Loading...
nl

Wat verteld mijn hond? :-)

Troplinake
Troplinake jan 10 '12
Dit is mijn hond Rufus

Ik was eens benieuwd wat jullie konden zien in zijn foto smile
ik zou dit zelf willen kunnen maar ja ik kan deze gave niet dus
ben ik nog benieuwder wat andere zien smile

Alvast bedankt
Mieke & Rufus
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 11 '12
Wat een mooie wijze hond. Hij straalt uit dat hij het allemaal wel onder controle heeft en hij voelt zich verantwoordelijk voor jou. Jij maakt onderdeel uit van zijn groep (roede) en dat is voor hem een belangrijke taak. Mooie hond!
aquarel
aquarel jan 11 '12
rufus is met ernstige serieuze zaken bezig en laat zich niet afleiden.
zelfstandig en is gelukkig maar heeft wel een beetje zijn afleiding nodig.
wolfke
wolfke jan 11 '12
Mij geeft Rufus een gevoelige indruk, doet me een beetje terugdenken aan onze Golden Retriever die 14 jaar werd. Je zou hem zo een knuffel willen geven. Door zijn taken heeft ie de mogelijkheid een hecht team te vormen met u, wat fantastisch is voor jullie beiden. Mag ik vragen waar Rufus werd getraind? Ik ben me toevallig aan het informeren omtrent een job als hulphondeninstructeur smile.
Troplinake
Troplinake jan 11 '12
Eerst en vooral bedankt allemaal voor de reactie's alle dingen die jullie zeggen kloppen allemaal dus ben nog benieuwd maar hoop dat als er nog nieuws binnen komt het zo positief blijft allemaal smile

Wolfje : Rufus is opgeleid door VZW Hachiko smileeen belgische organisatie dus puur van donatie's honden opleid al meer dan 15jaar lang.
Rufus is 8jaar voorbij en dus ongeveer 6jaar bij mij en we zijn een hecht team.
Helaas zijn we al enkele keren wakker geschud van andere mensen met een hulphond die hun hond verloren en dat blijft soms wel door mijn hoofd spoken en hoop dus
zelf dat Rufus nog enkele jaartjes bij mij kan zijn niet alleen als hulphond maar ook gewoon als mijn trouwe maatje smile

Waar ik ben is hij ook en andersom ook, in het ziekenhuis gaat hij mee en mag hij niet binnen dan ben ik er ook niet tonguebehalve in nood dan he, ik ga geen medische
'dringende' hulp weigeren omdat Rufus bvb niet erbij kan zijn maar ja bvb voor röntgen foto's gaat hij gewoon mee en wacht hij naast mijn rolstoel of zit hij naast me
te kijken dat alles goed verloopt smile

zijn er dingen die jullie zien die belangrijk zijn om te weten bvb waar ik op moet letten of misschien dingen die er zijn en ik niet zie omdat ik zijn gevoel kan lezen zoals jullie dat kunnen?

Alvast bedankt allemaal :-)
Troplinake
Troplinake jan 11 '12
Ow helemaal vergeten hier is de site van hachiko : www.hachiko.org

en dit is Rufus zijn blog ook nog even :-)
https://hulphondrufus.wordpress.com

hier pen ik neer wat ik en Rufus samen meemaken :-)
wolfke
wolfke jan 11 '12
Bedankt Troplinake/Mieke, Hachiko ken ik ook van organisatie, ik ga eens uw blog bekijken, lijkt me heel leuk om lezen. Ik hoop dat jullie nog lang samen kunnen blijven. Het is goed om zo'n maatje te hebben. Ik hoop dat er nog andere reacties komen op het fotolezen voor Rufus smile. Prachtige links, teksten, foto's en filmpjes hoor!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki