Hallo,
Sinds een paar weken maak ik s´nachts vreemde dingen mee en vraag me af of ik het me inbeeld? Ook overdag denk ik in mijn ooghoek een schim voorbij hebben zien te gaan in de woonkamer.
Heb in onze slaapkamer s¨nachts altijd al een beetje een vreemd gevoel.
Normaal gesproken heb ik totaal geen last van slaapproblemen maar de laatste nachten lig ik zeker tot 5 uur wakker en maak vreemde dingen mee.
één nacht was er bij de buren constant een hond aan het blaffen toen opeens was het stil en mijn mobiel ging plotseling aan en naar internet? Vervolgens hoor ik een mug vlak boven me….Het is Januari dus een beetje vreemd voor de tijd van het jaar.
Een andere nacht hoor ik ineens krekels buiten terwijl het normaal altijd muisstil is en krekels alleen in de zomer te horen zijn.
Gisternacht was echt vreemd en ga nou twijfelen aan mezelf. Ik lig weer wakker in bed en het is ongeveer 3.00 als ik de ketel van de verwarming hoor aanslaan, ik denk wat raar want we hebben de verwarming niet aangehad. Ga naar beneden om te kijken maar zoals ik al dacht staat de verwarming uit… Vervolgens lig ik weer in bed en is het muisstil wanneer het plotseling verschrikkelijk hard begint te regen echt een stortbui dit is raar want normaal gesproken is er eerst onweer of op zijn minst wind. Denk nou ja het zal wel als het ineen keer ook zo weer ophoudt en weer muisstil is. Ben dus naar het raam gelopen en naar buiten gekeken en alles was droog, heb een zwarte auto buiten staan en er zit geen druppel water op? Kunnen geesten dit veroorzaken of is het mijn verbeelding??
Ben niet bang, nog niet.. maar vind het niet echt prettig en als dit aanhoudt wil ik hier toch ook niet blijven wonen. Misschien kan iemand me helpen hiermee dat zou heel erg fijn zijn.
Veel vragen…hopelijk kan iemand mij een beetje helpen en me vertellen of dit in mijn hoofd zit en of het niet boosaardig is etc.
Alvast bedankt!