Loading...
nl

kaartleggen voor mij?

amor
amor jan 8 '12
Ik heb echt een heel naar gevoel dat er iets ergs gaat gebeuren. Nu heb ik kaarten getrokken en die bevestigen het gevoel, maar misschien heb ik ze zelf een beetje beïnvloed, want gister had ik het gevoel niet en toen was het allemaal een stuk positiever. Dus ik zou willen vragen, wil iemand misschien een kaartlegging voor mij willen doen? Vooral over wat er in de nabije toekomst gaat gebeuren of eventueel vandaag confused. Alvast bedankt!! Groetjes, Amor
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 9 '12
Ik zal zo ff voor jou kijken, Amor!
groetjes moonflowertje wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 10 '12

Lieve Amor...

3 legging voor Amor

3 Kaarten omdat ze een naar (voor)gevoel heeft
daarbij geeft ze aan dat de toekomst en het heden het belangrijkst zijn voor haar
Omdat de toekomst en het heden altijd na het verleden komen heb ik besloten om de
3 legging te doen waarbij de 1ste kaar voor het verleden staat, de 2de voor het heden en de 3de kaart voor
de toekomst



de Ster voor het Verleden
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het is een moeilijke tijd geweest, waardoor je je bewust geworden bent van de wegen die je kan bewandelen
en welke personen je kan benaderen als je in de problemen komt...
Ook weet je dat je sterker geworden bent door de moeilijke tijd die je achter de rug hebt...

Het Oordeel voor het heden
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het oordeel kan betekenen dat je het verleden mag gaan loslaten
Om het verleden los te kunnen laten zul je het moeten accepteren en vergeven, hoe erg het ook geweest is...
De dingen die je in die tijd onderdrukt had... zal je moeten erkennen...
Deze kaart geeft ook aan dat je zal oogsten wat je gezaait hebt...
Ook horen deze woorden nog bij het oordeel: die zouden gelden voor het heden
-Diepere spirituele voldoening
-Bevrijding
-Transformatie
-Openbaring
-Doelbewustheid
-Belangrijke verandering

De Keizer voor de toekomst
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
deze kaart staat voor de druk die de orde met zich meebrengt
Deze chaos gaat altijd vooraf tijdens het opruimen...
(Zowel op spiritueel vlak als in het dagelijkse leven)
Je hebt een enorme behoefde aan grip op je eigen leven...
Je bent iemand die zich kan beheersen, je hebt discipline en een enorme wilskracht...
Ook ben je langzaam bewust aan het worden, van wat jou invloed op anderen kan zijn...
Op de een of andere manier verteld deze kaart dat je een andere positie gaat aannemen
in het leven, waarin je niet meer over je heen zal laten lopen door anderen, en de mensen die
het niet goed met je voorhebben(jou verdriet doen) de deur wijzen
Je bent aan het leren dat je zeker iemand bent, die trots mag zijn op zichzelf...
Ook dat je voor hetere vuren gestaan hebt...
Je zal meer gebruik moeten gaan maken van je innerlijke bron, zodat je de situaties naar jou hand kan gaan zetten


Over jou nare (voor) gevoel kan ik wel uit ervaring zeggen, dat ik dit ook heel erg vaak gehad heb!
Terwijl als ik er achteraf over nadacht, er helemaal niets was waarvoor ik dat gevoel zou moeten hebben?!
Laat je niet misleiden door dat nare gevoel...
Jij weet de waarheid vanbinnen... in je (onder) bewuste...

Ik hoop dat het je helpt, of er iets aan hebt?!
Misschien kun je er zelf een draai aan geven...
Ik persoonlijk ben niet zo goed in het uitleggen van de kaarten namelijk...
Ik heb in ieder geval mijn best gedaan moet je maar denken wink

http://www.orakels.org/php/?m=wo_tarcana
^^ daar kun je ook verschillende leggingen doen
Maar dat is wel op de computer...
ik weet niet in hoeverre dit betrouwbaar is...
De kaarten die ik wel eens heb laten leggen waren wel recht in de roos, zegmaar wink

Groetjes moonflowertje
amor
amor jan 10 '12
Nou Moonflower deze trekking is ook een schot in de roos laugh. Het klopt dat een moeilijk tijd achter de rug heb, persoonlijk vind ik het leven nu nog te moeilijk, maar het ergste heb ik achter de rug tongue. Het klopt dat het mij meer inzicht heeft gegeven, deze moeilijk tijd heeft me de ogen geopend en ik ben er zeker sterker uitgekomen laugh.

Die kaart over het verleden loslaten is wel leuk, want die trek ik zelf ook steeds. Het is moeilijk voor mij om het te accepteren en vergeven, ik wil wel, maar een deel van het verleden lijkt onbereikbaar te zijn. Daar kan ik niets mee en iedere keer komt het weer boven, het universum moet mij daar maar een beetje bij helpen smile.

Die belangrijke verandering alleen baart me zorgen. Ik trek steeds kaarten over dat iemand slecht voor me is/ misbruik van mij maakt en dan er een ingrijpende verandering komt. Ik ben bang dat die twee met elkaar te maken hebben, want ik weet wel wie er misbruik van mij maakt, maar het klinkt gek, maar toch wil ik dat ook niet kwijt confused.

Grip op mijn leven wil ik zeker, ik ben bezig mijn leven terug te veroveren smile. Discipline en wilskracht heb ik zeker, of ik mij kan beheersen, valt over te discussiëren tongue.

En wat je allemaal noemt over leren klopt ook. Wat bedoel je eigenlijk met mijn innerlijke bron?

Ik hoop dat het nare voorgevoel valt dan :), Nouja anders is het de keus van het universum, die weet wat goed voor mij is laugh.

Groetjes,
Amor
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 10 '12
De innerlijke bron is hetgene in jou wat jou verteld, of iets wel of juist niet goed voor je is...

Je bent we een echte dierenvriendin he? tongue

Ik trok bij jou ook de Dwaas als persoonskaart...
Deze kaart wijst erop hoe jij als persoon in het leven staat...
Ik heb een uitleg erbij gezocht op internet
Bron: http://www.catharinaweb.nl/tarot/tarot/22.htm
De Dwaas toont het kind in ons en staat voor ontvankelijkheid en een levenslustige zorgeloosheid. Wanneer De Dwaas zich voordoet betreden we vaak zonder kennis vooraf een nieuw levensterrein.

Deze kaart wijst op verfrissende ervaringen die meestal chaotische trekjes hebben, maar die - zelfs als we onderuit gaan - geen wezenlijk gevaar inhouden.

Ten aanzien van ons werk betreden we nieuwe terreinen met de bereidheid om ons zonder voorbehoud vertrouwd te maken met nieuwe opgaven. Met betrekking tot gebeurtenissen kan De Dwaas wijzen op idiote gebeurtenissen of onverantwoordelijk gedrag.

Op het niveau van bewustzijn staat deze kaart voor het wonderlijke en het verbazing-wekkende. Op het terrein van persoonlijke relaties zien we vooral zijn levenslustige, vrolijke kant. Ook hier kan hij op onverantwoordelijkheid wijzen, maar meestal is het toch een verwijzing naar een vreugdevol, ongecompliceerd samenzijn.

Meestal stuur ik deze niet mee....
Maar misschien heb je er wat aan?

groetjes moonflowertje wink
amor
amor jan 10 '12
Jaaa ik houd van dieren, dat is mijn binding met aarde. Ik houd van de dieren en de natuur, maar helaas ben ik een mens tongue.

Je hebt ook kaarten getrokken bij mijn foto en toen heb je voor het heden ook de dwaas getrokken, heeft dat iets met elkaar te maken? Ik vind de beschrijving van de kaart wel mooi, ik hoop dat ik zo ben smile. Maar ik heb geen idee wie of wat ik ben.

Aan dat nieuwe levensterrein ben ik wel begonnen ja, zonder voorkennis, wel met dromen, maar die komen maar half uit tongue.

Ik ga de dwaas in mijn achterhoofd houden smile.
Bedankt voor je legging!
Groetjes,
Amor
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 10 '12
De dwaas is eigenlijk de eerste kaart in het spel...
hij staat voor het (jonge) onschuldige, goed gelovige
in de vragensteller (jij in dit geval wink)
Je staat op dit moment nog puur in het leven.
Je bent je nog niet bewust van het goede of het minder goede in andere mensen...
je denkt daar nog niet zo erg aan, over wat voor bedoelingen andere mensen hebben, of ze het eigenlijk wel goed bedoelen...
Omdat jijzelf ook niemand iets aan zou kunnen doen. het komt niet eens in je op, waarschijnlijk...
Daar schuilt voor jou het gevaar...
net als jou eigen legging tegen je zegt: kijk uit...
Niet iedereen heeft het beste met je voor!
Je hoeft in het leven vrij weinig te verwachten van andere mensen, is mijn ervaring...
Als ze jou nodig hebben, weten ze je wel te vinden... maar als jij in de problemen komt, wie is er dan? bij wie kan je dan je hart uitstorten?
Als je dit in de gaten krijgt, zul je beseffen dat het niet zo is, dat iemand die jij altijd geholpen (aangehoord) hebt, diegene jou ook automatisch zal helpen...
Vaak sta je in deze situaties er alleen voor...

De dwaas geeft aan dat je goed op moet letten, wie je in vertrouwen neemt...
Ook al lijken mensen het nog zo goed met je voor te hebben...

succes! groetjes moonflowertje
amor
amor jan 11 '12
De dwaze instelling werkt niet in deze wereld, maar de wereld zou stuk mooier zijn als iedereen zo zou zijn. Maar ik vertrouw geen mensen hoor, daarvoor hebben ze me teveel beschadigd, maar ik stel me wel voor iedereen open, ik hoop dat er toch mensen in de wereld rondlopen die wel 100% goed zijn. Die moeten er wel zijn dat kan niet anders. Ik weet dat je niet bij mensen hoeft aan te kloppen die jezelf hebt geholpen, maar ik heb ze dan ook niet geholpen om iets terug te verwachten, helpen opzich geeft me vertrouwen, een stukje minder leed in de wereld. Maar ik heb geen vrienden in het leven, dus veel gevaar zal ik niet lopen toch smile.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki