Loading...
nl

Hey iedereen,

Hikari
Hikari jan 10 '12
Hey iedereen ik ben Hikari, (eigenlijk niet mijn echte naam maar wel mijn gebruikersnaam). Ben 17 jaar (21 april 1994).
Ben vandaag op deze site gekomen en wou me meteen aanmelden op het forum. Ik ben namelijk nog al in de war op dit moment met mijn leven. Heb een paar nare tegenvallers gehad en weet het gewoon even niet meer. Hoop dat ik op dit forum mijn verhaal kwijt kan. Ben geïnteresseerd in het spitituele en zou hier ook meer over willen weten en advies hierover willen hebben. Ik zal denk ik mijn concrete verhaal wel snel posten. Wil natuurlijk ook naar verhalen van andere mensen luisteren. Hoop dat ik op dit forum terecht kan smile
Als iemand verder nog vragen heeft hoor ik het graag smilemag gerust smile
Delen:
Archolm
Archolm jan 10 '12
Hallo en welkom Hikari, hoop dat je beetje naar je zin zult hebben hier. Ook voor jou zullen vast wel goede adviezen zijn en anders is het altijd fijn om met mensen te praten die in het zelf schuitje zitten.

Groetjes, AC
Enigma
Enigma jan 10 '12
Hoi Hikari :),

Welkom.
Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat wink.

Groetjes Enigma
Cirr
Cirr jan 10 '12
Hoi Hikari,

Welkom !

Groetjes,
Cirr
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 11 '12
Welkom op merudi, Hikari wink

groetjes moonflowertje
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 11 '12
Hoi Hikari, Welkom hier!
Hikari
Hikari jan 11 '12
Bedankt iedereen voor de lieve reacties smilevoel me al welkom hier smile
Beschermengel
Beschermengel jan 11 '12


Welkom Hikari smile...mooie Avatar heb je!
Emuca
Emuca jan 11 '12
Hoi Hikari, dat betekend licht toch, in het Japans? Welkom hier, hopelijk kan je hier veel leren zodat je wat rust kan vinden.
aquarel
aquarel jan 11 '12
hey hikari.. welkom op dit forum

jouw naam, lijkt erg op hakari, manga van vroeger wat ik soms wel eens las.
offeu.. het spelletje op playstation 1, final fantasy 7
Hikari
Hikari jan 12 '12
Bedankt smile
Ik heb de naam gekozen omdat ik hou van Japanse dingen en namen, hou ook erg van manga en anime. De naam betekend idd licht, heb de naam gekozen omdat mijn eigen naam ook dezelfde betekenis heeft smile
amor
amor jan 12 '12
Welkomm!!!, Wat leuk dat je als sterrenbeeld een stier/hond bent, ik ook laugh
Eruan
Eruan jan 12 '12
Van harte welkom hier! smile
Hikari
Hikari jan 12 '12
Bedankt smile
Haha leuk om een mede stier/hond te ontmoeten smile
Emuca
Emuca jan 12 '12
Manga en anime zijn inderdaad leuk smilekijk en lees ik ook veel.. wat zijn je favoriete?
Hikari
Hikari jan 12 '12
Hmm vind heel veel eigenlijk wel leuk smileEven denken, Vampire Knight, Kuroshitsuji (Black butler), Fruits Basket (was mijn eerste tongue) Skip beat, Black cat, nog wel wat anderen maar die ben ik denk ik vergeten. Deze zijn ook wel van een tijdje geleden probeer weer een leuke te vinden heb jij een goeie tip ? Heb niet echt een genre die ik leuk vind, het verhaal moet me gewoon aanspreken smileWat voor manga en anime vind jij leuk ?
Emuca
Emuca jan 12 '12
Mijn echt favoriete is Fullmetal Alchemist.. waarvan ik de anime thuis heb liggen en de manga ook bijna compleet.

Binnenkort ga ik beginnen aan angel beats, leek me wel heel erg interessant om te bekijken.. dus ik ben benieuwd.

Elfenlied, Jigoku Shoujo en Soul Eater vond ik ook heel erg goed.
Hikari
Hikari jan 12 '12
Fullmetal Alchemist vond ik ook leuk smileis wel interessant hoe alles werkt en wel een goed verhaal. Heb niet de hele serie gezien. Elfenlied en Soul Eater heb ik ook van gehoord, misschien ga ik die wel een keer uitproberen smile
Leuk dat je trouwens ook van manga en anime houd, bij mij in de buurt zijn er niet zo veel die het kennen tongue
Emuca
Emuca jan 12 '12
Ik heb de hele serie nu eindelijk op dvd ^^


Ik ken wel veel mensen die het leuk vinden... maar meestal zijn het mensen van verder weg die je via internet leert kennen smile
Hikari
Hikari jan 12 '12
Wat leuk dat je de serie nu helemaal op dvd hebt smile
Leuk dat je mensen kent die het ook leuk vinden.
Het is wel leuk om zo je interesses te delen en over de series te praten die je aanspreken smile
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki