Ik had ook iets over de bachbloesem voor dieren...
Heeft iemand hier ervaring mee?
ik had nog een site gevonden tijdens mijn zoektocht op internet
http://www.vuurwerkangst.info/?gclid=CPOtw9bAqa0CFQMn3godRlI9mw
@Kim Maria, Ik heb voor de 2 de keer, een jong katertje uit een noodsituatie gered, zegmaar...
De vorige was ietsjes ouder maar al met 6 weken hier, die hebben ze afgelopen zomer aangereden
Maar die was erg bang!
De kat die we er nu bij hebben genomen, is eigenlijk pas met 12 weken bij de moeder weggehaald, omdat het bleef drinken bij de moeder, tot bloedens aan toe!
daarbij heeft het eigenlijk geen aandacht gehad, van een mens...
1x per dag een bakje voer, en water...
Het arme beestje is nu al een maandje bij ons, en als ik hem op schoot neem, zit ie helemaal verkrampt van angst!
Toch als ie wil spelen, of iets lekkers wil gaat ie om mijn benen heen koppies geven, keihard spinnen...
Echt zijn manier om aandacht te krijgen...
Ik heb daarbij een kater van 5 (Minky)... waar die godzijdank na 2 weken vollop mee aan het spelen is...
Minky moest eerst niets van hem weten, wat ik ook heel goed kan begrijpen... de dood, van het vorige katertje (Kruimeltje) is nog niet verwerkt... bij mij ook nog niet helemaal...
Toch heb ik het voor elkaar gekregen dat hij verdraagzaam is, tegenover Snorro ( zo heet de kleine
)
Nadat Kruimeltje verongelukte merkte ik pas dat hij alles na- aapte van Minky!
Nu merk ik al dat de kleine Snorro, Minky wel stoer vindt! En hem ook nadoet!
Gelukkig geeft Minky nergens om...
Dus ik hoop dat hij dit gedrag ook na gaat doen!
(het eerste jaar dat we Minky hadden, was hij de hele nacht weg!
Ik was toen een klein beetje in paniek... want dit was niets voor hem!
Toch kwam hij om 08:00uur binnenlopen alsof er niets aan de hand was
Er viel een enorme last van me af, en besefde op dat ogenblik dat Minky niet in 7 sloten tegelijk loopt!
Groetjes moonflowertje