Loading...
nl

Godinnen Orakelkaart legging door Sbabe

Sbabe
Sbabe jan 4 '12
Hallo Allemaal

Sinds een paar weken ben ik weer begonnen met het leggen van Kaarten Zowel Tarot als Orakelkaarten. Ik ben beginner dus moet nog van alles uitproberen laugh
Nu wil ik dus leggingen gaan doen met orakelkaarten. Dus diegene die het leuk vinden als ik legging voor ze doen met Godinnen Orakelkaarten. Laat het me maar weten!!!! Doe leggingen met 3 kaarten Verleden, Heden en Toekomst.

Liefs Sbabe
Delen:
Emuca
Emuca jan 4 '12
Ik bied me aan als vrijwilliger! smileBen benieuwd
Troplinake
Troplinake jan 4 '12
Sbabe

ook mij mag je als proef gebruiken, ik ben benieuwd :-)

Succes
Duifje
Duifje jan 5 '12
Haii,

Nou ......... ik bied mij ook aan als proefkonijn hoor.
Ik ben benieuwd.

Groet Duiffie
Sbabe
Sbabe jan 5 '12
Emuca Heb voor jou een legging gedaan. En deze 3 kaarten trok ik voor je.
Verleden) Godin Aine:(Heb vertrouwen en spring)Neem een risico, en laat het diepste verlangen van je hart je handelen bepalen.
Ben jij iemand die moeite heeft met risico's nemen!!! Want deze Godin wil je zeggen dat je Risico's moet nemen en laat je diepste verlangens van je hart je handelen bepalen. Heb vertrouwen in jezelf en ga ervoor. Dan zullen je dromen uitkomen.

Heden Godin Sulis (waterlichaam) Ga regelmatig naar een waterplek,rivier,meer of de zee en laadt je batterijen.
Maak een meditatieve wandeling aan het water. Breng een vakantie door aan Zee. Verhuis naar een ander huis, dichterbij het water.
Drink meer water of ga lekker zwemmen. Het zal je goed doen.

Toekomst Godin Aphrodite (Innerlijke godin) Wek de godin in je en dans, door zorg voor jezelf, en door je goddelijkheid op waarde te schatten.
Geniet van het vrouwzijn. Dans wat vaker. Wees ontvankelijk. Laat in je relaties je zachte kant meer aan bod komen. Verberg je vrouwelijkheid niet.

Ik hoop dat het wat duidelijk is voor je..

Liefs Sbabe
Sbabe
Sbabe jan 5 '12
Trophinake ik heb voor jou ook Godinnenkaarten gelegd.
En deze heb ik voor jouw getrokken.
Heden Godin Oonagh (Rustig aan) Het is niet nodig je te haasten of dingen te forceren. Alles gebeurd op de juiste tijd. Ben jij een druk type!!!. Maak wat meer tijd voor je relaties of projecten die belangrijk voor je zijn. Maar doe het met volledige toewijding. Maak je geen zorgen over je doel of je bestemming. Doe rustig aan!!!!

Heden Godin Ishtal (Grenzen) Houd je genoeg van jezelf om nee te zeggen als anderen jouw tijd en energie opeisen. Je geeft teveel van je jezelf dus word wat assertiever. Doe geen dingen uit schuldgevoel of verplichting. Dus durf eens Nee te zeggen.

Toekomst Godin Groene Tara (Begin te delegreren) Vraag anderen om
je te helpen in plaats van te proberen zelf te doen Dus wees geen supervrouw. Laat anderen jouw helpen en laat schuldgevoelens los.

Ik hoop ook voor jou dat het duidelijk is!!!!

Liefs Sbabe
wolfke
wolfke jan 5 '12
Hallo Shabe, ik zou het ook wel leuk vinden, zo'n godinnen orakelkaartlegging van u, probeer gerust maar eens uit op mij. Bedankt alvast.
Sbabe
Sbabe jan 5 '12
Duifje Voor jou heb ik deze 3 Kaarten gelegd

Verleden Godin Moeder Maria (Verwacht en Wonder) Heb vertrouwen dat je gebeden word gehoord en beantwoord. Houd hoop en geef het niet op voor jezelf nog voor anderen. Maak je een ander sterk, versterk je ook jezelf en de rest van de wereld. Laat je zorgelijke gedachten los. Blijf positief denken. Blijf bidden en houd je bezig met spirituele genezing.

Heden Godin Dana (Hogepriesteres) Je hebt Goddelijke kennis waarmee je anderen kunt helpen door jou spiritueel onderricht. Leid workshops. Schrijf een boek of artikel. Zoek iets om les te gaan geven.

Toekomst Godin Ostara (vruchtbaarheid) Het is nu de juiste tijd voor je om een nieuw project op te zetten, een nieuw idee te lanceren en een nieuwe voorwaarden te scheppen. Deze kaart geeft ook een evt Zwangerschap aan of een positieve ontwikkeling rond zwanger worden, voogdijschap of adoptie. Maar deze kaart kan ook staan voor een nieuwe plan of onderneming die tot succes kunnen leiden. Het is nu de juiste moment om deze veranderingen aan te brengen.

Ik hoop dat het wat voor je is.

Liefs Sbabe
Emuca
Emuca jan 5 '12
Origineel bericht van: Sbabe
Emuca Heb voor jou een legging gedaan. En deze 3 kaarten trok ik voor je.
Verleden) Godin Aine:(Heb vertrouwen en spring)Neem een risico, en laat het diepste verlangen van je hart je handelen bepalen.
Ben jij iemand die moeite heeft met risico's nemen!!! Want deze Godin wil je zeggen dat je Risico's moet nemen en laat je diepste verlangens van je hart je handelen bepalen. Heb vertrouwen in jezelf en ga ervoor. Dan zullen je dromen uitkomen.

Heden Godin Sulis (waterlichaam) Ga regelmatig naar een waterplek,rivier,meer of de zee en laadt je batterijen.
Maak een meditatieve wandeling aan het water. Breng een vakantie door aan Zee. Verhuis naar een ander huis, dichterbij het water.
Drink meer water of ga lekker zwemmen. Het zal je goed doen.

Toekomst Godin Aphrodite (Innerlijke godin) Wek de godin in je en dans, door zorg voor jezelf, en door je goddelijkheid op waarde te schatten.
Geniet van het vrouwzijn. Dans wat vaker. Wees ontvankelijk. Laat in je relaties je zachte kant meer aan bod komen. Verberg je vrouwelijkheid niet.

Ik hoop dat het wat duidelijk is voor je..

Liefs Sbabe


Grappig, onlangs ben ik terug verhuisd naar mijn moeder.. en nu woon ik weer heel dicht bij de rivier (mijn kamer kijkt er op uit) en ga ik weer vaker zwemmen met mijn zusje.

Het klopt wel dat ik moeite heb met risico's durven nemen.. maar daar werk ik aan..:)

Mooie legging!
Sbabe
Sbabe jan 5 '12
Hoi Emuca

Fijn om te lezen dat het wel zo'n beetje klopt!!!.

Liefs Sbabe

Wolfke ik ga vanavond nog wel even een legging voor je doen. Als de kids lekker op bed liggen grin
admin
admin jan 5 '12
hey Sbabe
Als je zin en tijd hebt
mag je ook voor mij een legging doen
Sbabe
Sbabe jan 5 '12
Hoi Wolfke hier jou Legging

Kaart Verleden
Guinevere (Ware Liefde)
De Romantische prikkels van je hart waren een stimulans voor het universum om een grote liefde te brengen.
Je Zielsmaatje is gekomen, of zal spoedig verschijnen
Er is een vernieuwde passie in een reeds bestaande relatie. Je bent misschien wel een romantisch iemand

Kaart Heden
Aeracura (Rijke Bloei) Je bent nog aan het begin dus heb geduld met jezelf en met je groeiproces, en geef niet op.
Geniet van het opdoen van nieuwe kennis en vaardigheden. Zorg goed voor je lichaam, met veel frisse lucht, zonlicht, water en gezonde voeding. Heb geduld, ga evt lekker in de natuur bezig. Gebruik aromatherapie. Blijf vertrouwen hebben.

Kaart Toekomst
Hathor (Ontvankelijkheid)
Sta jezelf toe te ontvangen.Daardoor zul je intuitie sterker te worden, krijg je meer energie en kun je anderen meer geven.
Laat schuldgevoelens krijgen los. Vraag evt hulp. Een evt genezingsproces is gaande. Zwanger worden en zijn, en geboorte komen voor in je leven. Dit kan ook gaan over het adopteren van een kind of voogdijschap.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs Sbabe

Sunflower ik zou kijken of ik vanavond en anders morgen kaarten voor je ga trekken.
wolfke
wolfke jan 5 '12
Ik heb geen relatie, maar ik geloof er wel in dat ik ergens een ware liefde mag tegenkomen, en voor mijn part hoeft deze niet lang meer op zich te wachten want ik voel me maar een half mens ook al moet ik alleen ook een geheel mens zijn uiteraard. Misschien ben ik te romantisch of dromerig om realistisch te zijn denk ik dan. Ik weet dat ik een andere richting moet uitgaan en wel ergens aan een begin sta van iets nieuws, alleen weet ik nog niet goed wat mijn doel is vooral qua job, ik heb zoveel interesses en hobby's; ik geniet zeker van nieuwe kennis en vaardigheden, ik voel me als een kind die altijd vanalles wil bijleren en over alles wil weten. Maar opgeven staat niet echt in mijn woordenboek, alleen soms de indruk dat ik teveel energie verspil door met teveel dingen tegelijk bezig te zijn, door niet te weten welke richting ik uit moet. Ik word moe van mijn eigen geen keuze kunnen maken, niet vinden wat ik zoek, door niet die talloze allemaal interessante dingen te willen opgeven. Ik merk ook wel dat de buitenlucht en bijvoorbeeld een bos me goed doet. Ik voel me wel vlug schuldig ook al heb ik de indruk dat ik niet weet waarom. Soms vraag ik me wel af door mijn gezondheid, hoe geboorte in mijn leven zal komen in de toekomst, dus ooit zelf zwanger kan worden. Maar ik ben nog single en zoekend naar zingeving in mijn leven, door mijn lichaam en straks mijn leeftijd, ah ja een mens moet het nemen zoals het komt hé. Ook al zeg ik soms dat ik misschien al een adoptieprocedure moet starten aangezien dit lang kan duren, ik zou er nooit aan beginnen zonder een papa voor het kind. Bedankt Shabe, ik heb er zeker iets aan. X
Cynthia
Cynthia jan 6 '12
Hoi Sbabe,

Zou je ook eens de kaartjes willen leggen voor mij?
Sbabe
Sbabe jan 7 '12
Hoi Sunflower

Heb voor jou vandaag 3 kaarten getrokken
Kaart 1 Verleden
Sige (stille tijd).
Neem wat tijd voor jezelf, in stilte, om tot rust te komen,te mediteren en na te denken
Laat je geest tot rust komen. Probeer nu geen besluiten te nemen. Laat je geest alleen maar rustig zijn. Je zult heel goed weten wanneer het tijd is om weer in actie te komen. RUST.
- Luister meer en praat minder
- Vermijd lawaai en harde geluiden
-Mediteer
- Ben je bewust dat je nu gevoeliger bent voor geluid.

Kaart 2 Heden
Coventina (Zuivering)
Het is tijd voor een reiningende ontgifting van je lichaam en je geest.
- Volg de leiding van je intuítie voor het veranderen van je levensstijl
Vermijd bewerkte voedingsmiddelen als suiker,witte bloem e.d
-Eet meer biologische voedingsmiddelen.
-Blijf positief denken en spreken
- Doe eens een vastenkuur of een ongiftingskuur.
Deze kaart kan ook een bevestiging zijn dat je een gezonde weg gaat, en dat alles goed gaat.

Kaart 3 Toekomst
Vesta (Thuis)
De situatie thuis word beter, ofwel door een verhuizing. ofwel door een gezonde verandering bij de bewonders
- Je verhuist naar een nieuwe woning
- Of je bent net verhuisd
- Er komt een nieuw iemand in je leven of er verdwijnt iemand
- ER is een groeiende romantiek en/of harmonie in huis
- Een kwestie met de buren word opgelost
- Richt je huis anders in
- Weet dat je huis beschermd wordt en veilig is.


Hoop dat het duidelijk is.
Sbabe
Sbabe jan 7 '12
Hoi Cynthia

Voor jou hier een kaartlegging

Kaart 1 Verleden
Coventina (Zuivering)
Het is tijd voor een reiningende ontgifting van je lichaam en geest.
- Volg de leiding van je intuítie voor het veranderen van je levenstijl
- Vermijd bewerkte voedingsmiddelen als suiker, witte bloem e.d
- Eet meer biologische producten.
- Blijf positief denken en spreken
- Doe eens een vastenkuur of een ontgiftingskuur
Misschien ben je op dit moment een gezonde weg ingegaan, maar alles gaat goed.

Kaart 2 Heden
Vesta (thuis)
De situatie thuis wordt beter, ofwel door een verhuizing, ofwel door een gezonde verandering bij de bewoners.
_- Je verhuist naar een nieuwe woning
- Of je bent net verhuisd
- Er komt een nieuw iemand in je leven of er verdwijnt iemand
- ER is een groeiende romantiek en/of harmonie in huis
- Een kwestie met de buren word opgelost
- Richt je huis anders in
- Weet dat je huis beschermd wordt en veilig is.

Kaart 3 Toekomst
Athena (Innerlijke wijsheid)
Je weet wat je te doen hebt. Vertrouw op je innerlijke wijsheid, en ga zonder uitstel tot de juiste actie over.
- Stel dingen niet langer uit
- Geef power niet langer weg aan anderen
- Vertrouw op je zuiver gevoelsmatige reactie
- Bekritiseer jezelf niet achteraf
- Schenk aandacht aan telkens terugkomende ideeën, en doe daar iets mee.

Ik hoop dat je er wat mee kunt
Ik hoor het graag
Sbabe
Sbabe jan 7 '12
Origineel bericht van: wolfke
Ik heb geen relatie, maar ik geloof er wel in dat ik ergens een ware liefde mag tegenkomen, en voor mijn part hoeft deze niet lang meer op zich te wachten want ik voel me maar een half mens ook al moet ik alleen ook een geheel mens zijn uiteraard. Misschien ben ik te romantisch of dromerig om realistisch te zijn denk ik dan. Ik weet dat ik een andere richting moet uitgaan en wel ergens aan een begin sta van iets nieuws, alleen weet ik nog niet goed wat mijn doel is vooral qua job, ik heb zoveel interesses en hobby's; ik geniet zeker van nieuwe kennis en vaardigheden, ik voel me als een kind die altijd vanalles wil bijleren en over alles wil weten. Maar opgeven staat niet echt in mijn woordenboek, alleen soms de indruk dat ik teveel energie verspil door met teveel dingen tegelijk bezig te zijn, door niet te weten welke richting ik uit moet. Ik word moe van mijn eigen geen keuze kunnen maken, niet vinden wat ik zoek, door niet die talloze allemaal interessante dingen te willen opgeven. Ik merk ook wel dat de buitenlucht en bijvoorbeeld een bos me goed doet. Ik voel me wel vlug schuldig ook al heb ik de indruk dat ik niet weet waarom. Soms vraag ik me wel af door mijn gezondheid, hoe geboorte in mijn leven zal komen in de toekomst, dus ooit zelf zwanger kan worden. Maar ik ben nog single en zoekend naar zingeving in mijn leven, door mijn lichaam en straks mijn leeftijd, ah ja een mens moet het nemen zoals het komt hé. Ook al zeg ik soms dat ik misschien al een adoptieprocedure moet starten aangezien dit lang kan duren, ik zou er nooit aan beginnen zonder een papa voor het kind. Bedankt Shabe, ik heb er zeker iets aan. X


Wolfke fijn dat je er iets mee kunt

Liefs Sbabe
admin
admin jan 7 '12
kan er niks mee.
Gezond eten/leven kan tegen vrijwel iedereen wel gezegd worden.
Verhuizen zit er niet in.
Ik had gehoopt op meer een persoonlijke boodschap maar dit lijkt wel kaarten trekken en tekst overschrijven.

succes ermee fijn dat anderen er wel iets aan hebben.
Cynthia
Cynthia jan 8 '12
Hallo Sbabe,

Bedankt voor de legging, maar helaas ben ik het ook eens met Sunflower. Ik kan er niet zoveel mee. Ben niet verhuisd, ga ook niet verhuizen en eet al biologisch en gezond. Toch nog bedankt voor de moeite.

Groet Cynthia
Sbabe
Sbabe jan 8 '12
Jammer sunflower dat je er zo overdenkt. Je had allereerst eerst eens goed moeten lezen. Ik ben een beginnende legger en moet ook dingen leren. Ben heel duidelijk daarin geweest. En ik leg wat ik leg. En daarbij hoe kan ik nou kaarten voor iemand leggen die ik alleen als nickname ken. Jammer dat je zo over me denkt. Soms moet je wat dieper gaan denken en niet alleen het letterlijke. Ik doe de moeite en ik neem de tijd om voor je te leggen en dan krijg ik dit zo te lezen
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki