Loading...
nl

Automatische schrijven

Troplinake
Troplinake jan 3 '12
hey hey

hier ben ik weer, ik heb net voor het eerst proberen automatische schrijven en ik weet niet wat ik moet denken...
ik had via andere sites gezien dat ik drie puntjes kon zetten bovenlinks bovenmidden en boven rechts en dan een puntje onder op het blad voor als mijn punt.
Bovenlinks was via die site : engelen, gidsen , heilige , en meesters.
Bovenrechts : zielen, overledenen of ziel van jezelf in ander leven.

Ik kwam uit op een gids van me maar heb er mijn twijfels over :-) ik had verwacht dat mijn pen niet ging bewegen en toen hij bewoog dacht ik , dit zal ik zelf wel doen :-)
als ik aan neem wie het was zou het een gids van me zijn met naam Nettie, grappige is als kleuter had ik een denkbeeldig vriendinnetje nettie dus misschien zag ik haar als kind.
Nettie was ook de koos naam van mijn oma haar moeder maar die heb ik nooit gekend en mijn moeder zelfs niet dus zou niet weten of zij het is.

Wat denken jullie ik vond het zo vreemd en twijfel een beetje of dit echt is smileik geloof hier wel in maar dat dit zo snel ging lukken had ik niet verwacht of was het meer mijn eigen gedachten? Pff ik weet het niet hoor :-)

Alvast bedankt, ben benieuwd wat jullie vinden...
Groetjes
Troplinake :-)
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 4 '12
Weet je toevallig nog welke site het was waar je deze info vond?

Zelf vind ik het interresant om zulke dingen te lezen...
Een meisje die ik ken, in rl die wil het ook gaan doen, ze vertelde me dat je dan in (half)trance zou gaan, en vervolgens wordt je door je gids of een geest begeleid om te gaan schrijven wink
groetjes moonflowertje
Troplinake
Troplinake jan 4 '12
http://www.youtube.com/watch?v=P5Pu8wpiuSs

Dit was de link Moonflowertje :-)
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 5 '12
oke...
Bedankt laugh

groetjes smile
amor
amor jan 20 '12
ik kwam twee keer net rechts naast het linker puntje uit, wat zou dat betekenen tongue

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki