Loading...
nl

Vreemde signalen ...

mclaire
mclaire dec 19 '11
Ik wou eens vragen of er iemand 'kennis' heeft mbt 'vreemde signalen'. Korte schets van mijn 'moederaardetekenen'.
Eerst wil ik kwijt dat ik gisteren 18/12 jarig was. Zit in een moeilijke levenspassage, én kijk uit naar vernieuwingen ...
Zaterdag 17/12 zat er ineens een ooievaar bij ons op het dak. Vreemd in deze wintertijd, nog vreemder dat ie onze woning uitgekozen heeft. Mijn buurvrouw maakte mij attent op deze vreemde 'gast'.
Dan gisteren werden we wakker met een sneeuw- en hageltapijt.
Alles lag onder een wit wintertapijt.
Kan iemand mee helpen verklaren ? Heeft iemand ook zoiets meegemaakt ?
Dankje wel.
Namasté!!!
Delen:
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc dec 19 '11
De ooievaar is vreemd maar ik snap het wit wintertapijt niet?
Dat zal op meer plaatsen zijn geweest, hier in ieder geval wel.
Wat bedoel je hiermee?
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 19 '11
Dit zijn gewoon de boodschap-symbolen die je later pas kan verklaren...
Je zou haast gaan denken dat de ooievaar symbool staat voor de geboorte van een kind...
Het zou symbolisch dus ook een soort geboorte kunnen betekenen van iets nieuws...
En dat winter tapijt, tja dat kan van alles zijn...
In een droom kan het symbool staan voor een inspiratieloos, of stilstand van je gedachten, gevoel
Je leeft misschien op de automatische piloot?
En daar gaat verandering in komen smile

ik zou het anders ook niet weten...
Soms moet je bij zulke dingen niet zo diep nadenken smile

groetjes moonflowertje smile
amor
amor dec 19 '11
Misschien is het gewoon zo dat de ooievaar verdwaald was, even wilde rusten, jouw dak uitkoos. Daar wel even heerlijk zat. Dat het vandaag kouder werd en voila het ging hagelen en de wereld werd wit. Gewoon omdat het zo is smile. Ik denk niet dat het veel betekend. Nog wel gefeliciteerd met je verjaardag trouwens smile.Mocht het iets betekenen, dan zal je het denk ik over een tijdje wel de boodschap snappen, soms moet je het even laten inwerken om een boodschap te begrijpen smile.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki