Loading...
nl

Godinnen Orakelkaart legging door Sbabe

Sbabe
Sbabe jan 4 '12
Hallo Allemaal

Sinds een paar weken ben ik weer begonnen met het leggen van Kaarten Zowel Tarot als Orakelkaarten. Ik ben beginner dus moet nog van alles uitproberen laugh
Nu wil ik dus leggingen gaan doen met orakelkaarten. Dus diegene die het leuk vinden als ik legging voor ze doen met Godinnen Orakelkaarten. Laat het me maar weten!!!! Doe leggingen met 3 kaarten Verleden, Heden en Toekomst.

Liefs Sbabe
Delen:
Emuca
Emuca jan 4 '12
Ik bied me aan als vrijwilliger! smileBen benieuwd
Troplinake
Troplinake jan 4 '12
Sbabe

ook mij mag je als proef gebruiken, ik ben benieuwd :-)

Succes
Duifje
Duifje jan 5 '12
Haii,

Nou ......... ik bied mij ook aan als proefkonijn hoor.
Ik ben benieuwd.

Groet Duiffie
Sbabe
Sbabe jan 5 '12
Emuca Heb voor jou een legging gedaan. En deze 3 kaarten trok ik voor je.
Verleden) Godin Aine:(Heb vertrouwen en spring)Neem een risico, en laat het diepste verlangen van je hart je handelen bepalen.
Ben jij iemand die moeite heeft met risico's nemen!!! Want deze Godin wil je zeggen dat je Risico's moet nemen en laat je diepste verlangens van je hart je handelen bepalen. Heb vertrouwen in jezelf en ga ervoor. Dan zullen je dromen uitkomen.

Heden Godin Sulis (waterlichaam) Ga regelmatig naar een waterplek,rivier,meer of de zee en laadt je batterijen.
Maak een meditatieve wandeling aan het water. Breng een vakantie door aan Zee. Verhuis naar een ander huis, dichterbij het water.
Drink meer water of ga lekker zwemmen. Het zal je goed doen.

Toekomst Godin Aphrodite (Innerlijke godin) Wek de godin in je en dans, door zorg voor jezelf, en door je goddelijkheid op waarde te schatten.
Geniet van het vrouwzijn. Dans wat vaker. Wees ontvankelijk. Laat in je relaties je zachte kant meer aan bod komen. Verberg je vrouwelijkheid niet.

Ik hoop dat het wat duidelijk is voor je..

Liefs Sbabe
Sbabe
Sbabe jan 5 '12
Trophinake ik heb voor jou ook Godinnenkaarten gelegd.