Loading...
nl

Een anti karma spell ofzo?

Archolm
Archolm jan 11 '12
Heb iemand ook een idee hoe ik slechte dingen van mijn karma pad afhaal ofzo? Ik ben ook niet altijd lief geweest maar het lijkt wel of ik onderaan een zwaar besneeuwde berg sta en het is aan het smelten, beetje gevoel of ik al dat smelt water op moment over me heen krijg... is daar een speciale kaars voor ofzo?

Groetjes
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 11 '12
Wat je het beste kan doen is hier een sessie op houden. Vaak zitten dingen dieper dan je met een kaarsje kunt wegkrijgen. Zeker als het steeds terugkomt in je leven, mag je hier iets mee doen. Karma pad zouden best zielenwonden of vervloekingen kunnen zijn. Herken je dit?
aquarel
aquarel jan 11 '12
kan zijn, dat wat je nu mee maakt zo'n beetje jouw eigen schuld is, denk niet dat daar prulletjes voor bestaan om jezelf beter te voelen.
aquarel
aquarel jan 11 '12
misschien is het beter om te herstellen wat je gedaan hebt.
Archolm
Archolm jan 11 '12
Maar ik vind dat moeilijk Aqua, ik heb het gevoel dat ik van alles slechts heb gedaan, maar echt slecht dan he, maar geen idee wat dat dan was...

En zit ik niet te ouwehoeren maar ik zou echt niet weten wat mij dan zo slecht maakt.

edit: Had het geholpen als ik een vrouw was en vaak huil? Heb gevoel dat mensen vooral een kant erg belichten.
aquarel
aquarel jan 11 '12
je moet niet een vrouw zijn en veel huilen maar ook niet alles met jouw verstand bekijken maar meer met jouw gevoel en dan komt alles weer goed.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 11 '12
Origineel bericht van: AnotherChance
Maar ik vind dat moeilijk Aqua, ik heb het gevoel dat ik van alles slechts heb gedaan, maar echt slecht dan he, maar geen idee wat dat dan was...

En zit ik niet te ouwehoeren maar ik zou echt niet weten wat mij dan zo slecht maakt.

edit: Had het geholpen als ik een vrouw was en vaak huil? Heb gevoel dat mensen vooral een kant erg belichten.

Niets maakt jou slecht, enkel de herinnering die diep van binnen zit in al het slecht wat je hebt gedaan. Ik raad je aan om regressie te doen om in contact te komen met dit gevoel en de oorsprong hiervan. Waarschijnlijk kom je uit bij vorige levens waarin dit een belangrijke rol speelt.
Archolm
Archolm jan 11 '12
Dat laatste meisje die bij mij was, ik leerde haar kennen en toen zat ze volop in het leven, feestjes, drugs, seks, alles wat hoop mensen leuk vinden.

Ik ben daar best wel anders in, heb tijdje geblowd maar was niet omdat ik gelukkig was, was omdat ik me kut voelde, zag iedereen om me heen gezin krijgen terwijl ik, echt niet de slechtste, achterbleef.

Ik krijg wat met haar, ik vraag haar iets te vertellen over hoe zij normaal dan was, zij vertelt dat, dus ik verwacht dan ook dat te zien. Ik ben heel raar op die manier, wat iemand zegt neem ik aan dat ze dat mennen.

Maar in plaats van dat te laten zien, doet ze juist het andere, beetje met het idee, ik hoef me niet voor jou te bewijzen!
En dat hoeft ook niet maar dan vind ik je gewoon niet zo leuk...

Dat golft een beetje door, problemen met haar ouders, wil ze niet meer mee praten, ik vertel haar dat ze daar beter nog even mee kan wachten, ik wist zelf nog niet of nou echt was.

Toen is ze een paar keer zo door de mand gevallen met een aantal leugens. Echt afstrijden, terwijl als je met mij over dingen van het hart praat heb je aan mij iemand die dan om je gaat geven en ik trek me die dingen aan.

Toen ging het uit, ging ze terug naar tja... wat kan ik daar van geloven? Dat varieerde van met de zoon van de baas naar bed geweest tot de vrouw van de baas kreeg klappen.

Toen is ze daar zo doorgeslagen en zo het arme meisje gespeeld... terwijl hun, net als ik, weet dat zij toch met een hoop dingen "licht" overdrijft. En geeft ook niet we zijn allemaal mensen maar ik had, stom, gehoopt dat die mensen toch ook een beetje, klein beetje meer verstand zouden hebben.

Ik wil graag de boel aan kant hebben, ik ben een netjes iemand, als er iets niet goed ligt ruim ik het op. Dat zij daar niet hetzelfde in was oké. Maar moet ik me laten beliegen dan?

En het erge vind ik, ik gun dat meisje niks slechts, ik hoop voor haar het alle beste tot in de hemel! Maar niet met mij. En nu al helemaal niet meer.

En zie ik hier berichten over de pappa is de kapitein en de mamma staat aan het roer, en jullie hebben geen idee hoe waar dat is, en ja, ik was misschien kinderlijk daarin... en bepaalde dingen moest ik doorheen kijken... en dat mijn moeder zo is is omdat zij wel weet hoe ik daarin ben en alleen maar goede dingen voor mij wilt. Omdat ik nooit iemand opzettelijk pijn zou doen.

MAAR JULLIE WAREN ER NIET BIJ!

Ik lag met der in bed en vertelde ze al die klote dingen die ze dan had mee gemaakt... en was ik aan janken! Je kunt niet met droge ogen naar iemand luisteren als ze vertellen hoe ze in hun autotje sliepen en stiekem naar binnen moesten sluipen om te douche. En vertelde ik haar dat ik der nooit meer los zou laten of pijn zou doen, en dan 10 minuten later betrapte ik haar weer op een verspreking! En zei ik dat tegen haar, en streed ze het me af!

En ik heb nog nooit een vrouw geslagen, en zal ik ook nooit doen maar als je dan voor kunt stellen dat ik ook in verleden echt paar keer zwaar in de maling ben genomen zou je verwachten dat zo iemand toch iets meer om je zou geven...

Helemaal omdat ze nog wel terug had gewild. Of niet? Maar zien mensen daar de hypocrisie dan niet in?!

Nee. Nee voor eventjes zag ik het "perfecte" meisje voor me die echt precies bij mij paste maar bleek helemaal niet zo te zijn.

En das het leven van Servaas.
Mensen denken dat ze mij kennen, terwijl ik echt niks slechts voor wie dan ook hoop, omdat mijn geluk niet aan jullie ongeluk is gekoppeld.
Maar je kunt niet leven met iemand die zelf niks wilt terwijl je zelf wel snapt dat je soms de schouders eronder moet zetten. Spiritueel is mooi, maar moet ook nog worden gekookt.

Dus nogmaals, wees gelukkig! Maar gun mij ook een klein beetje.

PS: Hoe stoer is het nu dat ik wel me naam durf te gebruiken? tongue
aquarel
aquarel jan 11 '12
je bent precies mijn ex ann tegen gekomen als ik jou zo hoor praten.

zulke meisjes kan je moeilijk hebben omdat zij veel teveel aandacht nodig hebben en te weinig voor jou.
jij moet springen voor haar, en haar masseren, meekijken naar haar programma's, ben maar aan het gissen, want ik schrijf nu precies op, wie mijn ex is.

in ieder geval ze zal met haar mondje niet gevallen zijn en ze weet dat ze mooi is, welnu zulke meisjes weten vaak niet dat in een relatie geven en nemen behoorlijk belangrijk is voor ieders welzijn.
als je je altijd leeg voelt omdat je al vanalles hebt geprobeerd om haar te helpen, stop er dan mee, want anders sleur je jezelf naar beneden, en ja dat kan een heel lief meisje zijn maar zij moet beseffen dat jij geen pop bent die ze aan en uit kan doen.
en zolang mijn vriend dat de wereld alleen rond haar draait zou ik mijzelf niet te veel laten neerhalen, depressief enz.. worden want jij bent een goede man, alleen zal zij dat pas beseffen wanneer ze jou kwijt is.
aquarel
aquarel jan 11 '12
psychologisch werkt zij haar gevoelens op jij uit en dan denk je natuurlijk dat jij de slechterik bent.
Archolm
Archolm jan 11 '12
Origineel bericht van: aquarel
je bent precies mijn ex ann tegen gekomen als ik jou zo hoor praten.

zulke meisjes kan je moeilijk hebben omdat zij veel teveel aandacht nodig hebben en te weinig voor jou.
jij moet springen voor haar, en haar masseren, meekijken naar haar programma's, ben maar aan het gissen, want ik schrijf nu precies op, wie mijn ex is.

in ieder geval ze zal met haar mondje niet gevallen zijn en ze weet dat ze mooi is, welnu zulke meisjes weten vaak niet dat in een relatie geven en nemen behoorlijk belangrijk is voor ieders welzijn.
als je je altijd leeg voelt omdat je al vanalles hebt geprobeerd om haar te helpen, stop er dan mee, want anders sleur je jezelf naar beneden, en ja dat kan een heel lief meisje zijn maar zij moet beseffen dat jij geen pop bent die ze aan en uit kan doen.
en zolang mijn vriend dat de wereld alleen rond haar draait zou ik mijzelf niet te veel laten neerhalen, depressief enz.. worden want jij bent een goede man, alleen zal zij dat pas beseffen wanneer ze jou kwijt is.


!!!! PRECIES!!! Echt, jij beschrijft nu precies hoe ik dat beleefde!

En kwam ze weer met een verhaal, en ja ik gaf om haar dus natuurlijk doet me dat wat, maar haar gedrag verraad haar dan!

Dit doet me echt goed om te lezen.

edit: En weet je ik weet niet wie mij hierop kent, maar voelt goed dat keer hier neer te zetten.
aquarel
aquarel jan 11 '12
ik ken je niet, maar ik leer wel te voelen
en dat doet ook al veel
Emuca
Emuca jan 11 '12
Karma, of andere daden die je liever uit zou wissen, tover je helaas niet weg met een spreuk.
Dingen blijven niet voor niets hangen.... het is een soort les die je meeneemt in je reis door het leven, of meerdere levens.

Ga het aan, face your demons. Dan kan je het langzaam maar zeker verwerken.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 11 '12
Karma zit in jou als persoon, AC...
Dit is iets wat jou maakt
hoe de mensen tegen je aankijken
Dit kan soms best slecht overkomen...
Maar... je bent wie je bent, iedereen maakt fouten...
dat hoort bij het leven...
Het feit dat je dingen inziet die je misschien anders had moeten doen (fouten)
Is stap 1 van het wijzer worden...
Want juist die schade en schande maakt mensen wijs
(door het in te zien, en voortaan anders te doen)
groetjes moonflowertje wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki