Loading...
nl

voorspellende droom

Morgana
Morgana dec 29 '11
IK heb dus sinds mijn moeders dood haar voorspellende dromen die echter soms cryptisch kunnen zijn. Wil jullie deze echter wel vertellen al is hij wel al van vorig jaar. mijn dochter was gezakt in februari voor haar rijbewijs en ze was daar zeer verdrietig over. Die nacht droomde ik dat mijn moeder aan mijn bed stond en zei dat ik tegen mn dochter moest zeggen dat ze niet verdrietig moest zijn maar dat ze zou slagen op een donkere dag.
Nou, haar volgende examen was op 4 mei en toen ik die ochtend opstond en naar buiten keek scheen er een stralende zon. Dus ik dacht.. dat word weer niks. Later belde ze mij dat ze geslaagd was waarop ik antwoorde dat mijn droom dus niet klopte (ik had haar niets verteld). Op haar vraag waar ik het over had vertelde ik haar over mijn droom waarop ze zei.. mama, het is vandaag 4 mei.. dodenherdenking.. een donkere dag.

Dit soort dromen heb ik dus.. soms is er geen touw aan vast te knopen maar op het moment zelf vallen de stukjes als een puzzel in elkaar
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 30 '11
Gelukkig heb je een dochter die het op zo'n moment wel snapt wink

En alle dromen zijn symbolisch en cryptisch toch?

Zo had ik een voorspellende droom over mijn kat (Shanky, die toen nog leefde)
Ik droomde dat zijn pootje was gebroken, die avond toen ik met mijn metaaldetector op een veldje achter ons huis aan het zoeken was, lag Shanky lekker in het zonnetje, op mijn sport-tas...
Ik praat altijd tegen mijn katten smile
dus vertelde hem dat ik over hem gedroomd had... dat zijn pootje was gebroken...
Hij kneep zijn ogen zachtjes dicht, alsof hij zeggen wou: Het is wel goed...
3 dagen daarna, werd hij door een auto aangereden, en was op slag dood!
Ineens snapte ik de droom die ik had gehad...
Pootje is tast/aanraken/contact
gebroken staat voor zich...
het contact zou breken!
Ik heb zijn geestje nog 1 keertje mogen zien...
heel snel glipte hij langs me heen, toen ik het eten binnen bracht...
ik stond verbijsterd in de deuropening, en vroeg aan mijn vriend: zag je dat?
nee hij zag niets smirk
Ik had eigenlijk nog nooit zo'n duidelijk geestje gezien...
Dus ging er weer een logische verklaring voor zoeken, zoals gewoonlijk!
Het zit gewoon op mijn netvlies...
Mijn gids kwam meteen in opstand, ... Cindy, waarom accepteer je het niet gewoon zoals het is?
Het was Shanky! dat is de logische verklaring voor deze waarneming...
tongue

groetjes moonflowertje
Ariel
Ariel dec 30 '11
Ja en soms is een droom haast letterlijk te nemen zoals ik had.
Ik droomde dat mijn werkgever me wilde ontslaan....alweer!
In september had hij een ontslag procedure in gang gezet om te bezuinigen en ik was 1 van de slachtoffers.
Hij vond het heel erg ,maar kon niet anders was de mededeling.
Uiteindelijk heb ik afgelopen november de zaak gewonnen hij had teveel fouten in de zaak gemaakt.
Eerlijk gezegd had mijn gids me dit allemaal al verteld aan het begin van het jaar ,maar goed als het zover is........
Nu droomde ik woensdag op donderdag nacht dat hij vertelde dat hij me toch weer wilde proberen te onstlaan.
Ik werd boos op hem:"probeer je het alweer? Nu zal ik niks van je bedrijf overlaten! Hoe durf je me voor de 2e keer te proberen te ontslaan...."Ik was heel boos in die droom.
En ik weet trouwens dingen over het bedrijf waarbij ik zeker weet dat het hele bedrijf aan de grond komt.
Donderdag(gister dus) kregen 2 collega's te horen dat voor hen de ontslag procedure ingezet wordt vanwege dezelfde reden als bij mij toen.
Als ik het zo overzie heeft hij er nu beter over na gedacht ,maar goed ik heb de accountend papieren nog niet gezien en toen stonden daar ook enorme fouten in.

Dus een voorspellende droom kan ook heel duidelijk zijn.
Morgana
Morgana dec 30 '11
Echt duidelijk zijn de mijne niet. Alleen de droom die ik had vlak voor mijn eerste man overleed wel. Maar niet op het moment zelf. Ik droomde dat hij afscheid van mij kwam nemen en zweefde zo een beetje voor me heen. Toen ik hem riep en naar hem toe wilde lopen leek het wel of hij weg werd gezogen en hoe harder ik riep en rende hoe harder hij weg zweefde. Het was naar een soort licht. Een paar weken later benam hij zich zelf het leven. Ik denk dat hij die bewuste nacht afscheid is komen nemen.
Vlak daarna had ik nog een droom. Ik stond voor de klerenkast mijn kleren uit te zoeken voor de rozenkrans (dat is de avond voor de begrafenis,maar wij hebben geen rozenkrans gedaan). Opeens stond hij achter mij. Ik voelde een ijskoude wind over me heen komen en heb dus in mijn slaap heel hard zijn naam geroepen maar ook echt die wind gevoeld. Ik denk dat hij me iets duidelijk wilde maken. Het feit was nml dat hij gecremeerd is maar zonder een echte mis. Er gebeurde in de weken na zijn dood rare dingen in huis zoals kloppen op deuren, mijn honden werden helemaal gek en mijn zoon( toen nog klein) zei dat hij papa in de speeltuin zag en dat hij in een blauw trainingspak van zijn slaapkamer afkwam lopen. Mijn zoon durfde niet meer op zijn eigen kamer en heeft dus een hele tijd bij mij geslapen. Ik ben toen met een priester gaan praten en we hebben besloten om een verlate dienst voor mijn man te houden met een hostie. Mijn beste vriendin was toendertijd bij mij thuis bij mijn dochter en zoon en op een gegeven moment voelde zij een hand op haar schouder,als een afscheid. Daarna was het over in huis. Wel weet ik dat hij er nog is,en mijn zoon ziet en voelt hem ook regelmatig,maar de angst is weg. Wel heeft de foto van mn eerste man heel lang in de kast gelegen... 15 jaar. En sinds we 2 jaar geleden bij Derek Ogilivie zijn geweest hangt hij weer aan de muur. Mijn huidige man heeft daar geen moeite mee,want hij zegt.. het verleden hoort ook bij ons.
Ariel
Ariel dec 30 '11
Oh wat een mooie ervaring hoe angstig het ook leek.
En wat heb je het mooi aangepakt.

Ja ik denk ook dat hij toen al afscheid heeft genomen
Alhoewel het ook zo is dat de ziel al weet wanneer het naar de andere kant over gaat.
Dus misschien was hij het bewust nog niet van plan.
En heeft zijn ziel al afscheid genomen.
Ook heel mooi en liefdevol hoe je 2e man ermee omgaat.
Echt geweldig.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki