Loading...
nl

ben weer terug.

bloempje
bloempje jan 7 '12
hallo allemaal,
ik ben een hele tijd hier weggeweest.ruim 1 jaar. op de een of andere manier was er geen energie om spiritueel te zijn, klinkt vreemd maar toch. ik ben na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap nog even hier geweest en later op mijn nek gevallen en had daardoor een scheve nekwervel en veel pijn waarbij de mededeling was dat ik maar een pijnstiller moest nemen en er mee moest leven..... nou daar geloofde ik dus niks van maar goed volgens de artsen was er niks aan de hand.toen werd ik weer zwanger en heb de eerste maanden met veel pijn gelopen door de nekwervel maar ook door een scheef bekken. ik had de diagnose bekkeninstabiliteit en moest het er maar weer mee doen.... nou na 2 keer fisiotherapie kon ik minder dan toen ik er heen ging dus gestopt en naar de osteopaat gegaan en die bevestigde mijn vermoedens.... geen bekkeninstabiliteit maar een scheefstaand bekken...even rechtgezet en weg was zowel de pijn in mijn bekken als mijn nek. toen alleen nog gewerkt aan mijn mineralen en vitamine te kort( ja ik eet supergezond, maar toch een ernstig te kort in vitamine D en K waardoor mineralen niet konden worden opgenomen. toen een geweldig zoontje op de wereld gezet die geboren bleek met een scheefstand in zijn nek en een ontwrichte kaak waardoor hij last had van reflux en niet de kracht had om te eten. nu is hij inmiddels een goede eter en heeft na ook recht gezet te zijn door de osteopaat nergens meer last van en ontwikkeld zich boven gemiddeld.
ik zelf ben inmiddels weer instaat om ook weer open te staan voor andere mensen mijn gevoelens komen weer terug en de boodschappen komen ook weer binnen. ik voel weer andere mensen en hoor en zie weer helder. dat lukte niet meer sinds mijn val en tijdens de zwangerschap. ik ben inmiddels dus weer goed herstellende en dacht het wordt weer tijd om hier ook weer terug te komen, weet maar nooit wie wat ik kan helpen of andersom uiteraard.
inmiddels is nu ook gebleken dat onze oudste niet zo autistisch is als volgens de testen bleken, ook hij was bij de osteopaat geweest en kan nu mogelijk ineens naar het gewone onderwijs. en dat terwijl de diagnose een dagcentrum was indertijd. hij blijkt last te hebben gehad van het Kiss syndroom. beetje jammer alleen dat het door de reguliere gezondheidkunde niet erkend word confused
maar goed ik wilde dus even melden dat ik weer terug ben en ik hoop mijn hulp te kunnen bieden zo veel mogelijk.
heb je vragen of andere dingen barst maar los:)


Liefs Bianca versus Bloempje
Delen:
Emuca
Emuca jan 7 '12
Welkom terug Bloempje.. hopelijk vind je rust na die heftige tijd en ga je hier weer gezellig meebabbelken smile
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 7 '12
Welkom terug!
En fijn dat het weer goed met je gaat!
bloempje
bloempje jan 7 '12
dank jullie wel, ben ook blij dat het weer goed gaat! heb wel een raar jaar achter de rug zo maar heb ook een hoop geleerd. ook geleerd dat gezondheid niet de gezondheid is die volgens de geneeskune gezond wordt genoemt. een tekort aan 1 vitamine en de rest ligt ook gelijk op zijn gat... resultaat is dan wel dat je je compleet uitgeschakeld voelt terwijl ze e niks aan kunnen dooen maar onderzoeken doen ze het ook niet. je hebt voor hun pas een tekoort als je onder het minimum zit en dat terwijl de ideale dosis om je gezond te voelen vaak toch wel 5 keer de minimale dosis is. de minimale dosis is het geen wat volgens de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid aangegeven word en aangezien de grond in nederland tegenwoordig echt arm is.... hebben de meeste mensen een tekort in vitaminen en mineralen en in voeding zit dus té weinig helaas. vroeger 1 tomaat is nu 5 tomaten voor dezelfde voedingswaarde. nu ben ik degene die de adviezen geeft over vitamines en mineralen zodat mensen zich weer gezond gaan voelen..... liefst via natuurlijke wegen maar in geval van minder budget doen de andere mineralen en vitaminen en prima dienst om weer te gaan functioneren naar behoren.
en vitamine C... heel leuk maar daar is dus eigenlijk maar weinig aanvulling van nodig meestal:)

maar goed naast dat ik zelf een hoop heb mogen leren heb ik ook mijn man een hoop mogen leren en zien leren. zoals materialisme dat toch minder belangrijk is geworden voor hem en meer leven in harmonie dus het is zeker geen weggegooid jaar geweest:)

Liefs Bloempje.....die nu lekker haar bedje gaat opzoeken en een baby gaat voeden:)
Beschermengel
Beschermengel jan 8 '12

Welkom terug Bloempje
Enigma
Enigma jan 8 '12
Welkom terug Bloempje,

Verbaast mij niks dat je even geen tijd had om spiritueel bezig te zijn.

Dat het soms op de achtergrond is heeft vaak een rede.
Dan zijn er andere prioriteiten in je leven die belangrijk zijn.

JE KINDJES en JE GEZONDHEID.

Geniet lekker van je kindjes.
En dat het in de toekomst wat beter mag gaan met je gezondheid.

Veel liefde, licht,en mooie spirituele momenten en inzichten .

Groetjes Enigma
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 8 '12
Welkom terug!
bloempje
bloempje jan 8 '12
Hoi Enigma,
het gaat inmiddels gelukkig weer goed, alleen was het toen ik dus met mijn gezondheid zat gewoon onmogelijk om contact te leggen, mijn geest en ziel voelden letterlijk afgesloten op dat moment, net een soort zelfbeschermingswand om me heen. nadeel was wel dat ook de normale dingen niet van genoten kon worden, ik voelde me letterlijk niet mezelf dingen waar ik eerder van genoot genoot ik ineens niet meer van en dat voelt vreemd alles was afgevlakt. pas nadat ik bij de osteopaat geweest was en de vitamines moest gaan slikken ben ik weer open gegaan zeg maar. best een vreemd gevoel was dat. nu voel ik inmiddels ook andere dingen weer zo ook mijn eigen kinderen terwijl ik ons kleine mannetje ineens ook niet voelde vlak na de bevalling en dat voelde eng. en dat alleen maar door een mineralen en vitamine gebrek. nu dat weer op orde is voel ik de aanwezigheid van ons kleintje weer en kan ik als hij slaapt weer gewoon contact met hem hebben en dat vind ik toch wel erg prettig. ik voel namelijk met name kinderen heel sterk aan en dus ook gedeeltelijk bij mijn eigen kinderen. ik weet wat ze uitspoken, maar ga er niet op in waardoor ik alles weet van onze kinderen en ook alles hoor wanneer er reden is voor gesprek doen we dat onderling in ons hoofd zeg maar, op deze manier kan ik onze kinderen begeleiden en ook sturen op school thuis of waar ze ook zijn maar weet ik ook wanneer ik moet ingrijpen uit veiligheid voor hunof anderen. heel vreemd maar het gebeurt wel. en ik zal ook vast niet alles weten, maar weet wel dat ik telepatisch contact heb met onze kinderen maar ook andere kinderen schiet ik wel eens stiekem te hulp wanneer ik voel dat ze het nodig hebben.ik grijp niet onnodig in want dan verlies ik ook mogelijkheden mijn man is overigens zo goed afgesloten die kan ik dus niet volgen, maar ben ook blij toe:) anders heb je beiden geen privé meer. ook mijn kinderen leer ik op een gegeven moment dat ze zich moeten afsluiten want ook al is het dan makkelijk ik vind dat het alleen in nood gebruikt moet worden of om te leren. ik weet zo wel dat beide kinderen de zelfde gaven hebben als ik.
ik ga dus ook niet hun controleren maar voel het vanzelf wanneer ik hulp moet bieden:) en dat kan nu wel weer en tijdens en vlak na mijn zwangerschap dus niet. ik ben ook niet echt bang of beschermend naar onze kinderen want weet dat ze het aankunnen meestal.

Liefs Bloempje
Solaria
Solaria jan 9 '12
Hoi Bloempje,

Welkom terug!!!:D
Fijn dat je weer goed genoeg voelt om er weer mee bezig te zijn en dat je kanalen weer actief werken. Ja, qua gezondheid moet je maar net de juiste persoon treffen. heb ook nogal vaak last, dat ik alleen te horen krijg wat het is en leer daar maar mee omgaan. zo vervelend is dat.

Wel fijn dat jij en je kinderen geen last meer hebben.

Groetjes Solaria smile
bloempje
bloempje jan 9 '12
waar heb je last van dan solaria?
reguliere geneeskunde kan naar mijn ervaring veel minder dan de alternatieve geneeskunde.

Liefs Bloempje
Marije22
Marije22 jan 9 '12
Klinkt als een zware periode die je achter de rug hebt.. Als je gezondheid tegenzit kan dat erg beperkend zijn!
Goed om te horen dat je weer sterker voelt. Lijkt me erg prettig om je kinderen te kunnen aanvoelen smile

Ik wens je betere tijden en een goede gezondheid toe!

Liefs, Marije

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki