Loading...
nl

kaartleggen

gil
gil dec 26 '11
Wat mij eigenlijk opvalt is dat de meeste mensen kun 'kaarten' laten leggen als het even moeilijk gaat. Zo heb ik dat vorig jaar ook even laten doen. Jammer eigenlijk want anders zouden er misschien moeilijkheden kunnen vermeden worden .. alleen al omdat men na een kaartlezing wat meer op details gaat letten.
Als iemand zin heeft om mijn kaarten even te leggen ... ga gerust uw gang ... maar het lijkt me niet gemakkelijk om dit vanop afstand en zonder foto te doen ...
Gil
Delen:
Morgana
Morgana dec 26 '11
Gil, als je mij de tijd geeft dan leg ik de kaarten wel voor je.
gil
gil dec 27 '11
Morgana , dat is heel aardig van je !! Neem gerust uw tijd. Misschien zal het mij wat meer duidelijkheid geven aan bepaalde zaken ... of mij even een duwtje in de rug om verder te gaan.
Morgana
Morgana dec 27 '11
Gil, ik heb alvast een Elfenkaart voor je getrokken. Daarbij trok ik de kaart JE WENS LIGT BINNEN HANDBEREIK. Heb vertrouwen ,alles is in jouw voordeel bezig.Je zult de resultaten nu misschien nog niet zien,maar ze zullen weldra zichtbaar zijn.Zoals een zaadje zich eerst onder de grond ontwikkelt voordat het naar boven de grond tot bloei komt,zo wordt jouw verlangen in een groeiproces tot werkelijkheid. Geloof,en heb vertrouwen dat alles zich ten gunste van jou ontwikkelt.. want dat is zo! Blijf positief denken. Stel niet uit! Vraag om ondersteuning,en neem de hulp aan die je geboden wordt. Blijf stappen zetten in de richting van de dromen en geloof in jezelf.En volg je hart! Wanneer de deze wereld verlaat neem je niets anders mee dan je ziel!

Ik doe een uitgebreider consult maar dat heeft even tijd nodig. Hoop dat ik je alvast met deze trekking een hart onder de riem heb kunnen steken.

xxx Morgana
gil
gil dec 28 '11
Bedankt Morgana ! Dit is inderdaad iets heel positief. Maar ... wat ik me de laatste tijd dan soms afvraag is eigenlijk ... wat is mijn diepste wens ? Wat verlang ik nu eigenlijk ? Wat zijn mijn dromen ? (hopelijk niet die van de laatste 2 nachten want die hielden voor mij weinig steek ... nu toch nog ...).
Maar het is inderdaad een hart onder de riem ... blijven volhouden en niet opgeven ... dat wil ik ook niet maar soms , heel soms , zak de moed me in de schoenen ...
Nogmaals bedankt en ik kijk uit naar de uitgebreide consult.
gil
gil dec 29 '11
Morgana , een paar jaar terug heeft iemand een poging gedaan om adhv een foto , de kaarten te leggen voor mijn kinderen en mijn toemalige partner. Voor mijn jongste en ex bleek dit helemaal niet te lukken. Bij mijn ex kon die persoon alleen maar zeggen dat ze maskers zag. Bij mijn jongste was alles chaotisch en kon ze er geen info uit halen ...
Is dit omdat die personen helemaal niet open staan voor zoiets ? Of omdat die (lelijk om te zeggen) 'leeg' zijn? Voor mezelf en mijn oudste kwam er heel veel uit die kaarten ...
Alvast bedankt !
Morgana
Morgana dec 29 '11
Ook mensen die er niet voor open staan kun je "lezen". Als iemand zich echter helemaal afsluit is het moeilijk om daar door heen te dringen.Ook als iemand emotioneel erg in de knoop zit worden bij mij de leggingen heel chaotisch. Dit is omdat je de gevoelens en de gedachtes van die die persoon uit in de kaarten. Als je wilt kun je mij eens een foto van jou en je kids sturen naar mn emailadres en dan kan ik je een complete reading geven.

xx Morgana
gil
gil dec 30 '11
Bedankt !
Ik denk dat mijn jongste daar wel voor openstaat , ik weet het niet. Hun papa (mijn ex) alvast niet.
En ... Morgana , zo'n aanbod kon ik niet weerstaan dus heb ik al wat foto's gestuurd ...
Veel succes !!!
Uit de fotolezing vorig jaar door mijn vriendin , zijn mijn ogen voor bepaalde zaken opengegaan. Dat voelde goed aan ... Hopelijk kan ik er weer positieve kracht uithalen !
Nogmaals bedankt !
gil
gil dec 31 '11
Morgana ,
nogmaals bedankt voor de fotolezing. Wat u dus over mijn kindjes vertelde was terecht en ik zal hen zeker daarin proberen bij te staan. wat u over mijzelf vertelde is nu nog niet direct duidelijk. Wel slaat u ook daar de nagel op de kop met een aantal zaken. En ... ik ga het nieuwejaar dus in met goede voornemens en vooral met de Elfenkaart in mij gedachten ...
Zoals heel wat mensen hoop ik dus nu ook eens dat ik , na vele jaren een gevoel van 'is dit nu de zin van het leven?' , eens echt zin kan geven aan alles. Ik heb te lang stil en op automatische piloot gestaan. Ben daarin al wat gegroeid sinds mijn scheiding maar ik had toen eerst heel wat zaken te verwerken. Dat begint stilletjes aan nu te beteren omdat ik heb leren accepteren dat ik toch nooit alle antwoorden zal kennen. XXXX

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki