Hoi Daantje/partner
..
Ik vroeg mij af of je partner spiritueel aan het ontwaken is?
Er bestaat een 40symptomen lijst hierover, en daar staat ook in dat je plots allergisch kan worden voor iets.
Ook staat hierin dat je huid erop kan reageren dmv huiduitslag.
De huiduitslag kan in mijn optiek komen, doordat je dingen aan het verwerken bent en zo de "afvalstoffen" uit je lichaam aan het werken bent.
Komt er stress bij, dan word het extremer omdat het nog meer moet wegwerken en meer energie nodig heeft hiervoor.
In mijn omgeving had iemand hier ook last van en we hebben toen bosbessen in water laten koken tot het een papje was. Dit op een lap gedaan en op de plekjes gehouden. Dit werd ook zo toegepast in de oudheid en dit zorgde voor enige verlichting.
En het gedeelte van de allergische mogelijkheid, en dan kijkend naar mijn eigen ervaring ermee, ik werd ook allergisch voor mijn wasmiddel.
Dit wasmiddel gebruikte ik al jaren en zelfs mijn moeder gebruikte die al, toch kon ik er niet meer tegen.
In bed kreeg ik jeuk en overdag door mijn kleding.
Als ik de wasgoed opgehangen had buiten en in de buurt daarvan zat, kreeg ik niesbuien,loopneus etc.
Dit kwam omdat mijn lichaam mij aangaf om geen parfums meer te. Gebruiken, omdat dit toch een vorm van chemische stof was.
Ik ging toen alles wassen met neutral en heb geen last meer gehad
misschien hebben jullie er iets aan?
Want het blijft mijn eigen ervaring en weet niet hoe het eruitziet bij jje partner.
Heel veel succes met het vinden naar een oplossing..
Liefs