Loading...
nl

De beste wensen voor 2012

MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 25 '11

Het komt steeds dichterbij, 2012
Daarom heb ik dit topic geopend tongue
Wat zal 2012 ons brengen?
Ik wil jullie in ieder geval een heel gezellig, warm en gezond
2012 wensen...





Groetjes moonflowertje smile
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 26 '11
2012 wordt een heel bijzonder jaar. Het jaar waarin wij onze 10e chakra gaan leren kennen. Iedereen een hele fijne jaarwisseling toegewenst !!
Cialara
Cialara dec 26 '11
Dank je Moonflowertje!!! Zelfde voor jou ook natuurlijk en voor de rest van de bups hier wink


NiMS, Kun je ons uitleggen wat het 10e chakra is, waar het ongeveer zit en welke functie het heeft:) Dan is het wat makkelijker om het ook te herkennen...
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 27 '11
Origineel bericht van: Cialara
Dank je Moonflowertje!!! Zelfde voor jou ook natuurlijk en voor de rest van de bups hier wink


NiMS, Kun je ons uitleggen wat het 10e chakra is, waar het ongeveer zit en welke functie het heeft:) Dan is het wat makkelijker om het ook te herkennen...

Ik heb geen idee, en niemand die dat volgens mij weet. De 10e straal:

http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/cosmic_rays/cosmic_rays.htm

Nu straal 8 en 9 zich aan het verenigen zijn is het tijd geworden voor straal 1 t/m 7 om contact met straal 8 en 9 te maken. Iedere straal die in de loop van de geschiedenis is opgenomen bij de andere stralen heeft zich aangesloten bij de Galactische Federatie. Er zijn de laatste jaren veel mensen geïncarneerd van straal 1 t/m 7 om zo de lessen van straal 8 en 9 te leren om deze te kunnen integreren in hun eigen straal. Vele straal-wezens van verschillende rassen hebben op dit moment een grote samenkomst op aarde om alle inzichten tussen de verschillende stralen uit te wisselen en te synchroniseren. Ook straal 8 en 9 staan op het punt zich te integreren in de andere stralen en aan te sluiten bij de Galactische federatie. Net op tijd, want op 21 december 2012 zal straal 10 zijn eerste contact met de aarde, via chakra -2, maken.

Eigenlijk is het straal 10, chakra -2 wink.
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos dec 27 '11
Ook van mijn kant uit voor iedereen en alles heel veel goeds, inzichten, wijsheden en liefde gewenst.
Morgana
Morgana dec 27 '11
Leef in dit moment, maak je geen zorgen voor de toekomst. Elke dag is een nieuwe kans, laat toe dat je leven stroomt zoals een rivier. Blaas het stof die op je leven ligt weg en overgiet jezelf met liefde en vertrouwen. Wees altijd een stralend licht van vreugde. Neem je voor om in 2012 de verandering te verwelkomen zodat je in lichaam, geest en ziel kan voelen dat al je lessen goed benuttigd zijn om verder te gaan met een gevoel van vrede en licht en liefde.
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 28 '11
Mooie tekst, Morgana!
leef bewust...
dan leer je het meest laugh

groetjes
admin
admin jan 2 '12
Dat iedereen terug kan channelen wat ze gegeven worden en een nog vruchtbare 2012!
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 3 '12
Thanks BrownWizard...

Voor mijn gevoel word 2012 inderdaad een heel vruchtbaar jaar...
En dat bedoel ik letterlijk dan...
Ook omdat het de jaar van de draak is ( va 23 Jan. 2012)
In China wil iedereen een draak als kind?

smilegroetjes moonflowertje

Ook op spiritueel vlak is dit jaar vruchtbaar smile
admin
admin jan 3 '12
Origineel bericht van: MoonFlowertje

En dat bedoel ik letterlijk dan...


Ik niet dan?
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 3 '12
Ja dat wist ik natuurlijk niet smile
Maar wel grappig dat ik het al een paar keer bedacht had...
En jij schrijft het:P

maar uit jou reactie, begrijp ik dat je het zelfde bedoeld wink
groetjes moonflowertje
HeiligHart
HeiligHart jan 3 '12
2012, het jaar van de waarheid smile
voor de één al een bestaand feit
voor de ander vol met ongelofelijkheid

ik ben er zo benieuwd naar hoe dit gaat samensmelten!
en ik ben dankbaar dat ik een voorbereiding heb mogen doen in het voorafgaande jaar!
Dat dit jaar liefdevol en vruchtafwerpend mag zijn voor het alles!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki