Loading...
nl

Zou iemand mijn foto willen lezen? :)

admin
admin dec 25 '11
Zou je mijn foto willen lezen?
Natuurlijk geef ik een reactie terug van of wat je zegt klopt of niet. Ik hoop dat deze foto's geschikt genoeg zijn. Ik ben heel benieuwd..

Delen:
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos dec 27 '11
Een probeersel van mijn kant uit.
Je wil wel, maar stoot het vaak in eerste instantie af. Je moet er eerst vertrouwd mee raken om iets toe te staan in je leven. (je moet eerst wennen aan het idee en dan is het pas goed)
Je twijfelt wel, en kan veel over de dingen nadenken.
Ook wil je graag gehoord worden, maar durft nog niet altijd dat te doen.
Morgana
Morgana dec 27 '11
je bent iemand die het niet gemakkelijk heeft gehad in het leven en je laat dan ook mensen niet zonder slag of stoot toe. Je bent erg onzeker over jezelf en bent nog op zoek naar je eigen identiteit.
Ook ben je er gevoelig van wat anderen van je denken en probeer je het iedereen naar zijn zin te maken maar vergeet je jezelf wel eens daarbij.
admin
admin dec 30 '11
Ja klopt ik pieker veel en heb het idd niet gemakkelijk gehad. Je wilt wel maar stoot het vaak in 1e instantie af, klopt dit wil ik aan mijzelf veranderen. Ik kan me het meest vinden in wat ikgeefje eenroos zegt. Ik ben niet meer zo onzeker als vroeger. En iedereen naar de zin maken, soms.. Ik had eigenlijk gehoopt op iets meer, een eyeopener ofzo. Of een advies ofzo maar toch heel erg bedankt.
Morgana
Morgana dec 30 '11
Ik kan je alleen 1 advies geven.. wees jezelf en ik voel iets met een grootouder..Je hebt een speciale band met een grootouder die nooit verbroken gaat worden. Dat komt omdat deze speciale band overal blijft bestaan,zelfs vanuit de Hemel!
admin
admin dec 30 '11
oh ik vraag me wel af welke grootouder.. nuja soms heb ik het gevoel dat ik een gids heb dat ik heel sterk het gevoel heb van ik moet dit nu doen. 1 oma van mij is overleden.....
De foto maakte ik bij mijn opa op zijn computer (apple) misschien heeft het daarmee te maken ofzo.
Morgana
Morgana dec 30 '11
had je een sterke band met je Oma?
admin
admin dec 31 '11
nee....
Morgana
Morgana dec 31 '11
Dan weet ik ook niet waar dat sterke gevoel van een grootouder vandaan komt.
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 31 '11
Je gids...
Je hebt geen makkelijk leven achter de rug, waardoor dit
gids-contact voor jou eigenlijk een beetje jou eigen veilige wereldje creërde...
Helaas zie ik nog steeds een hoop verdriet bij jou...
En onzekerheid...
Waardoor ik me afvraag, is de rot-tijd eigenlijk wel achter de rug? of zit je er nog middenin?
Ook weet ik dat jou gids je soms een duwtje geeft, naar de goede richting!
Misschien dat je door die reden wel hier terecht bent gekomen...
Je bent inderdaad behoorlijk gesloten... (gekwetst)
uit zelfbescherming heb je jezelf terug getrokken naar binnen...
Ik voel gewoon iets als onrecht...
een soort herkenning... de verdriet, het naar terug binnen gaan, je gids tegenkomen (onbewust) je eigen afsluiten ( om niet nog meer gekwetst te worden)

Helaas kun je doordat je je zelf afsluit voor het "kwade" het goede jou ook niet goed bereiken...
Zo word je somber, meisje!
Je bent nog zo jong!
Als je uit de dreigende situatie bent, kun je uit je schulpje kruipen...
Ik heb heel sterk het gevoel dat je vanbinnen om hulp roept!
Heb je een strenge vader die heel onrechtvaardig is?

Stiekum hoop ik dat ik er heel erg naast zit shocked

groetjes moonflowertje wink
admin
admin dec 31 '11
nuja ik had maar een paar momenten dat ik echt dacht van heb ik een gids of iets dergelijks.

middenin inderdaad.
Niet streng, wel onrechtvaardig. ZO heb ik het zelf nooit bedacht maar dat is de goede omschrijving.

Bedankt.. (: Is er niets hoopvols ofzo in de toekomst te ontdekken :') Ik hoopte dat te horen namelijk maargoed ik maak nog wel wat van mijn leven..
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 31 '11
Iedereen heeft een gids, Sunflower...
Dus ook jij....
Over de toekomst kan ik alleen maar zeggen, je hebt hem zelf in de hand!
Als je zorgt dat je dingen achter je kan laten, en los kan laten
komt alles vanzelf op je pad...
je hebt (iedereen) ups en downs...
soms moet je door het diepste dal, om bij iets goeds te komen...
groetjes moonflowertje
admin
admin dec 31 '11
Ja, zou je mijn fotos alsjeblieft willen verwijderen je bent toch moderator?

Vind het nu wel goed zo. Heb ook binnenkort sollicitaties en ben bang dat iemand dit gaat lezen die mij kent ik zie er ook niet doorsnee uit.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 31 '11
Ik heb je foto voor je verwijdert. Succes met je sollicitatie!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki