Loading...
nl

Springtouw

HeiligHart
HeiligHart dec 21 '11
Hallo smile

ik kreeg vanacht een springtouw aangeboden in mijn droom.
ik vroeg mij af of dit misschien een bepaalde betekenis heeft?
het werd mij aangeboden met als doel iets goed te maken..
Heeft iemand een idee?

Liefs
Delen:
Morgana
Morgana dec 22 '11
Als je droomt over touw, symboliseert dit je verbintenis en hechting met anderen. Het touw geeft tevens aan wat je relatie bijeenhoudt.
Dromen waarin je met touw vastgebonden bent, suggereert dat je moeite hebt om je door je gevoel te laten leiden, tegen beter weten in.
Cialara
Cialara dec 22 '11
Het springtouw in mijn beleving is een stukje speelsheid, dat je ook met anderen kunt delen. Het kan dus ook heel goed zijn, dat er gevraagd wordt om met anderen te "spelen", samen iets te gaan doen, het kind weer de ruimte te geven in de ander...
HeiligHart
HeiligHart dec 22 '11
Ja dat stukje speelsheid kan heel goed kloppen..
Spreekt mij wel aan..
Was daar iets minder mee bezig geweest, want ik was met meer serieuze dingen bezig.

Op het moment dat ik het springtouw aangeboden kreeg (nieuw en nog opgerold) twijfelde ik lichtelijk of ik het wel moest aannemen, maar ik was tegelijkertijd ook erg blij met het "geschenk".
Kan het zo zijn dat ik in dit nieuwe,bewustere,volwassen leven ook een nieuwe vorm van speelsheid mag ervaren. Dat ik er blij mee ben, maar nog een beetje onwenning (vandaar de lichtelijke twijfel) denk ik.
smile

ik dank je! wink

en morgana, ook bedankt voor jou info..
Paste voor mijn gevoel niet helemaal in deze droom, maar handig om te weten indien het in die vorm komt smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki