol zit niet gezond is, vroeger at men 6 tot 8 kleine maaltijden per dag.
idem met slapen, niet aan 1 ruk door voor zo'n 8, 9 uur slaap per nacht, maar wel als het donker wordt rond zo'n uur of 8, zo'n 4 uurtjes slapen, dan voor 2 uurtjes wakker worden, om te ontspannen, lezen, of familiebezoek, en dan terug 4 uur slapen, dat is een normaal ritme.
bron : middeleeuwen, dieren en the beginning