Loading...
nl

Klokken luiden en zielen vliegen voorbij.

Emuca
Emuca jan 8 '12
Ik denk dat het hier het beste past.. maar ik heb net wat heel bijzonders gezien.

Sinds bijna 2 maanden woon ik weer bij mijn moeder, maar meester ben ik in het weekend niet thuis, dan ben ik bij mijn vriend. Dit weekend ben ik voor het eerst thuis geweest en toen ik net wakker werd en zin probeerde te maken om op te staan, begonnen de kerkklokken van het stadje te luiden.

Nu slaap ik op zolder en kijk ik vanuit mijn bed recht uit mijn zolder dakraam.. en wat zag ik daar toen de klokken luidden? Heel erg veel zielen die in de richting van de kerk trokken. Het waren vooral zielen die daar vroeger naar de kerk gingen, maar er waren ook engelen bij.. en dit vond ik wel erg bijzonder. Ik had dit namelijk nog nooit gezien, dat zo veel zielen naar een kerk gaan... Er hangt altijd wel veel in een kerk als ik een kerk binnenga, maar het is jaren en jaren geleden dat ik naar een dienst ben geweest...

Iemand hier ervaring mee?
Delen:
Ariel
Ariel jan 8 '12
Ik vindt het niet zo vreemd.
Deze zielen voelen zich gewoon prettig in de kerk en eillen erbij zijn.
Ik heb ook vaker engelen in de kerk gezien.
Serenity
Serenity jan 8 '12
Een kerk, moskee, synagoge, tempel o.i.d. zijn toch ook een beetje clubhuizen waar mensen bijeenkomen om ook lekker samen te zijn en dat waar ze van houden of houvast aan hebben delen met elkaar?!
Misschien zien sommige zielenfamilies dat ook wel op die manier?!
Beschermengel
Beschermengel jan 8 '12


Het is voor mij ook jaren geleden dat ik naar een dienst ben geweest, en was toen ook nog niet zo gevoelig voor energieën ...maar wel heel mooi dat je ze zag Emuca smile
Emuca
Emuca jan 8 '12
Ik vond het bizar om ze er allemaal heen zien te vliegen... de kerk is toch op wel een km afstand denk ik.. naja, iets minder.. en het was echt zo vol de lucht, voor enkele seconden. Nog nooit eerder gezien.
Serenity
Serenity jan 8 '12
Het lijkt me wel prachtig om mee te maken!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki