Loading...
nl

in de Nijl

IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos dec 27 '11
Ik droomde dat ik op een cruiseboot was (de reden was onbekend). En we vaarden over de Nijl in Egypte, die er in mijn droom net zo vies uitzag als in het echt. Andere mensen gingen erin zwemmen, maar ik niet (in het echt mag ik ook niet zwemmen). Ik vond het ook niet erg. Ik loop even de boot in, en zie dat we in ondiep water vaarden. Opeens zinkt de boot heel snel, en heb ik het water tot iets over mijn schouders staan.
Vervolgens loop ik naar een kantoor toe om te informeren waarom de boot dit gedaan heeft. Ook een jong meisje loopt hierbij mee, omdat ook zij hierdoor overrompeld was.
Delen:
Morgana
Morgana dec 27 '11
Wanneer je droomt dat er een schip zinkt, suggereert dit dat je een of ander aspect van je leven niet meer onder controle hebt. Het is een uitdrukking van angst of onzekerheid. Je zou wellicht bang kunnen zijn om iets wat je dicht aan het hart ligt kwijt te kunnen raken vanwege bepaalde moeilijkheden.
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos dec 27 '11
Dan zou het mogelijk iets zijn op een vlak waarbij ik de touwtjes niet in handen heb (of wil hebben)... maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hierbij... dus gewoon afwachten, vaak is het toch iets heel kleins, en zijn het geen grote dingen.
Dank je voor je uitleg.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki