Loading...
nl

Aankondiging Prinses Kaoru Nakamaru Japan

Beschermengel
Beschermengel jan 6 '12

Wat vinden jullie hiervan, het klinkt me bekent in de oren en ben er haast van overtuigd dat dat ook gaat gebeuren. Niet dat ik angst wil zaaien maar informatie wil delen.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '12
Heel mooi filmpje en klinkt inderdaad heel bekend. Ik ben er ook van overtuigd dat dit gaat gebeuren.
Serenity
Serenity jan 6 '12
Zo zij heeft lef, dat ze niet meer bang is om dit zo openbaar te maken, vele mensen zullen haar voor gek verklaren en daarmee kan haar reputatie verpest zijn.

Overigens vind ik de muziek en de gekleurde wierook wel een speciaal effect erbij hebben. ^^
Beschermengel
Beschermengel jan 6 '12

Dankje Nims smile...ik denk dat het haar niet uitmaakt Serenity, ze weet dit al zo lang ( 1967 ) ik denk dat ze de mensen wil waarschuwen, dat zou ik ook doen als ik het wist ..dan maar voor gek verklaren...reputatie is dan niet meer belangrijk.
Marjanne
Marjanne jan 6 '12
Only God knows the truth.
Petra
Petra jan 6 '12
Dank je voor het delen beschermengel.

De boodschap van liefde is geweldig en kan ik mij in vinden net als een aantal andere dingen die ze zegt en ik zelf ook ervaar.

Maar....ze zegt in feite naast die boodschap ook dat wij in het risico gebied wonen (Noorwegen, Holland, Zwitserland, Australië) en dus 'over zullen gaan' op 22 december 2012? Dat als we er geen stiekeme methoden op na houden (verborgen schuilkelders), vloeiend kunnen ascenderen? Begrijp ik dat goed?

Stel je voor dat de intentie een waarschuwing is, waar kunnen wij alleen in Nederland met zijn 15 miljoenen heen dan om onszelf in veiligheid te brengen? Duitsland, België, Frankrijk? Ik stel me zo voor dat we daar met zijn 15 miljoen de komende tijd aanbellen om asiel aan te vragen? Of toch ieder voor zich? Is dat wat we willen? Dus de prinses waarschuwt de mensheid in ons land en de andere landen voor een te verwachten dood en waarvan we redelijkerwijs ook weten dat het onvermijdelijk is? Begrijp ik dat goed?

Ik ben er van overtuigd dat wij op de juiste plaats, tijd en omstandigheden zullen zijn als we over gaan, maar is het werkelijk nodig, draagt het bij aan onze levenskwaliteit dat te weten?

Ik denk nog maar even terug aan 'the sinking of Japan'. Nachten heb ik wakker gelegen me afvragend hoe dat met al die mensen moest als het eiland inderdaad zou zinken, waar moeten ze heen?(wat nog steeds een reële optie is gezien de laatste metingen, wil daar niet te diep in gaan nu, maar natuurrampen zijn aan de orde van de dag, al krijgen wij daar lang niet alle informatie van).

Dat de aarde momenteel een verandering ondergaat is overduidelijk, het aantal overstromingen en de intensiteit is de afgelopen 2-3 jaren enorm toegenomen (aquarius?). In de Philipijnen zijn de afgelopen maanden 1000 mensen omgekomen door overstromingen, nog eens duizenden mensen gewond, dakloos missen hun dierbaren. Heeft dit nieuws ons bereikt (al dan niet letterlijk of in ons hart)?

Beschermengel, ik begrijp je intentie en de positieve boodschap die je euit haalt heel goed.

Ik ga er van uit dat de prinses dit met de beste intentie heeft uitgesproken, maar ik denk wel dat zulke boodschappen helemaal niet goed zijn voor de mensheid, omdat de prinses, zeker vanuit haar positie, iets meegeeft waar in feite niet eens iets aan gedaan kan worden. Welk effect heeft dat op mensen?

Laten we nu eens proberen niet die controlerende mens te zijn, door te willen weten, maar ons leven hier en nu te leven zoals het bedoeld is. We onze energie beter kunnen geven aan een intentievol, liefdevol en respectvol leven. Aandacht hebben voor alles wat leeft. Als het moment van ascentie daar is, zijn we daar op die wijze ook vanzelf aan toe.

Of zoals Marjanne zegt: Only God knows...laten we dus ook maar niet proberen God te zijn?

Petra
Troplinake
Troplinake jan 6 '12
Eerst en vooral bedankt voor dit te delen met ons.
Opzich geloof ik hier ook wel in maar alleen ben ik niet goe perfect in engels willen ze zeggen dat deze 4landen in gevaar lopen?
Als Nederland een gevarenzone is dan is België ook niet echt een verstandige plaats :-)
De wereld is zeker aan het veranderen kijk maar naar het weer , in augustus hebben we in België de ramp op pukkelpop gehad, ik zat in die zelfde storm thuis en ik dacht dat ik uit eindelijk buiten op de grond zou staan en dat mijn huis weg zou gezogen zijn... Deze gebeurtenis op die dag kan ik zo nog voor mijn ogen zien, de lucht was niet te beschrijven neon groen en op andere plaatsen in de stad neon oranje...

Ook vorige winter hadden we overtollig sneuw... En dit jaar hebben we op de eerste januari temperaturen van 12graden... Dit klopt niet... En dan de stormen die er deze dagen waren dinsdag , donderdag en morgen zou het weer kunnen stormen...

Ik hoorde nog op het nieuws enkele dagen geleden dat er in Duitsland in een meer een krater van een vulkaan activiteit begint te vertonen en dat die eens om de 10 000 jaar kan uitbarsten. Nu blijkt dat we die 10 000 jaar al over zijn en dus dat er kans is dat deze actief word. Dan zou merendeel het westen van Europa onder de assen kunnen komen te liggen, dit natuurlijk afhankelijk van de kracht van de vulkaan en de wind richting op deze momenten...

Ik denk dan eigenlijk persoonlijk dat deze video van de prinses niet zo slecht is , dit zet mensen tot nadenken over wat ze deze tijd aan het doen zijn met de aarde, en de mens...
Ik vraag me wel af wat er op de 22dec of 26dec van dit jaar zal gebeuren :-)

Indien het zo is dat we 3dagen zonder stroom en zonder licht gaan zitten dan kan ik maar best een nieuwe batterij laten plaatsen in mijn nachtbeademingstoestel :-) en mijn rolstoel opladen zodat ik toch 3dagen verder kan :-).
Ik ben niet bang om over te gaan, ik heb dit al gedaan op mijn 13de maar toen kreeg ik een schop achter mijn kont en belande ik terug op de IC en in mijn lichaam :-)

Wat zou er eigenlijk gebeuren die dagen? iemand een idee? Hoe meer ik zie op dit forum hoe meer ik wil leren rond spiritualiteit maar ik weet gewoon niet goed hoe :-)
Ik krijg nog zelfs geen contact met mijn gids :-) misschien doe ik wat mis hihihi.

Groetjes Troplinake
amor
amor jan 6 '12
Ik voel dat ze geen onzin zit uit te kramen en wat ik versta geloof ik eigenlijk ook wel in, ik versta helaas de helft alleen niet frown
Marjanne
Marjanne jan 6 '12
Ik ben het helemaal met je eens Petra. Laten we ons richten op waar we wél invloed op kunnen uitoefenen, en dat is in het Nu. Door zo goed mogelijk te leven, zorg en aandacht voor ons zelf en voor elkaar te hebben. Woorden hebben veel meer invloed dan dat vaak wordt beseft, positieve woorden zijn daarom zo enorm belangrijk. De werkelijke kracht ligt in de kracht van de overgave in mijn ogen, en niet in het willen weten, controle willen hebben. Dagdromen mag natuurlijk altijd, maar met beide voetjes op de grond smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '12
Origineel bericht van: Petra

Maar....ze zegt in feite naast die boodschap ook dat wij in het risico gebied wonen (Noorwegen, Holland, Zwitserland, Australië) en dus 'over zullen gaan' op 22 december 2012? Dat als we er geen stiekeme methoden op na houden (verborgen schuilkelders), vloeiend kunnen ascenderen? Begrijp ik dat goed?


Nee dat heb je niet goed gehoord. Ik heb het ook al 2 keer teruggespoeld om te luisteren. Wat ze zegt is dat ze in Nederland (en die andere landen) dit al wisten en dat er mensen zijn die ondergrondse schuilkelders hebben gebouwd om zich hier tegen te beschermen. Dit zijn kelders voor de elite. Maar ze zegt er meteen bij, dat dit toch niet zal helpen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '12
Kortom, de gevarenzone is dus de hele wereld, want de hele wereld gaat over. Niet een paar landjes die zullen verdwijnen.
Petra
Petra jan 6 '12
Ik begrijp het, dank je, in wezen veranderd dat niet zo veel aan de essentie.
Inderdaad worden er wereldwijd veel schuilkelders gebouwd (1 van de vele voorbeelden):
Werkelijk belangrijk is hoe we hier en nu met elkaar omgaan.

Origineel bericht van: Petra
Dank je voor het delen beschermengel.

De boodschap van liefde is geweldig en kan ik mij in vinden net als een aantal andere dingen die ze zegt en ik zelf ook ervaar.

Maar....ze zegt in feite naast die boodschap ook dat wij in het risico gebied wonen (Noorwegen, Holland, Zwitserland, Australië)en dus 'over zullen gaan' op 22 december 2012? Dat als we er geen stiekeme methoden op na houden (verborgen schuilkelders), vloeiend kunnen ascenderen? Begrijp ik dat goed?

Stel je voor dat de intentie een waarschuwing is, waar kunnen wij alleen in Nederland met zijn 15 miljoenen heen dan om onszelf in veiligheid te brengen? Duitsland, België, Frankrijk? Ik stel me zo voor dat we daar met zijn 15 miljoenen de komende tijd elders aanbellen om asiel aan te vragen? Of toch ieder voor zich? Is dat wat we willen? Dus de prinses waarschuwt de mensheid in ons land en de andere landen voor een te verwachten dood en waarvan we redelijkerwijs ook weten dat het onvermijdelijk is? Begrijp ik dat goed?

Ik ben er van overtuigd dat wij op de juiste plaats, tijd en omstandigheden zullen zijn als we over gaan, maar is het werkelijk nodig, draagt het bij aan onze levenskwaliteit dat te weten?

Ik denk nog maar even terug aan 'the sinking of Japan'. Nachten heb ik wakker gelegen me afvragend hoe dat met al die mensen moest als het eiland inderdaad zou zinken, waar moeten ze heen?(wat nog steeds een reële optie is gezien de laatste metingen, wil daar niet te diep in gaan nu, maar natuurrampen zijn aan de orde van de dag, al krijgen wij daar lang niet alle informatie van).

Dat de aarde momenteel een verandering ondergaat is overduidelijk, het aantal overstromingen en de intensiteit is de afgelopen 2-3 jaren enorm toegenomen (aquarius?). In de Philipijnen zijn de afgelopen maanden 1000 mensen omgekomen door overstromingen, nog eens duizenden mensen gewond, dakloos missen hun dierbaren. Heeft dit nieuws ons bereikt (al dan niet letterlijk of in ons hart)?

Beschermengel, ik begrijp je intentie en de positieve boodschap die je euit haalt heel goed.

Ik ga er van uit dat de prinses dit met de beste intentie heeft uitgesproken, maar ik denk wel dat zulke boodschappen helemaal niet goed zijn voor de mensheid, omdat de prinses, zeker vanuit haar positie, iets meegeeft waar in feite niet eens iets aan gedaan kan worden. Welk effect heeft dat op mensen?

Laten we nu eens proberen niet die controlerende mens te zijn, door te willen weten, maar ons leven hier en nu te leven zoals het bedoeld is. We onze energie beter kunnen geven aan een intentievol, liefdevol en respectvol leven. Aandacht hebben voor alles wat leeft. Als het moment van ascentie daar is, zijn we daar op die wijze ook vanzelf aan toe.

Of zoals Marjanne zegt: Only God knows...laten we dus ook maar niet proberen God te zijn?

Petra
HeiligHart
HeiligHart jan 6 '12
Hej BE,

dank voor het delen!

Ik vind het super logisch klinken, en wellicht verklaard dit ook extra de komst van de 10e straal?
Omdat we met de aarde dan in een bepaald gebied komen die een bepaalde kracht bezit?
Net zoals dat veel astronauten bij terugkeer erg spiritueel ingesteld zijn, doordat dit getriggerd is in de ruimte..

Er word ook verteld dat sommige misschien wel erdoorheen slapen (tekst)
zouden dit dan juist de wakker geworden mensen zijn of de andere?
Ik blijf in ieder geval mijn ding doen, maar het kan nooit kwaad om alvast batterijen voor de zaklamp, kaarsen en genoeg boodschapjes in huis te halen.
Voor just in case wink..

Haha is nl daarom bezig met een "vliegveld" om naar de ruimte te kunnen?
De plek weet ik niet precies, maar was Limburg of Zeeland.
HeiligHart
HeiligHart jan 6 '12
De boodschappen hoeven vast geen noodvoorraad zijn aangezien het over drie dagen gaat..
Dat is goed te overzien lijkt mij.
Ariel
Ariel jan 6 '12
Origineel bericht van: kim maria
Hej BE,

dank voor het delen!



Er word ook verteld dat sommige misschien wel erdoorheen slapen (tekst)
zouden dit dan juist de wakker geworden mensen zijn of de andere?



Toen ik dit las moest ik meteen aan een tekst in de bijbel denken.
Dit gaat ook over de nieuwe tijden die aanbreken.
En degenen die daar slapend genoemd worden zijn degene die zich niet op God richten maar alleen maar met hun aardse ding bezig zijn.
Ik denk niet dat de prinses deze tekst gelezen heeft dus voor mij een bewijs dat de bijbel voorspellingen heeft.
Sowieso heb ik dit altijd al gedacht ,maar dit is toc wel een bewijs.
Vooral het laatste boek Openbaringen gaat over de nieuwe wereld.
niels
niels jan 6 '12
hey BE ,

dank je wel voor het delen. Ook ik moet toegeven dat ik grotendeels het eens ben met deze lieve prinses. Maar ik blijf nog altijd bij mijn eigen versie van het verhaal. Ik denk nog steeds dat het verhaal van 2012 zal gebeuren maar op een manier die onopvallend maar toch effectief is. Kijk maar naar de economische crisis die bijna de hele wereld in zijn ban houdt. Zulke tragedies kunnen het hart openen voor het eeuwigdurende licht en kunnen we zo onze ellendige maatschappij omtoveren tot een paradijs van licht maar zolang haat, jaloezie en angst de scepter zwaaien dan zal niets zonder slag of stoot komen. We maken het onszelf te moeilijk door de boodschappen die ieder van ons krijgt te negeren en te luisteren naar onze eigen gevoelens van angst en pijn. Vrees het licht niet. Neem onze hand die ik jou uitreik en verdwijn in een zee van licht. (raar stukje maar op de een of andere manier moest ik het toch opschrijven).

Om eerlijk te zijn kijk ik uit naar die 3 dagen van duisternis. Volgens sommige overleveringen zou in die dagen aura's om ieder wezen zichtbaar worden kortom het zouden volgens mij 3 prachtige dagen worden. trouwens kaarslicht is ook super romantisch smile

Maar om eerlijk te zijn vind ik haar laatste boodschap de mooiste. namelijk dat als het zou blijken dat wat zij verkondigt niet gebeurt het toch nog altijd de moeite waard is om liefde en licht te verspreiden. Om eerlijk te zijn is dat het belangrijkste van het hele verhaal van 2012: Liefde en licht is het begin van alle vrede.

Heel veel liefs
Niels
Beschermengel
Beschermengel jan 7 '12


Dank voor jullie mooi wijze woorden,het filmpje is inmiddels geblokkeerd wegens auteursrechten ...jammer.

Ik kijk er ook naar uit en zal toch wel wat extra kaarsen (licht) en lucifers ( warmte) inslaan.
Beschermengel
Beschermengel jan 7 '12

Nou zeg Amor bedankt smile...ben benieuwd of hij nu wel blijft staan.
amor
amor jan 7 '12
Er staan er nog 3, dus we kunnen nog even voort smile
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki