hoezo, mamma zal snel bij jullie zijn.? ik kan me voorstellen dat je het erg moeilijk hebt op het moment. en ik kan me ook heel goed voorstellen hoe pijnlijk het is om zwangere vrouwen en kleine kindjes te zien. helemaal als ze ongeveer net zo oud zijn als die van jou nou zouden zijn.bij mij ging het verkeerd met 7 en 8 weken. het is ook best een lastige situatie dat je verloofde zich heeft laten helpen. en ik kan me voorstellen, dat je graag kinderen met hem zou hebben, helemaal van jullie twee. maar wees blij dat hij er wel twee heeft, waar je je toch een beetje moeder over kunt voelen. ze zijn dan wel niet van jullie, maar toch een deel van degene waar je van houdt.
ik ben ontzettend dankbaar dat ik nu mijn dochtertje heb, al zou het op het laatst nog mis gaan en was ze er niet meer geweest als de verloskundige niet snel doorgepakt had.
geniet van de dingen die je wel hebt. en praat over je verdriet. ik hoop dat je de kracht vind om hier boven op te komen. en mocht er wat zijn. vertel het dan. praten lucht vaak op.
heel veel liefs maureen.