Loading...
nl

Waarom slaat die oude klok?

Anne
Anne jul 24 '06
Hallo..iedereen.

Ik heb laatst wat raars meegemaakt.
Rond 7uur sochtends liep ik de trap af naar beneden om naar me werk te gaan.
Maar halverwege de trap schrok ik me dood.
Ik heb een oude klok in de woonkamer staan die meer dan 100 jaar oud is en die al jaren niet meer opgewonden is geweest.
Maar ik weet goed hoe het geluid klinkt echt heel hard..Boeeem Boeem.
Dus ik stond op de trap..en toen hoorde ik de klok gaan iets van 5keer..maar ik schrok me echt dood want hij doet het niet meer.
Ik snap daarom ook niet waarom dit kan gebeuren...Heeft iemand misschien een idee? hoe dit kan?

Groetjess..aNNe
Delen:
LPChip
LPChip jul 24 '06
Hoi Anne,

Welkom op het levensforum.

Er zijn 2 voor de hand liggende oorzaken.

1. Je zou het gedroomd kunnen hebben, maar dat kan alleen als je de afgelopen dagen bezig bent geweest met iets wat met de klok te maken heeft.

2. Een geest heeft de klok laten luiden en wil je iets duidelijk maken.

Het is misschien handig om na te gaan of jij de enige bent geweest die dit meegemaakt heeft. Het kan namelijk zijn dat de klok niet echt heeft geluidt, maar dat jij het geluid op andere wijze hebt gehoord.

(Er is een topic over dingen ruiken, dus waarom niet dingen horen die er niet zijn? en dan bedoel ik niet dat je gek bent, maar dat je bovennatuurlijke geluiden zou kunnen horen)
Anne
Anne jul 24 '06
Jaa..niemand heeft verder die klok gehoord omdat iedereen nog zo vroeg lag te slapen..
Ik vraag me ook af watvoor geluid het anders kan geweest zijn want sochtends vroeg is het zo stil dat er haast geen geluiden zijn.
Ik weet ook hoe die klok klinkt echt zo zwaar geluid dus vraag me dan echt af wat het moet zijn geweest anders.
LPChip
LPChip jul 25 '06
Inderdaad. De vraag blijft nog steeds of het geluid daar echt was, of je het empathisch hebt opgevangen. Zo'n hard geluid zou de andere familie leden toch wakker hebben gemaakt, zou je zeggen?
Anne
Anne jul 25 '06
Ja..ik weet het ook niet het is niet zo als die klok gaat dat je het boven kan horen.
Maarjaa in ieder geval vond het vaag en er gebeuren nog wel meer vagen dingen..ik hoor als ik aan het werk ben heel vaak ergens me naam roepen maar me collegas roepen me dan niet..dat gebeurt ook regelmatig..en laatst was ik tv aan het kijken en toen stond hij ineens op een andere zender.
Dusja ik weet het ook niet..
LPChip
LPChip jul 25 '06
Duidelijk een geest die contact wil.

Als je het niet wil kun je na dat moment altijd vragen of de geest weg wil gaan.
Anne
Anne jul 25 '06
mmm..dus je denkt dat een geest contact met me wil.
Soms heb ik het gevoel dat het me zus is. Ik had namelijk een zus moeten hebben maar zei heeft helaas maar 1 uurtje geleefd.
Ik weet niet of ik contact wil..als ik dat zou willen hoe zou ik dan het beste kunne doen? En is het niet gevaarlijk.

Groetjes aNNe
LPChip
LPChip jul 26 '06
Als je instinctief weet dat het je zusje is, dan is het je zusje. Het kan goed zijn dat ze inmiddels spiritueel gegroeid is en jullie wil laten weten dat ze er voor jullie is.

Hoe je precies met haar contact kan maken weet ik niet. Je kan het proberen via een medium, wat zowiezo veiliger is dan dat je zelf probeert met haar te communiseren. Wat er nu gebeurd is niet zo gevaarlijk. Ga geen glaasje draaien enzo als je niet weet hoe dat moet. Daarmee zul je namelijk geen contact leggen met haar, maar met andere geesten waar je misschien niet klaar voor bent. Misschien dat iemand anders hier nog een advies kan geven. :)

In ieder geval succes.
Anne
Anne jul 26 '06
Ja in ieder geval bedankt LPChip :D
LPChip
LPChip jul 26 '06
Graag gedaan :)
eefje
eefje jul 26 '06
ik hoor ook al een tijdje geluiden bij mij in huis
ik ben de enige die ze hoort

heb vandaag weer contact gehad met een medium en die zei ook dat het een entiteit is
ik weet zelf niet wie maar we waren even aan het denken en het kan de vorige bewoner zijn die hier nog aanwezig is
ze komt maandag bij me langs om te kijken of er iemand is en wat die persoon wil
of het alleen contact is ok ook iets wil vertellen een boodschap dus
ik hoor vaak de zelfde geluiden
alsof er iets valt op me slaapkamer elke keer op het zelfde punt en in me keuken alsof er een kastje dicht gaat
niet zo hard maar wel dat laatst klikje zeg maar

ik zou idd ook een medium inschakelen en bij jou thuis afspreken als er iemand is dan komtdat medium er wel achter hoe of wat

suc 6

liefs eefje
Anne
Anne jul 26 '06
Hoi Eefje

In ieder geval lief van je dat je reageert.

Ja het is inderdaad raar om geluiden te horen en verder andere familieleden niks horen.

Ik hoop dat het medium je goed verder kan helpen en dat je wat te weten komt wat het is..Hou me op de hoogte als je wilt. :D

Of ik zelf een medium ga inschakelen weet ik nog niet ik hou het in me achterhoofd kijk nog even verder wat ik zelf kan doen.

Groetjes aNNe
eefje
eefje jul 27 '06
hoi anne

dan hoor ik het wel mocht je intresse hebben

en ja is goed ik laat je weten hoe en wat er gezegd word

liefs eefje
Charlie
Charlie jul 27 '06
tis mss iets heel kleins maar ik heb ook zoiets meegemaakt. ik lag in bed met mn ogen dicht, maar was nog wel wakker. ik hoorde ineens heel duidelijk een koekoeksklok afgaan die ik herkende als de koekoeksklok die bij mijn opa en oma in huis hangt. die klok doet het al jaren niet meer. ik hoorde dat en toen ik mn ogen open deed (van schrik of zo) was het ook gelijk weg. dat was een paar nachten geleden en had er niet echt veel over nagedacht. maar nu zag ik jullie dingen hier staan. dus ja. groetjes carolyn
juppie
juppie jul 28 '06
hey

mn ouders hebben ook zo'n klok gehad!!
die klok deed het niet en hing er eigenlijk alleesn maar omdat het een erfstuk was.

als er dan iets stond te gebeuren, er werd iemand ziek ofzo.
dan ging de klok weer lopen of zelfs slaan!!

meestal wou de kaars bij de deur dan ook niet aan gingen de bloemetjes op de kast dood en hield de goudvis ermee op.
eefje
eefje jul 28 '06
in me ouderlijk huis hadden wij ook een koekoeksklok
en die sloeg 13 keer in plaats van 12 keer
me vader en me broer hoorde het beide en keken elkaar tegelijk aan van huhh dat kan toch niet

was ook een rare ervaring
maar er gebeurde wel meerdere dingen in dat huis waar we niet achter kwamen wat of wie het was

kus eefje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki