Loading...
nl

boosssssssssssss

Morgana
Morgana dec 28 '11
Ik zal mijn verhaal hier dan ook maar opschrijven. Kom zelf uit een zeer spirituele familie van beide kanten en heb daar dus het nodige van "geerfd". Nu heeft mijn 20 jarige zoon ook weer een deel van die erfenis gekregen en heeft geregeld "bezoek". Bij hem is de diagnose LVG met ADHD vastgesteld. Ikzelf ben het er niet meer eens ook omdat ik zelf nog werk als klinisch psychologe bij mensen met een gedragsproblematiek en ADHD en dus weet dat mijn zoon een new age kind is maar dat dat niet word erkend. Nu is het geval dat hij geregeld bezoek krijgt van zijn overleden vader. Deze heeft hij nooit gekend omdat hij zelfmoord heeft gepleegd toen mijn zoon net 2 jaar was. Zelf vind ik het fijn dat hij zich manifesteert want zodra dit is gebeurd houd mijn zoon zich weer even gedeisd en blijft uit de problemen.Maar zelf wil hij er niets van weten en nu heeft hij zich door een reclaseringsambtenaar laten aanpraten dat hij waarschijnlijk stemmen hoort (dus zei zegt schizofrenie). Nu wil ze hem laten opnemen en geen haar op mijn hoofd wat daar aan denkt. Ipv hem serieus te nemen krijgt hij de stempel gek opgeplakt. Toen ik haar vertelde over ons spiritueel gezin werd ik ook aangekeken of ik ze zag vliegen. Wat een ignorante mensen heb je toch!!!
Delen:
wolfke
wolfke dec 28 '11
frownMorgana, ik weet niet direct goed wat getypt. Misschien helpt het als je je zoon kan tonen hoe bijzonder hij is. Misschien is het te overdonderend voor hem en heeft hij uw hulp daarbij nodig maar durft het niet vragen of wilt het niet inzien. Aangezien hij er zelf niets van wilt weten, helpt hij die ambtenaar misschien in het maken van zo'n foute conclusies als je begrijpt wat ik bedoel. En deze kunnen tot zo'n foute gevolgen leiden, dus terecht dat je kwaad bent. Houd je zoon maar ver weg van zo'n mensen. X
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 28 '11
Morgana... er is al best een hoop geschreven over add/ adhd/ hsp en nieuwetijdskinderen (indigo-mensen)
Het is inderdaad allemaal zo ontzettend krom en kortzichtig van de zog. hulpverleners van tegenwoordig...
Voor je het weet krijgt hij medicijnen, die waarschijnlijk helemaal niet nodig zijn (?)
Een beetje erkenning... en goede begeleiding is vaak voldoende
Omdat "nieuwetijdskinderen" nog niet zo lang geleden zijn ontdekt
(terwijl we er toch echt al een tijdje zijn, op de aarde dan wink)Misschien heb je wat aan de volgende linkjes:

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/126183/Re_Kind_en_entiteiten.html#Post126183

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/125850/1.html

http://www.skepsis.nl/indigo.html

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/forums/16/1/Diagnoses.html

(zelf ben ik ook een Indigo- kind van 34 laugh)

groetjes moonflowertje smile

ps. Je kan jezelf wel kwaad maken, alleen hiermee bereik je niets!
Het enige wat je kan doen, is zorgen dat je zoon iemand heeft met wie hij kan praten, zonder dat hij het gevoel krijgt dat hij anders is...
Vaak worden we raar of vreemd gevonden, of zeggen ze: jij hebt zeker ad(h)d...
Nieuwtijdskinderen zijn nu eenmaal gewoon zichzelf, doen zich niet anders voor dan dat ze zijn!

groetjes moonflowertje smile
Morgana
Morgana dec 28 '11
Dankjewel Moonflowertje.. ik weet dat mijn zoon een new age kind is
maar door de info die je hebt gestuurd kan ik die uitprinten en hem zelf laten lezen. Zelf wil hij nml van niks weten en is er bang voor en wil ook niet dat zijn vrienden weten dat wij paranormaal begaafd zijn. Ik hoop dat de informatie hem ook een beetje rust geeft en hij er iets mee gaat doen,zeker omdat hij voor zijn gevoel nu nutteloos is.

xxx Morgana
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 28 '11
Als hij zich voor zichzelf gaat verstoppen, wordt het alleen maar erger!
misschien kun je hem vertellen dat iedereen paranormaal begaafd is...
vroeg of laat krijgt iedereen er mee te maken...
zeker kinderen die jonger dan 4 zijn... zien, horen, voelen meer dan oudere kinderen
omdat ze op hun 4de naar de kleuterschool gaan, en doodmoe zijn als ze thuis komen... zodoende verdwijnt deze gave
Meestal is het pas rond hun 30ste (wanneer er weer rust gevonden wordt, dmv huisje boompje beestje) komt dit weer terug!
Hij is bang dat zijn vrienden hem zullen uitlachen! of gaan pesten...
Hij moet dankbaar zijn dat hij op jonge leeftijd al bewust word gemaakt, van het feit dat hij al een stuk verder is dan zijn vrienden...
Een indigo- nieuwetijdskind, is iemand die al heel vroeg contact heeft met de gids...
Dit is mij pas duidelijk geworden toen ik 30 was!
toen vielen pas de stukjes op zijn plaats!
Daarna is alles in een stroomversnelling geraakt!

Vooral omdat het leven van indigo kinderen gewoon niet over rozen gaat, ontdekken ze als het ware al vrij vroeg, dat ze niet alleen zijn...
Het is juist zo belangrijk dat je jezelf accepteerd, zoals je bent!
hij wil zijn zoals zijn vrienden... maar als hij goed kijkt naar zijn vrienden, moet hij toch wel kunnen zien dat elke vriend uniek is ( de een is grappig, de andere slooft zich uit, er zit er 1 tussen die beleeft is, en verlegen enz.)
Jou zoon is daartussen de wijze...
weet overal een oplossing voor te bedenken...
en weet best wel veel
ook weet hij niet eens hoe hij het weet?!

Het komt wel goed wink
Als hij maar op zichzelf vertrouwd...
en ik weet dat het moeilijk is voor hem, omdat hij voelt dat hij "anders" is wink
toch zal hij in gaan zien dat hij in ieder geval geen schaap is (een kuddedier die achter elkaar over de dam komen)
Hij gaat zijn eigen weg smile

groetjes moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki