Loading...
nl

Mijn meisje

Charlie
Charlie nov 28 '06
Meisje,

Ik weet nog hoe het was,
augurken met slagroom: jij zat in mijn buik.
Ik weet nog hoe blij ik was.

Maar niets mocht baatten,
te snel was je weg.

Mocht ik je geen leven geven??
Ik hoop echt dat je gelukkig bent op de plek boven ons,
samen met je broertje.

Pappa en mamma houden van je.
Je blijft altijd in ons hart.

Rust zacht, lieve Charlotte.

Jou pappa en mamma.
Delen:
mause
mause nov 28 '06
mooi geschreven, ik hoop dat je het verlies van je kleintjes een plaats kunt geven. en ik hoop dat in de toekomst je kinderwens toch nog uit mag komen. hou hoop. en veel sterkte.

misschien dat ik te veel vraag hoor, mar wil je vertellen hou ver je was? ik heb zelf ook 2 miskramen gehad in een vrij vroeg stadium. vandaar. ik las dat het bij jou ook 2 miskramen waren geweest.

nou hoor het wel. mocht je er iets over kwijt willen.

nogmaals veel sterkte.
Charlie
Charlie nov 29 '06
Jean-Pierre was 7 weken en Charlotte ongeveer 2 weken.
Charlie
Charlie dec 4 '06
Ik denk voorlopig niet dat een zwangerschap er voor mij inzit. Mijn partner (lees verloofde) is voor mijn tijd geholpen, omdat hij er al twee heeft rondlopen. Schatten van kinderen, ik zie ze ook wel een beetje als de mijne. Maar ja, dat is niet zo. En als we dan met ons vieren naar een feestje of iets gaan en ik zie al die kleine hummeltjes en al die dikke buiken, dan heb ik het toch wel even heel moeilijk, hoor.
Charlie
Charlie dec 4 '06
Mamma zal snel bij jullie zijn.
mause
mause dec 4 '06
hoezo, mamma zal snel bij jullie zijn.? ik kan me voorstellen dat je het erg moeilijk hebt op het moment. en ik kan me ook heel goed voorstellen hoe pijnlijk het is om zwangere vrouwen en kleine kindjes te zien. helemaal als ze ongeveer net zo oud zijn als die van jou nou zouden zijn.bij mij ging het verkeerd met 7 en 8 weken. het is ook best een lastige situatie dat je verloofde zich heeft laten helpen. en ik kan me voorstellen, dat je graag kinderen met hem zou hebben, helemaal van jullie twee. maar wees blij dat hij er wel twee heeft, waar je je toch een beetje moeder over kunt voelen. ze zijn dan wel niet van jullie, maar toch een deel van degene waar je van houdt.

ik ben ontzettend dankbaar dat ik nu mijn dochtertje heb, al zou het op het laatst nog mis gaan en was ze er niet meer geweest als de verloskundige niet snel doorgepakt had.

geniet van de dingen die je wel hebt. en praat over je verdriet. ik hoop dat je de kracht vind om hier boven op te komen. en mocht er wat zijn. vertel het dan. praten lucht vaak op.

heel veel liefs maureen.
Charlie
Charlie dec 4 '06
Ik mis mijn kinderen. Wat valt daar over te vertellen? Alleen dat het mijn eigen schuld was dat ze er niet zijn. Maar ze kunnen niet bij mij zijn, maar ik wel bij hen.
LPChip
LPChip dec 4 '06
Maar je bent toch geen gekke dingen van plan he?
Charlie
Charlie dec 4 '06
hoe bedoel je gek??
LPChip
LPChip dec 4 '06
 Quote:
Origineel van carolyn:
hoe bedoel je gek??
Je komt een beetje over alsof je van plan bent er een eind aan te maken, dus begin ik me een beetje zorgen te maken.
Ayasha
Ayasha dec 4 '06
weet je...Er zijn andere manieren om mensen te laten weten dat het pijn doet vanbinnen carolyn :)Manieren waarmee je veel duidelijker bent en ook daadwerkelijk door geholpen kan worden.
Thomas A
Thomas A dec 4 '06
Wat is er mis met de manier van Carolyn?

Tis wel recht uit haar hart namelijk en daar zit de rede dus niet meer tussen.

Thomas
Charlie
Charlie dec 6 '06
Ja LPChip, die plannen zijn er ook wel, en inderdaad, Thomas, die komen recht uit mijn kapotte hart. En nu mijn relatie een beetje op de klippen loopt, al helemaal.
Thomas A
Thomas A dec 6 '06
maak jezelf (en anderen) niet wijs dat jouw hart kapot is Carolyn. Het is ook aan jou de juiste mensen "aan te raken". identificeer je niet met leed, je hebt nog tijd genoeg.
lees mijn "aarden" verhaal eens volgens mij heb ik het ook hier op het forum gezet en anders doe ik dat vandaag nog.

liefs

Thomas
Charlie
Charlie dec 6 '06
Okee, maar ik weet wel dat er van binnen teveel kapot is gemaakt bij mij.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '06
Dat betekend niet dat het ongeneesbaar is. Ik begrijp hoe moeilijk het is, maar denk je eens in hoe sterk je zal zijn als je hieruit bent! Weet je wat ik denk. Jij hebt in die 19 jaar nog nooit de tijd gehad om echt te huilen. Alles op te kroppen en maar doorgaan. Vind je het dan niet gek dat het een keertje teveel is gewoon?
Thomas A
Thomas A dec 6 '06
Weet je Carolyn, je zou denken dat er bij jou veel kapot is gemaakt van binnen. Nee je zou dat niet maar je denkt het gewoon ook. Maar probeer ook te zien welke gekwetste zielen jij op je pad van jongs af aan tegenkwam en wat zij en jij zouden mogen en kunnen helen in inzicht en begrip. Daarom licht er voor mensen als jij (en ik en velen) hier een sleutel. Wij worden innerlijk vrije en heel sterke medemensen door ons los te maken van de ogen van de maatschappij en zelf te kijken wat het leven inhoud en betekent. Dit geeft ons iets extra's wat kant klaar en warm opgevangen kindertjes nooit ontvangen en wezenlijk onze volgers worden zodra zij het moeilijk krijgen. En geloof me meid, iedereen komt een keer aan de beurt wat levensbeproevingen betreft. Daarom ook voor jou Carolyn, laat die types die aan je zuigen en omlaag halen vallen en raak ze niet meer aan, oordeel niet meer over ze, maar reik hen jouw hand zodra ze om jouw inzichten vragen. Die tijd gaat een keer komen; jij hebt dat in je.

Thomas
mause
mause dec 6 '06
lieve carolyn,

je schrijft dat je je kinderen mist, en dat het je eigen schuld is dat ze er niet meer zijn. als je al iets van me aan wil nemen, neem dan alstjeblieft aan dat dat niet je schuld is. ik weet zelf uit ervaring dat het echt zeer kan doen om een miskraam te krijgen, maar ik weet ook, dat wat je ook doet, dat als het eenmaal goed is ingenesteld het blijft zitten. dus geef jezelf er alstjeblieft niet de schuld van.
Charlie
Charlie dec 7 '06
Het is wel degelijk mijn schuld, want bij allebei mijn schatjes was ik knetter verslaafd. Als ik op tijd was gestopt, was ik nu moeder geweest en ik weet voor mezelf dat ik een hele goede moeder zou zijn (en ga worden!!).
hellentjuhh
hellentjuhh dec 7 '06
Lieve carolyn

Ik snap wat je bedoelt ...Ook heb ik mijn enige kans(denk ik)op moeten geven op een kindje ..
Ik raakte op mijn 15e zwanger en ik moest het weg laten halen ..nu voelt het alsof ik mijn enige kind zelf heb laten vermoorden..
Ook al weet ik dat in mijn achterhooft dit het beste was ..
Mijn verhaal ken je denk ik een beetje ..
Nu willen wij graag naar 6 jaar ziekenhuis in en uit ,iedere maand een stuk of 4 keer permaand ..behandelingen in en uit een kindje ..
Tlijkt ook alsof ik gestraft word ,al weet ik wel een beetje beter ...

Geloof me ik denk ook wel is ik maak er een eind aan ...maar mijn einde is ergens als ik een jaar of 80 ben ofzoow ..dat heb ik nu wel geleert ...

geef niet op ...je heb engeltjes in de hemel die jou je hele leven bijstaan ...

liefs hellen
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki