Loading...
nl

2 engelen nemen een kindje mee

Morgana
Morgana jan 2 '12
Ook ik wil graag een wonderlijk filmpje aan jullie laten zien.

Deze video werd gestuurd door ene pastor Igor Shvedov.
En hij is gemaakt door amateurs en ze hoorde nadien pas ,dat op het moment ze dit waren aan het filmen waren er een kindje was gestorven in een een van de apartementen daar!

Zelf krijg ik steeds kippenvel als ik dit filmpje bekijk..zo sereen en mooi maar zijn het engelen???Ik wil het graag geloven.. oordeel zelf....

http://www.youtube.com/watch?v=l-XX0u4mnUg&feature=player_embedded
Delen:
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 2 '12
jammer dat het beeld zo slecht is, anders zou ik het gemakkelijker geloven (hierna kwam een filmpje over een overleden japans iemand die uit zijn overleden lijf stapte, waarbij je kan zien dat het 2 opnames over elkaar zijn)
Ariel
Ariel jan 2 '12
Jammer inderdaad van het beeld.
Zeker dat de persoom de engelen niet goed volgt.
Maar goed het is wel iets wat echt gebeurd allen wordt het meestal niet op film gezet wink
Morgana
Morgana jan 2 '12
denk je dat het gemanipuleerd is IGJER?
Vond het anders wel mooi... ach ja.. zo zie je maar weer
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 3 '12
Ik weet niet of het gemanipuleerd is, maar wel dat het zeer slechte kwaliteit is, en om dan iets maar zomaar erbij aan te nemen, dat doe ik niet.
Ik weet uit eigen ervaring wel dat engelen je helpen als je overgaat naat het hiernamaals. Dus ik zal niet zeggen dat het niet zo is, maar de kwaliteit val ik erg over, waarbij het dus ook mogelijk bewerkt zou kunnen zijn.
Ariel
Ariel jan 3 '12
Wat mijn ervaring is als er een overledene bij mij om hulp vraagt en het bij mij duidelijk is dat de persoon niet weet waar heen te gaan ik dan de engelen vraag te helpen en ze komen dan altijd met z'n 2en en nemen op precies eender manier als op de film de persoon mee.
Dus misschien helpt dat bij je overwegingen Ikgeefjeeenroos

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki