Loading...
nl

geluiden in huis

huisje123
huisje123 jan 8 '12
Hallo,

Sinds een paar weken maak ik s´nachts vreemde dingen mee en vraag me af of ik het me inbeeld? Ook overdag denk ik in mijn ooghoek een schim voorbij hebben zien te gaan in de woonkamer.
Heb in onze slaapkamer s¨nachts altijd al een beetje een vreemd gevoel.
Normaal gesproken heb ik totaal geen last van slaapproblemen maar de laatste nachten lig ik zeker tot 5 uur wakker en maak vreemde dingen mee.
één nacht was er bij de buren constant een hond aan het blaffen toen opeens was het stil en mijn mobiel ging plotseling aan en naar internet? Vervolgens hoor ik een mug vlak boven me….Het is Januari dus een beetje vreemd voor de tijd van het jaar.
Een andere nacht hoor ik ineens krekels buiten terwijl het normaal altijd muisstil is en krekels alleen in de zomer te horen zijn.
Gisternacht was echt vreemd en ga nou twijfelen aan mezelf. Ik lig weer wakker in bed en het is ongeveer 3.00 als ik de ketel van de verwarming hoor aanslaan, ik denk wat raar want we hebben de verwarming niet aangehad. Ga naar beneden om te kijken maar zoals ik al dacht staat de verwarming uit… Vervolgens lig ik weer in bed en is het muisstil wanneer het plotseling verschrikkelijk hard begint te regen echt een stortbui dit is raar want normaal gesproken is er eerst onweer of op zijn minst wind. Denk nou ja het zal wel als het ineen keer ook zo weer ophoudt en weer muisstil is. Ben dus naar het raam gelopen en naar buiten gekeken en alles was droog, heb een zwarte auto buiten staan en er zit geen druppel water op? Kunnen geesten dit veroorzaken of is het mijn verbeelding??
Ben niet bang, nog niet.. maar vind het niet echt prettig en als dit aanhoudt wil ik hier toch ook niet blijven wonen. Misschien kan iemand me helpen hiermee dat zou heel erg fijn zijn.

Veel vragen…hopelijk kan iemand mij een beetje helpen en me vertellen of dit in mijn hoofd zit en of het niet boosaardig is etc.

Alvast bedankt!
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jan 8 '12


Hoi Huisje, ik heb je berichtje verplaatst naar Geestverschijningen, ik vond het daar beter passen. smile

Maar inderdaad het is wel erg raar, je zou een goed medium kunnen vragen om in je huis een kijkje te komen nemen, misschien dat ze iets of iemand vindt die ze/of jou weer verder kan helpen.
huisje123
huisje123 jan 8 '12
Hallo,

Dank je voor je snelle reactie.
Misschien heb je gelijk ja en moet ik een medium zoeken, aangezien ik in Spanje woon zal ik moeten zien of ik iemand hier kan vinden die mij misschien meer duidelijkheid kan geven.
Ariel
Ariel jan 8 '12
Ik heb het gevoel dat je in veel dingen iets raars ziet eerlijk gezegd.
De hond van de buren blaft>>vindt ik niet raar. het beestje vond het blijkbaar nodig?
Mug in huis>>>heb je al gemerkt hoe warm het buiten is?
Krekels horen>>>zie mug.
De stortbui>>>Misschien was het gewoon harde wind? Dat hoor ik bij ons ook geregeld en dan lijkt het net of het regent en is dat het niet.Bij ons ook denk ik mede door de waterval die door de wind anders klinkt ,maar toch.
Je ketel slaat aan je zegt het uitgezet te hebben of heb je het op een minimum temperatuur staan en kwam de temperatuur in je huis eronder?

Eerlijk gezegd:
Het enige in je huis wat ik vreemd vind is je telefoon.

Maar goed misschien heb ik het fout ,maar 's nachts kunnen geluiden heel anders over komen.
Of je nou bang bent of niet.

Probeer eens voor het slapen gaan het volgende: zeg hard op :"ik weet niet wie je bent of wat je wil ,maar wil je me vannacht laten slapen en niet al die geluiden veroorzaken?
Ik vind het heel vervelend dat ik in mijn eigen huis niet eens tot rust kan komen."
Eens kijken wat er dan gebeurt.
Ariel
Ariel jan 8 '12
oh over de mug en krekels: wij hebben ook muggen in huis en de hele winter al een vlieg.
Ook hoor ik de vogels voorjaars liedjes fluiten.
Door de zachte winter is de boel in de war.
Beschermengel
Beschermengel jan 8 '12


Ik denk dat ze bedoelt dat je het normaal niet hoort dus ze hoort het op tijden dat het niet gewoon is. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat het vreemd is. smile
bloempje
bloempje jan 8 '12
wij hebben dat een tijdje gehad in ons vorige huis, diegene belde aan om 1 uur s'nachts maar we zagen nooit iemand zelfs niet als we op wacht zaten. het was bij ons té open om te verstoppen dus dat was het niet, maar naderhand sliep onze kleine man wel beter als we hadden open gedaan. naderhand denken we dat het mijn oma is geweest die kwam kijken. wat bij ons geholpen heeft is gewoon de deur open doen zeggen ok kom maar binnen dan je mag hier ook zijn maar laat ons wel met rust en ons leven rustig verder leven. als je naar binnen wil kun je zo ook door het raam naar binnen( stond altijd op een kier) dus bel niet midden in de nacht aan. vervolgens is er nooit meer aangebeld maar kregen we even een veegje lucht langs ons dat "het er weer was" en wij konden rustig verder en hebben nergens last mee gehad. als je het dus vertrouwd of niet praat er tegen en zeg wat je wilt ook dat je graag met rust gelaten wilt worden het weet namelijk niet dat het je tot last is wanneer je het niet verteld:) en angst is een bodem voor verkeerde energieen die dan ook aangetrokken kunnen worden en dat is niet wat de energie wil. wanneer je negativiteit blijft voelen steek dan in iedere ruimte een zuiveringshout wierookje aan of leg een seleniet edelsteen neer voor enkele dagen de seleniet kun je zoiezo in je kamer leggen als bescherming.

Liefs Bloempje
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc jan 8 '12
Muggen, krekels en hond.....laat ik even terzijde.
Drie uur 's nachts zegt me meer.
Ik weet dat, als iemand contact zoekt, dit rond drie uur 's nachts gebeurd. Ook ik wordt vaak precies 03.00 uur wakker.
Ik zeg inderdaad altijd: oké, ik weet dat je er bent maar IK wil nu lekker slapen! M.a.w. woorden: laat me met rust wink
Je kunt ook zeggen: ik weet dat je er bent maar ik wil dit niet, wil je alsjeblief weggaan! Dit doen ze dan ook.
Je moet zeker niet bang zijn. Als ik even op je invoel dan geeft dat mij alleen maar een rustig gevoel.
Je kunt je als bescherming ook plaatsen in het witte licht of een gouden ei (visualiseren bedoel ik dan).
Hahaha, die telefoon is typisch! Ik heb laatst mijn telefoon opgeladen op mijn nachtkastje. Tot mijn verbazing was hij de volgende ochtend nog leeg. Stroomuitval gehad?? Nee hoor, want mijn wekkerradio liep nog steeds precies op tijd. Oké, misschien stekker niet goed ingestoken.....ik denk er verder niet over na.
's Middags zegt mijn dochter: mam, iets geks, heb mijn mobiel vannacht opgeladen op mijn slaapkamer maar hij was nog leeg vanochtend! Ik -verbaasd- vertel haar mijn zelfde belevenis.
Een half uur later komt mijn man thuis. Hij heeft helemaal geen verstand van mobiele telefoons en zegt: mijn mobiel is kapot....althans, had hem vannacht ingestoken (woonkamer) en vanmorgen was hij nog leeg!
Dochter en ik schieten in de lach laugh
Alle andere elektrische apparaten hebben de hele nacht gewoon hun werk gedaan behalve drie stekkers van verschillende opladers in verschillende stopcontacten........op z'n minst vreemd te noemen!
Maar ik ben er inmiddels zo aan gewend dat ik nergens meer van op kijk.
Eén keer is inderdaad mijn mobiel ook aangesprongen 's nachts, en je schrikt je kapot omdat je uit je slaap wordt gerukt confused.
Nogmaals, niet bang zijn. En inderdaad, als het lukt zou ik eens een betrouwbaar medium laten invoelen op je huis.
Sommige mediums kunnen dat van op afstand, hier ben ik helaas niet in geoefend.

succes
Elrian

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki